Ni med VARNINGAR här på Gorg!

Muttley
3 augusti 2010 ·

Thunderbird88 skrev:
Jag är förvånad över att jag inte fått varken varning eller tillsägelse än.
Jag brukar vara väldigt öppen i käften på diverse forum och det inkluderar här men ännu inget konstigt nog!

slutar man bara i tid , går inte direkt på personer eller riktigt snackar skit om någon, då är de enkelt att komma undan smile

Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 augusti 2010 · 3 929 Inlägg

tkd_rille skrev:

Thunderbird88 skrev:
Jag är förvånad över att jag inte fått varken varning eller tillsägelse än.
Jag brukar vara väldigt öppen i käften på diverse forum och det inkluderar här men ännu inget konstigt nog!

slutar man bara i tid , går inte direkt på personer eller riktigt snackar skit om någon, då är de enkelt att komma undan smile

Talar från erfarenheter? wink lol

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
PorscheJezzica
3 augusti 2010 · 415 Inlägg

Ha ha ha, min tråd skapades för att användare med varningar skulle berätta sin historia...istället lär det nog bli flera som får en varning här... smile
Inte skylla på mig sen... big_smile

Kul läsning dock!
Mer mer...

Instagram @PorscheJezzica
Work hard, Play harder!
Lamborghini Huracan 610-4 "Luzifer-1500hk Dubbelturbo" (2015)
Porsche Turbo S "El Diablo" (2014)
Nizzura Man blir ensam om man vill ha hela.
3 augusti 2010 · 174 Inlägg

Hade en "Till salu..." i min forumsignatur från tiden då det inte gick att lägga upp några annonser. Tänkte inte speciellt på det och annonsmarknaden kom igång igen ett par månader senare. En dag när jag satt i irc-kanalen och länkade nånting så fick jag en varning för otillåten annonsering eller nåt liknande då en moderator läst min signatur. Tror det var i maj eller nåt som den trillade in, ingen aning hur länge jag kommer dras med den heller. smile

Edit: Det var i mars, inte maj. (hittade ett mail från en polare som undrade hur fan jag fått en varning på garaget)

Senast redigerat av Nizzura (3 augusti 2010)

Åka kollektivt är, att åka med personer man inte vill umgås med,
på en tidpunkt som inte passar och till en plats man inte vill åka.
Nissan 350Z GT "Kuroi" (2006)
te_wik Forummoderator
3 augusti 2010 · 12 813 Inlägg

SupraJEZZICA skrev:
Så sant...regler är till för att följas, men tråden handlade väl om att killen ville köpa fälgar?
Då är det väl klart att ett normalt svar kanske är..."jag har ett par fälgar, intr?"
Var det bara TS som skrev i den så att säga?

Kan det vara så att tråden var i fel forum helt enkelt och skulle ha hamnat i Köp/Sälj delen?smile

Skönt att du bara fick tillsägelse iaf och inte en varning!

Näe inte direkt han frågade om några fälgar han hittat passade till hans bil. Då blev svaret typ "nej, köp mina" eller något sånt. Kommer inte ihåg exakt.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Sanizz
3 augusti 2010 ·

Ja fick en varning för jag skrev +1 en gång, var dock ett bra tag sen tongue

Bjare
3 augusti 2010 · 945 Inlägg

Jag fick en varning när jag hade synpunkter på sättet att låsa trådar och banna användare.
Nu traggade jag iofs detta i många trådar.

Men faktum kvarstår. Det finns för att vara Exakt 1.st moderator som lider av sjukan ren idioti.
Men jag har kommit dit då jag tycker synd om stackaren istället, efter lite forskning. smile Han vet vem han är.


Sen har vi speciellt en känd profil här på garaget som nyss kommit tillbaka efter att ha varit bannad.
Han var aldrig omtyckt och blev varnad hela tiden med argument att han hade för vassa samtalsämnen.
Forskade man nu kring detta så hade han istället bara lite svar på tal och hade egna åsikter.

Tips: Leta upp den Mod som ni upplever mest aktiv i forumet när det gäller att låsa trådar.
        Titta sen efter vilka trådar han skriver i, då ser ni en lista lika lång som en hel sida.
        Det står: "Senaste inlägg av: no-name"  Överallt!  Jo, alla trådarna låsta. Säger det något?

