Eftersnack: Over the Edge...

Clintan66
2 augusti 2010 · 2 011 Inlägg

Lofvis skrev:
Tack för en trevlig runda.
Den var så pass rolig så att bilen bestämde sig för att larma för låg oljenivå på vägen hem

Kollade min också när jag kom till jobb. Hade inte tagit något. smile
Din stack bra när vi körde på motorvägen hemåt.

Du är också med nästa runda?

Hoppas Fidde får ihop en snart.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Fartsyndare Pro detailer
2 augusti 2010 · 417 Inlägg

Det är på gång, mer säger jag inte men det blir garanterat bättre, denna gången var bara första försöket wink

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)
MrJAM
2 augusti 2010 · 1 464 Inlägg

Fartsyndare skrev:
Det är på gång, mer säger jag inte men det blir garanterat bättre, denna gången var bara första försöket wink

My f... god. Jag behöver nått annat än framhjulsdrift om jag ska klara av nått bättre. lol

Bilder: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 8#p2367178

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Fartsyndare Pro detailer
2 augusti 2010 · 417 Inlägg

MrJAM skrev:

Fartsyndare skrev:
Det är på gång, mer säger jag inte men det blir garanterat bättre, denna gången var bara första försöket wink

My f... god. Jag behöver nått annat än framhjulsdrift om jag ska klara av nått bättre. lol

Bilder: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 8#p2367178

Det är lugnt, vi kan nog fixa ihop en turistklass åt dig wink

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)
MrJAM
2 augusti 2010 · 1 464 Inlägg

Fartsyndare skrev:
Det är lugnt, vi kan nog fixa ihop en turistklass åt dig wink

Ahhhhh... All inclusive hoppas jag? wink
Jag hann ju med med när man inte känner till vägarna.... urgh...

Bullet--- skrev:
Verkligen synd att man missade detta, får haka på nästa gång och representera Honda-gänget big_smile

MrJAM: Det är väl inget fel på FWD roll

Ja, verkligen roligt. Folk (med hundar) som "vinkar" på en och allt. Trevliga typer så långt man kunde se.

Och nej, det är väl inte fel så kanske. Kändes lite mycket "åka rakt fram i kurvorna" tidvis bara. Å andra sidan kanske jag inte ska yttra mig med min körstil, haha. lol

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Clintan66
3 augusti 2010 · 2 011 Inlägg

Fartsyndare skrev:
Det är på gång, mer säger jag inte men det blir garanterat bättre, denna gången var bara första försöket wink

Underbart. Bara så man hinner lämna in semester lapp om man inte har frivecka aktuell dag. Nya bromsbelägg också kanske smile

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Clintan66
5 augusti 2010 · 2 011 Inlägg

Fartsyndaren... Hur går det för dig med filmerna?

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
MrJAM
6 augusti 2010 · 1 464 Inlägg

http://gamer.lk/Smileys/default/stupid.gif

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Vinne
6 augusti 2010 · 404 Inlägg

Jag är ochså riktigt sugen på att se filmerna big_smile

Four wheels move your body, Two wheels move your soul.
Clintan66
6 augusti 2010 · 2 011 Inlägg
Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Fartsyndare Pro detailer
7 augusti 2010 · 417 Inlägg

Film/er är på gång, det var inte så lätt att redigera som jag trodde men nu är första grovklippningen gjord, jag och Fidde ska sätta oss och kolla igenom vad som vi mer kan ta bort, just nu så har jag fått lite över en timmes material till att bli ca 17-18 minuter smile

Det har varit lite annat strul med denna veckan som gjort att jag inte riktigt haft tid, morfar på sjukhus och strul på jobb men jag hoppas att vi ska kunna ladda upp filmen/rna imorgon kväll eller absolut senast måndag kväll.

Hoppas ni har överseende med dröjsmålet smile

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)
Clintan66
7 augusti 2010 · 2 011 Inlägg

Fartsyndare skrev:
Film/er är på gång, det var inte så lätt att redigera som jag trodde men nu är första grovklippningen gjord, jag och Fidde ska sätta oss och kolla igenom vad som vi mer kan ta bort, just nu så har jag fått lite över en timmes material till att bli ca 17-18 minuter smile

Det har varit lite annat strul med denna veckan som gjort att jag inte riktigt haft tid, morfar på sjukhus och strul på jobb men jag hoppas att vi ska kunna ladda upp filmen/rna imorgon kväll eller absolut senast måndag kväll.

