3467
Sök

Söker ett videoklipp, jenkare som tappar slutburk i Hondan

84 Inlägg
13 augusti 2010
Trådstartare
Som rubriken säger så söker jag efter ett filmklipp som fanns här på garaget för ganska länge sen
där en Jenkare försöker börna med en Honda Civic och han tappar slutburken, skitroligt klipp som fick många av mina polare att garva ihjäl sig smile 

någon som kommer ihåg detta klipp eller möjligtvis kan länka till den?

Cheers....

Vag

Försöker iaf
12 819 Inlägg
13 augusti 2010
Denna är den jag tänker på..

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

84 Inlägg
13 augusti 2010
Trådstartare
Exakt det klippet, ASG smile tackar så mycket. vet inte om det är bara jag som har sjuk humor men
jag kan fan inte sluta skratta åt det där lollollol
Senast redigerat av DaFireStorm (13 augusti 2010)

Vag

Försöker iaf
12 819 Inlägg
14 augusti 2010
DaFireStorm skrev:
Exakt det klippet, ASG smile tackar så mycket. vet inte om det är bara jag som har sjuk humor men

Hehe ingen fara! Visste vilken du menade och första träffen på tuben när man sökte "burnout fail" gav denna wink

Ursäkta min ovetskap om japanare, men är det verkligen en Civic?

Mvh Tommy

Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Saabifierad
2 031 Inlägg
14 augusti 2010
te_wik skrev:
DaFireStorm skrev:

Hehe ingen fara! Visste vilken du menade och första träffen på tuben när man sökte "burnout fail" gav denna wink

Mvh Tommy

Får lite känslan av att det är Amerikafavoriten Honda Civic Coupe men fronten är inte lika svävande som Civicarna brukar ha plus att denna bil har grill och Civicarna saknar grill hmm Så vad är det då för bil?

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
14 augusti 2010
Slash skrev:
te_wik skrev:
DaFireStorm skrev:

Mvh Tommy

Får lite känslan av att det är Amerikafavoriten Honda Civic Coupe men fronten är inte lika svävande som Civicarna brukar ha plus att denna bil har grill och Civicarna saknar grill hmm Så vad är det då för bil?

Nissan tänkte jag, men jag är insnöad i tyskarna så vet inte mkt om japanerna.

Mvh Tommy
Senast redigerat av te_wik (14 augusti 2010)

Saabifierad
2 031 Inlägg
14 augusti 2010
te_wik skrev:
Slash skrev:
te_wik skrev:

Mvh Tommy

Nissan tänkte jag, men jag är insnöad i tyskarna så vet inte mkt om japanerna.

Mvh Tommy

Verkar vara en Nissan som du säger, hittade originalfilmen:

Dock tror jag inte att 200SX som står på bakluckan är helt korrekt tongue

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

by proxy
167 Inlägg
15 augusti 2010
Det är nog en Nissan Sentra.

Dura lex, sed lex

Försöker iaf
12 819 Inlägg
15 augusti 2010
Slash skrev:
Verkar vara en Nissan som du säger, hittade originalfilmen:

Dock tror jag inte att 200SX som står på bakluckan är helt korrekt tongue

Wohoo jag är inte helt värdelös på japanska bilar big_smile

Mvh Tommy

Stolt kirunabo
234 Inlägg
15 augusti 2010
Fartdare skrev:
Det är nog en Nissan Sentra.

Det är en Nissan sentra ^_^

Psn: Audirocks

Sök