Nej Garaget.org har tyvärr drabbats av kärringar och mindre vetande fjollor samt några översittare.
Annars är det frid och fröjd!


edit*    Huvudpersonen har varit på g att ge mig 2.st extra varningar men dom lyckades jag prata bort.
           Öppet i forumet. Förklarade att han hade fel. Folk höll med. Han slutade skriva i tråden. HA! smile

Senast redigerat av Bjare (3 augusti 2010)

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
ZonaX Svetsare
3 augusti 2010 · 3 150 Inlägg

Kommer inte ihåg om jag fick en varning eller bara tillsägelse men det började med att jag laddade upp bilder till tråden "Tjejer som tvättar bilar i bikini" och då när jag laddade upp dom så hamnade dom i mitt galleri. Sen kom nån sur jävel (en brud) som undrade om jag kunde ta bort bilderna för hon ville inte se dom. Bad henne titta åt ett annat håll.

Sen fick jag en sån tillsägelse eller varning då för att hon "skvallrat" om det då och det stod att dom tagit bort bilderna pga att jag "saknade rättigheterna" till dom  big_smile

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Alecci
3 augusti 2010 · 2 014 Inlägg

Nu har inte jag fått någon varning (duh), men något litet klargörande kan jag bidra med...

Marknadsföring och annonsering är inte tillåtet på forumet, och så simpelt är det. Att hänvisa till att man har grejer till salu (även om de skulle efterfrågas i en tråd) faller under den kategorin. Att skapa trådar där man önskar köpa grejer är således också otillåtet såvida de inte faller under kategorin "vilka företag saluför detta sortiment" och liknande.

Inlägg på forumet ska i första hand vara kvalitativa, därför kan man få en varning (även om jag personligen brukar nöja mig med en tillsägelse) om man skriver inlägg liknande "+1" eller bara en smiley, i synnerhet vid upperepat sådant beteende.

Personliga påhopp tolerar jag generellt sett inte. Enligt mig är det inte OK att kalla någon annan dum i huvudet för en banal sak. Den generella policyn på detta forum, liksom de flesta andra som åtminstone jag frekventerar, är "agree to disagree - politely".

Språkbruket i inlägg kan även det rendera tillsägelser eller varningar. Även om det finns en "allmän riktlinje" för att man ska vara 18 år för att skriva på forumet så finns det gott om yngre personer som läser här. Jag anser att man ska bruka den tonen man vanligtvis gör när man samtalar med personer man inte känner särskilt väl, vilket för de flesta av oss brukar innebära en hyfsat civiliserad ton och därmed följande språkbruk.

Vill man svänga sig med svordomar och/eller könsord i var och varannan mening bör man helt enkelt antingen utöka sitt ordförråd, mogna till eller söka sig annorstädes.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
Muttley
3 augusti 2010 ·

Bjare skrev:
Jag fick en varning när jag hade synpunkter på sättet att låsa trådar och banna användare.
Nu traggade jag iofs detta i många trådar.

Men faktum kvarstår. Det finns för att vara Exakt 1.st moderator som lider av sjukan ren idioti.
Men jag har kommit dit då jag tycker synd om stackaren istället, efter lite forskning. smile Han vet vem han är.


Sen har vi speciellt en känd profil här på garaget som nyss kommit tillbaka efter att ha varit bannad.
Han var aldrig omtyckt och blev varnad hela tiden med argument att han hade för vassa samtalsämnen.
Forskade man nu kring detta så hade han istället bara lite svar på tal och hade egna åsikter.

Tips: Leta upp den Mod som ni upplever mest aktiv i forumet när det gäller att låsa trådar.
        Titta sen efter vilka trådar han skriver i, då ser ni en lista lika lång som en hel sida.
        Det står: "Senaste inlägg av: no-name"  Överallt!  Jo, alla trådarna låsta. Säger det något?

Nej Garaget.org har tyvärr drabbats av kärringar och mindre vetande fjollor samt några översittare.
Annars är det frid och fröjd!


edit*    Huvudpersonen har varit på g att ge mig 2.st extra varningar men dom lyckades jag prata bort.
           Öppet i forumet. Förklarade att han hade fel. Folk höll med. Han slutade skriva i tråden. HA! smile

sköter man sig och följer forumets regler så får man aldrig problem med moderatorer, de som är nu är helgoa och helrätt.

Kan nog hålla med moderatorer som låser sjukt mycket trådar. Inte en jävel söker i sitt ämne därmed ska de låsas och där får de faktiskt en tillsägelse om att söka.

Den du menar som blev bannad han diggar jag för han var helt ärlig bara.

Nej garaget har fått för mycket snorungar, de finnes mycket duktigt folk här. Men 15 åringarna blir skitsura för att garaget inte tolererar mopeder och epatraktorer.

Muttley
3 augusti 2010 ·

Thunderbird88 skrev:

tkd_rille skrev:

Thunderbird88 skrev:
Jag är förvånad över att jag inte fått varken varning eller tillsägelse än.
Jag brukar vara väldigt öppen i käften på diverse forum och det inkluderar här men ännu inget konstigt nog!

slutar man bara i tid , går inte direkt på personer eller riktigt snackar skit om någon, då är de enkelt att komma undan smile

Talar från erfarenheter? wink lol

vet inte, har aldrig fått varningar. Ändå brukar jag säga vad jag tycker. De kanske tycker jag är rätt snäll.. Gillar rapportera en massa skittrådar så vem vet jag kanske har plusspoäng.

LeafBox Lat Perfektionist
3 augusti 2010 · 6 359 Inlägg

Bjare skrev:
Sen har vi speciellt en känd profil här på garaget som nyss kommit tillbaka efter att ha varit bannad.
Han var aldrig omtyckt och blev varnad hela tiden med argument att han hade för vassa samtalsämnen.
Forskade man nu kring detta så hade han istället bara lite svar på tal och hade egna åsikter.

Han är ju kung! big_smile
Så jäkla rolig, för han gav ju alltid genomtänkta svar oxå.

Han är dock väldigt tyst numera. Kanske pga "hot" ifrån mod?
Eller så har han väll gett upp bara tongue

Lite synd dock hmm

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
PorscheJezzica
3 augusti 2010 · 415 Inlägg

ZonaX skrev:
Kommer inte ihåg om jag fick en varning eller bara tillsägelse men det började med att jag laddade upp bilder till tråden "Tjejer som tvättar bilar i bikini" och då när jag laddade upp dom så hamnade dom i mitt galleri. Sen kom nån sur jävel (en brud) som undrade om jag kunde ta bort bilderna för hon ville inte se dom. Bad henne titta åt ett annat håll.

Sen fick jag en sån tillsägelse eller varning då för att hon "skvallrat" om det då och det stod att dom tagit bort bilderna pga att jag "saknade rättigheterna" till dom  big_smile

Ha ha, tyvärr så är det sant och oftast måste man ha rättigheter till bilder.
Copyright lagen gäller dessutom på en hel del bilder vilket även kan göra dig skadestånds skyldig om du använder dem...så en varning var nog lindrigt för dig! wink

Instagram @PorscheJezzica
Work hard, Play harder!
Porsche Turbo S "El Diablo" (2014)
Lamborghini Huracan 610-4 "Luzifer-1500hk Dubbelturbo" (2015)
PorscheJezzica
3 augusti 2010 · 415 Inlägg

LeafBox skrev:

Bjare skrev:
Sen har vi speciellt en känd profil här på garaget som nyss kommit tillbaka efter att ha varit bannad.
Han var aldrig omtyckt och blev varnad hela tiden med argument att han hade för vassa samtalsämnen.
Forskade man nu kring detta så hade han istället bara lite svar på tal och hade egna åsikter.

Han är ju kung! big_smile
Så jäkla rolig, för han gav ju alltid genomtänkta svar oxå.

Han är dock väldigt tyst numera. Kanske pga "hot" ifrån mod?
Eller så har han väll gett upp bara tongue

Lite synd dock hmm

Jag vill veta vem "kungen" är!
Skicka PM om nån vill skvallra vem, jag har ingen aning vilket alla andra verkar göra!smile

Instagram @PorscheJezzica
Work hard, Play harder!
Porsche Turbo S "El Diablo" (2014)
Lamborghini Huracan 610-4 "Luzifer-1500hk Dubbelturbo" (2015)
Alecci
3 augusti 2010 · 2 014 Inlägg

SupraJEZZICA skrev:

LeafBox skrev:

Bjare skrev:
Sen har vi speciellt en känd profil här på garaget som nyss kommit tillbaka efter att ha varit bannad.
Han var aldrig omtyckt och blev varnad hela tiden med argument att han hade för vassa samtalsämnen.
Forskade man nu kring detta så hade han istället bara lite svar på tal och hade egna åsikter.

Han är ju kung! big_smile
Så jäkla rolig, för han gav ju alltid genomtänkta svar oxå.

Han är dock väldigt tyst numera. Kanske pga "hot" ifrån mod?
Eller så har han väll gett upp bara tongue

Lite synd dock hmm

Jag vill veta vem "kungen" är!
Skicka PM om nån vill skvallra vem, jag har ingen aning vilket alla andra verkar göra!smile

En vild gissning är att det är FireTraxx som åsyftas?

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
PorscheJezzica
3 augusti 2010 · 415 Inlägg

Alecci skrev:
Nu har inte jag fått någon varning (duh), men något litet klargörande kan jag bidra med...

Marknadsföring och annonsering är inte tillåtet på forumet, och så simpelt är det. Att hänvisa till att man har grejer till salu (även om de skulle efterfrågas i en tråd) faller under den kategorin. Att skapa trådar där man önskar köpa grejer är således också otillåtet såvida de inte faller under kategorin "vilka företag saluför detta sortiment" och liknande.

Inlägg på forumet ska i första hand vara kvalitativa, därför kan man få en varning (även om jag personligen brukar nöja mig med en tillsägelse) om man skriver inlägg liknande "+1" eller bara en smiley, i synnerhet vid upperepat sådant beteende.

Personliga påhopp tolerar jag generellt sett inte. Enligt mig är det inte OK att kalla någon annan dum i huvudet för en banal sak. Den generella policyn på detta forum, liksom de flesta andra som åtminstone jag frekventerar, är "agree to disagree - politely".

Språkbruket i inlägg kan även det rendera tillsägelser eller varningar. Även om det finns en "allmän riktlinje" för att man ska vara 18 år för att skriva på forumet så finns det gott om yngre personer som läser här. Jag anser att man ska bruka den tonen man vanligtvis gör när man samtalar med personer man inte känner särskilt väl, vilket för de flesta av oss brukar innebära en hyfsat civiliserad ton och därmed följande språkbruk.

Vill man svänga sig med svordomar och/eller könsord i var och varannan mening bör man helt enkelt antingen utöka sitt ordförråd, mogna till eller söka sig annorstädes.

Bra förklarat!
Du uttrycker dig otroligt väl i skrift, korrekt och sakligt måste jag få tillägga!smile
Måste dock själv tänka på en sak...har använt enbart en smiley i vissa inlägg.
Själv kan jag väl tycka att det är lite fånigt att få en varning för att klicka i en smiley men är reglerna såna så är dem.
En bild/figur kan säga mer än tusen ord!wink El hur?

Det här med personliga påhopp och liknande...
Finns en speciell tråd jag tänker på nu...
Osmaklig styling heter den här på garaget.
Kikade igenom lite snabbt men överraskades av att så många hade länkat in andra Gorg medlemmars bil i tråden och hänvisat till osmaklig styling!
Lite tråkigt va?

Jag själv skulle få en tår i ögat om nån länka in min bil i den tråden och sen fördes en disk över detta.
Givetvis får man tycka att min bil är skit ful, smaken är som baken, men när vi hoppar på varandra illvilligt i en tråd som den så känns det hela lite som en sandlåda!

Annars en kul tråd som man dock borde tänka sig lite för innan man länkar in andra medlemmars bilar...resten kan man skratta åt!big_smile

Förstå mig rätt!wink

Instagram @PorscheJezzica
Work hard, Play harder!
Lamborghini Huracan 610-4 "Luzifer-1500hk Dubbelturbo" (2015)
Porsche Turbo S "El Diablo" (2014)
PorscheJezzica
3 augusti 2010 · 415 Inlägg

Alecci skrev:

SupraJEZZICA skrev:

LeafBox skrev:

Han är ju kung! big_smile
Så jäkla rolig, för han gav ju alltid genomtänkta svar oxå.

Han är dock väldigt tyst numera. Kanske pga "hot" ifrån mod?
Eller så har han väll gett upp bara tongue

Lite synd dock hmm

Jag vill veta vem "kungen" är!
Skicka PM om nån vill skvallra vem, jag har ingen aning vilket alla andra verkar göra!smile

En vild gissning är att det är FireTraxx som åsyftas?

Aha, rakt på sak. Det gillas!smile

Instagram @PorscheJezzica
Work hard, Play harder!
Porsche Turbo S "El Diablo" (2014)
Lamborghini Huracan 610-4 "Luzifer-1500hk Dubbelturbo" (2015)
Alecci
3 augusti 2010 · 2 014 Inlägg

SupraJEZZICA skrev:

Alecci skrev:
Nu har inte jag fått någon varning (duh), men något litet klargörande kan jag bidra med...

Marknadsföring och annonsering är inte tillåtet på forumet, och så simpelt är det. Att hänvisa till att man har grejer till salu (även om de skulle efterfrågas i en tråd) faller under den kategorin. Att skapa trådar där man önskar köpa grejer är således också otillåtet såvida de inte faller under kategorin "vilka företag saluför detta sortiment" och liknande.

Inlägg på forumet ska i första hand vara kvalitativa, därför kan man få en varning (även om jag personligen brukar nöja mig med en tillsägelse) om man skriver inlägg liknande "+1" eller bara en smiley, i synnerhet vid upperepat sådant beteende.

Personliga påhopp tolerar jag generellt sett inte. Enligt mig är det inte OK att kalla någon annan dum i huvudet för en banal sak. Den generella policyn på detta forum, liksom de flesta andra som åtminstone jag frekventerar, är "agree to disagree - politely".

Språkbruket i inlägg kan även det rendera tillsägelser eller varningar. Även om det finns en "allmän riktlinje" för att man ska vara 18 år för att skriva på forumet så finns det gott om yngre personer som läser här. Jag anser att man ska bruka den tonen man vanligtvis gör när man samtalar med personer man inte känner särskilt väl, vilket för de flesta av oss brukar innebära en hyfsat civiliserad ton och därmed följande språkbruk.

Vill man svänga sig med svordomar och/eller könsord i var och varannan mening bör man helt enkelt antingen utöka sitt ordförråd, mogna till eller söka sig annorstädes.

Bra förklarat!
Du uttrycker dig otroligt väl i skrift, korrekt och sakligt måste jag få tillägga!smile
Måste dock själv tänka på en sak...har använt enbart en smiley i vissa inlägg.
Själv kan jag väl tycka att det är lite fånigt att få en varning för att klicka i en smiley men är reglerna såna så är dem.
En bild/figur kan säga mer än tusen ord!wink El hur?

Det här med personliga påhopp och liknande...
Finns en speciell tråd jag tänker på nu...
Osmaklig styling heter den här på garaget.
Kikade igenom lite snabbt men överraskades av att så många hade länkat in andra Gorg medlemmars bil i tråden och hänvisat till osmaklig styling!
Lite tråkigt va?

Jag själv skulle få en tår i ögat om nån länka in min bil i den tråden och sen fördes en disk över detta.
Givetvis får man tycka att min bil är skit ful, smaken är som baken, men när vi hoppar på varandra illvilligt i en tråd som den så känns det hela lite som en sandlåda!

Annars en kul tråd som man dock borde tänka sig lite för innan man länkar in andra medlemmars bilar...resten kan man skratta åt!big_smile

Förstå mig rätt!wink

Tack för kommentaren angående mitt skrivande. Eftersom en eventuell läsare måste ägna lite av sin tid åt att läsa vad jag skrivit tycker jag inte det är mer än rätt att man som skribent lägger ner lite tid på att få till en korrekt och välformulerad text.

Det kanske kan tyckas lite hårt med tillsägelser eller till och med varningar för icke-kvalitativa inlägg enligt vad jag beskrev ovan, men å andra sidan så måste ju beteendet få någon form av mer eller mindre kännbar konsekvens om man ska kunna stävja det. Att höja den generella kvaliteten på forumets inlägg tycker jag borde vara något som ligger i samtliga användares intresse.

I övrigt håller jag med om att bilder ibland kan förmedla mer än vad enbart texter kan på egen hand, men man bör enligt min ödmjuka mening välja sådana tillfällen med omsorg så att det faktiskt fyller en vettig funktion och har svårt att missförstås.

Angående tråden om osmaklig styling som du vidtalade så ligger nog själva konceptet den handlar om i lite av en gråzon. Om man lägger upp sin bil här på Garaget så får man vara beredd på att ta kritik - såväl positiv som negativ sådan - och tyvärr är den inte alltid av det konstruktiva slaget även om man önskade att det skulle vara så. Sen får man även hålla i minnet att det finns en skillnad mellan att kritisera någon som person och att kritisera dennes åsikter eller handlingar. Jag ska ta ett simpelt/dumt exempel för att klargöra min ståndpunkt...

Om du skulle råka hälla i kylarglykol när du ska fylla på olja i bilen så är det två helt olika saker att säga "Det var jäkligt dumt gjort att hälla kylarglykol i motorn" och "Fan vad dum du är som häller kylarglykol i motorn". I det förra påståendet kritiserar du någons handling och det senare påståendet kritiserar du personen bakom handlingen och dumförklarar honom/henne, och däri ligger en viss skillnad.

Smaken är som sagt olika från person till person och tur är väl det om jag ska vara ärlig. Världen skulle vara en långt tråkigare plats om tycket såg likadant ut vem man än frågade. Tänk dig själv att köpa en bil och veta i förväg att du skulle bli tvungen att bygga den exakt som alla andra för att både de och du själv skulle uppskatta den? tongue

Alla gillar nog inte stuket på mina bilar heller, men vad tusan! Det viktigaste är väl att man själv gillar det man gör/gjort, om andra håller med ska det snarare ses som en bonus.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
3 augusti 2010 · 1 948 Inlägg

Jag har bara fått tillsägelse av en mod en gång, och det var i en tråd där några feminister med storhetsvansinne och brist på verklighetsförankring gick bersärkargång på alla Tjejer/modeller på bilträffar och liknande event(elmia t,ex). Diskussionen ballade ur och det slutate med att dem började kalla folk för "horor" "slampor" "idioter" osv osv.

När man sen ingick diskussion, som visserligen blev alldeles för mycket sandlåda efter några sidor så fick jag tillsägelse att dra mig ur annars blir det varning. Och jag vet att det var flera i den tråden som fick både tillsägelse och även "vaning" för det skrev moderatorn till mig(kmr inte ihåg vem) när jag frågade varför bara jag blev varnad.

Men försöker man hålla sig mogen och föra diskussion så spelar det ingen roll om man är brutalt ärlig och säger vad man tycker.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
ZonaX Svetsare
3 augusti 2010 · 3 150 Inlägg

SupraJEZZICA skrev:

ZonaX skrev:
Kommer inte ihåg om jag fick en varning eller bara tillsägelse men det började med att jag laddade upp bilder till tråden "Tjejer som tvättar bilar i bikini" och då när jag laddade upp dom så hamnade dom i mitt galleri. Sen kom nån sur jävel (en brud) som undrade om jag kunde ta bort bilderna för hon ville inte se dom. Bad henne titta åt ett annat håll.

Sen fick jag en sån tillsägelse eller varning då för att hon "skvallrat" om det då och det stod att dom tagit bort bilderna pga att jag "saknade rättigheterna" till dom  big_smile

Ha ha, tyvärr så är det sant och oftast måste man ha rättigheter till bilder.
Copyright lagen gäller dessutom på en hel del bilder vilket även kan göra dig skadestånds skyldig om du använder dem...så en varning var nog lindrigt för dig! wink

Jo men alla andra som laddade upp bilder där tog från internet  tongue  Det som är det lustiga  tongue

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang