Kanske missade detta i tråden men kommer du besiktiga? Därmed undrar jag vad där för bromsok du kör med.
joo den ska in och besiktas de är vanliga bromsok till 240 ska på med ventilerade skivor och greenstuffbeläg sen är bromsarna klar . behöver ju bara byta till ventilerade för bes. de är ju två kolvsok fram och enkolvsok bak .
Ser skitbra ut! Kommer bli riktigt roligt att följa!
Själv tycker jag du ska behålla listerna. Ju mer original karosser ser ut desto bättre enligt mig, sen blir det ju grymt om du hänger på usa front Ska du däremot börja göra om andra saker och greja så kan du lika gärna pilla bort listerna också
Ser skitbra ut! Kommer bli riktigt roligt att följa!
Själv tycker jag du ska behålla listerna. Ju mer original karosser ser ut desto bättre enligt mig, sen blir det ju grymt om du hänger på usa front Ska du däremot börja göra om andra saker och greja så kan du lika gärna pilla bort listerna också
Tackar:) okej jo jag har usa front till den som ska dit . nja inga större grejer på karossen bara laga rost och måla . blir nog med lister faktiskt. Mvh Edefall
projektet står ganska still pga väntar på mellan axeln och fixa kompressorn så man kan fortsätta blästra grejerna. Men kommer nog snart igång igen. Var och kollade på lite olika färger idag hittade 3 st intressanta:)