Okej, din bil har spojler, vinge och andra lampor. Men hur är skicket??? är det en rosthög, eller ser den ut som en pundarbil i skicket så hjälper det inte att man kastar på lite tillbehör...
Jag har haft 2 st bilar uppe på garaget, ingen av dem är något utställningsmonster. Faktum är att min andra bil bara var en golf gti som var sänkt.
Riktlinjer jag följer.
1. ha en bil som ser fräsch ut, inte bara stajla något skrot. Och är det uppenbart att bilen är ett objekt där alla delar inte är lackade(men sitter på) så är det fortfarande ett objekt. Finns projekt uppe men g.org bestämmer vilka objekt som är intressanta nog att få läggas upp.
2. Seriös presentation med bra bilder och mycket information.
3. Bilder, inga bilder i mörkret osv. Utan ut och ta några seriösa kort på bilen där du lägger lite tid på att få det snyggt. Givetvis lånar du kamera till detta om du inte har någon själv. Mobilkamera duger inte(jag vet) får vara en jävla bra mobil i så fall.
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.