5011
Sök

hjärtklappning

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
28 juni 2006
Trådstartare
sitter och tittar ut ur fönstret så ser man en liten pojk cykla in med sin cykel rakt in i min bil "på med skorna och ut fort som inihelvete" denna gången slutade det lyckligt inte en skada på bilen och lacken klarade sig också.

Administratör
11 968 Inlägg
28 juni 2006
men pojken bröt armen och fick åka till akuten? Du fokuserar på fel problem imho wink

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Gorgilus addictus
4 776 Inlägg
28 juni 2006
ehh..hur gick de med ungen då? Kollade du inte till han:P

Allt för den där jävla hatten!

Old School Ford
600 Inlägg
28 juni 2006
Synd för han...

...skulle kunna se när du springer ut och kollar till bilen först och glömmer ungen;)

Cars for a living , Capri for life!
Ford Capri -78: http://www.garaget.org/?car=132079
WitchCraft - Vi styr och ställer!

med lem
1 147 Inlägg
28 juni 2006
jag hade också kollat bilen först om jag ska va ärlig..plus att jag tror att ungen hade stuckit innan man hann ner till bilen ändå.. om jag inte känner ungen då, då kan man ju va lite bussig o hjälpa honom till hans mamma..
Senast redigerat av dallelito (28 juni 2006)

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

Leg. Spådam
816 Inlägg
28 juni 2006
Jag hade hoppat på hans cykel... På honom om det blivit så mycket som ett märke!

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
28 juni 2006
Fy fan jag skulle bli arg till först! Men om det inte skedde nåt, skulle jag nog bara säga åt lill-killen på skarpen, att han ska se efter noga i framtiden, så att han inte gör om samma sak tongue

edit:
chrizz skrev:
Du fokuserar på fel problem imho wink

Undrar vem som fokuserar på fel problem, enligt min åsikt wink
Senast redigerat av calibra_nox (28 juni 2006)

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
28 juni 2006
Trådstartare
dallelito skrev:
jag hade också kollat bilen först om jag ska va ärlig..plus att jag tror att ungen hade stuckit innan man hann ner till bilen ändå.. om jag inte känner ungen då, då kan man ju va lite bussig o hjälpa honom till hans mamma..

helt rätt inte ett spår av han. så om det hade blivit något märke på bilen hade jag blivit galen

Administratör
11 968 Inlägg
28 juni 2006
Var det inte trådskaparen själv som cyklade in i sin egen bil? Tänker bara på avatar-bilden wink

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
28 juni 2006
chrizz skrev:
Var det inte trådskaparen själv som cyklade in i sin egen bil? Tänker bara på avatar-bilden wink

Haha, där fick du till det lol

Sök