Hoppas ni har överseende med dröjsmålet smile

Inga problem. Hoppas sakerna i mittstycket löst sig till det bästa.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Fidde_A4 Pro Painter
7 augusti 2010 · 449 Inlägg

Jag har åxå lite filmmaterial som skulle kunna klippas ihop men eftersom jag vart i Alvesta nu sen i måndags och lackat bilen så har de vart lite svårt att skicka över de till Patrik.
Ska om ca 2timmar sätta mej i bilen och styra hemåt. Risken är dock att morgondagen uteblir då jag sovit 4timmar totalt på dom senaste 3dygnen... Men i annat fall så kan Patrik få mer material till sin film redan imorn!




Mvh
Fidde

Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB
Audi A4 Quattro Avant "Purple Mist" (2004)
Audi 80 L "Lina" (1974)
Clintan66
7 augusti 2010 · 2 011 Inlägg

Fidde_A4 skrev:
Jag har åxå lite filmmaterial som skulle kunna klippas ihop men eftersom jag vart i Alvesta nu sen i måndags och lackat bilen så har de vart lite svårt att skicka över de till Patrik.
Ska om ca 2timmar sätta mej i bilen och styra hemåt. Risken är dock att morgondagen uteblir då jag sovit 4timmar totalt på dom senaste 3dygnen... Men i annat fall så kan Patrik få mer material till sin film redan imorn!




Mvh
Fidde

Okej. Hur verkar det ang ny runda? Hojta till om du behöver hjälp med något.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Fartsyndare Pro detailer
7 augusti 2010 · 417 Inlägg

Finns lite alternativa vägar så det ska nog kunna bli av igen wink

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)
Fartsyndare Pro detailer
9 augusti 2010 · 417 Inlägg

Är det någon som kan ta på sig att slutklippa och redigera filmen/rna? Läget med morfar har blivit betydligt sämre så jag har inte riktigt ork och energi att hålla på med det just nu.

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)
KHRacing
9 augusti 2010 ·

Fartsyndare skrev:
Är det någon som kan ta på sig att slutklippa och redigera filmen/rna? Läget med morfar har blivit betydligt sämre så jag har inte riktigt ork och energi att hålla på med det just nu.

ja, men hur får jag fatt i dig ?

beklagar morfars tillstånd :-(

Fartsyndare Pro detailer
9 augusti 2010 · 417 Inlägg

Vart bor du och vart jobbar du? Kan lägga det på ett usb minne ikväll så är det bara att hämta.

Ja det suger verkligen, först kallbrand, sen bruten lårbenshals och nu amputation.....hoppas han lever längre än nuvarande prognosen iaf, nu är det en vecka eller två som gäller om han inte får op tid.

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)
MrJAM
10 augusti 2010 · 1 464 Inlägg

Fartsyndare skrev:
Vart bor du och vart jobbar du? Kan lägga det på ett usb minne ikväll så är det bara att hämta.

Ja det suger verkligen, först kallbrand, sen bruten lårbenshals och nu amputation.....hoppas han lever längre än nuvarande prognosen iaf, nu är det en vecka eller två som gäller om han inte får op tid.

Men va f... Ingen turgubbe direkt. Får beklaga och hoppas att han har det "värdigt" i vården iallafall. sad

Hur stora filer gäller det? Går de att skicka över nätet på nått vänster så testar jag gärna också.

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Fartsyndare Pro detailer
10 augusti 2010 · 417 Inlägg

Ja han har det så bra han kan i sin morfindimma, har som väl är lite folk jag känner där han ligger så jag har bett dom att vid tillfälle kika till honom en gång extra, sådana vänner som är guld värda i situationer som denna.

Filen är nu på strax över 4 gig, har bara precis sparat ner den från första klippningen. Då jag har mobilt bredband med max 5 gig/månad så är jag inte så sugen på att skicka den wink

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang