6586
Sök

Prenumerera på ett projekt?...

1 231 Inlägg
19 augusti 2010
Trådstartare
jaa precis jag vet ju att man trycker på prenumerera knappen men vart hittar man sen projektet? yikes har letat överallt men hittar inte vart man ser vilka projekt man prenumererar på! snälla hjälp mig! smile

x40
1 209 Inlägg
19 augusti 2010
vet inte riktig om det bara att prenumererar på tråden eller om man måste skriva oxå för att det ska sparas på Foruminlägg. men som sagt e inte helt hundra om det e ju d du menar...

Volvo S40 turbo.

1 231 Inlägg
19 augusti 2010
Trådstartare
mr_Hasse skrev:
vet inte riktig om det bara att prenumererar på tråden eller om man måste skriva oxå för att det ska sparas på Foruminlägg. men som sagt e inte helt hundra om det e ju d du menar...

men om man prenumererar på ett projekt ska det väl  om inte jag har fattat det fel komma upp nånstanns och meddela att det är nån som skrivit eller att det har uppdaterats.. men det gör de inte för mig sad

x40
1 209 Inlägg
19 augusti 2010
vad jag själv så har jag prenumererar och skriva på tråden så sparar på Foruminlägg när du kommer in på g.org och klicka på ditt namn och kommer in på din sida.. om du fattar vad jag menar, e skit kass på att förklara ibland...

Volvo S40 turbo.

1 231 Inlägg
19 augusti 2010
Trådstartare
okej smile jag fattar, ska bara leta på projekten och skriva i dom smile

The one and only
1 091 Inlägg
20 augusti 2010
Förut har man iaf fått mail när tråden har uppdaterats....

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

1 200 Inlägg
22 augusti 2010
Volvo Knugen skrev:
Förut har man iaf fått mail när tråden har uppdaterats....

Ja och det har även funnits längst ner under fliken forum, där de står:

Visa de senaste inläggen
    Visa obesvarade inlägg
    Visa dina inlägg

Även funnits "Visa dina trådprenumerationer. Men nu finns varken den raden eller mailfunktionen. Nu har jag tappat bort ca hälften av alla trådar jag följde och funderar därför på att lägga ner min garaget-karriär. Tycker det är riktigt uselt att detta har försvunnit!

Stolt kirunabo
234 Inlägg
22 augusti 2010
Men garaget är ju uppdaterat nu så där uppe till vänster där man ser kommentarna t.ex finns det en knapp (i) som fungerar som facebook, nya händelser.

Psn: Audirocks

Försöker iaf
12 819 Inlägg
22 augusti 2010
audirocks skrev:
Men garaget är ju uppdaterat nu så där uppe till vänster där man ser kommentarna t.ex finns det en knapp (i) som fungerar som facebook, nya händelser.

Jo, men det fungerar inte ifall du  inte skrivit i tråden, när du sen skrivit i tråden blir det en typ av "auto-prenumination" som du sen måste inaktivera för att sluta få info-meddelanden om du inte vill ha det längre.

Mvh Tommy
Senast redigerat av te_wik (22 augusti 2010)

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

3 259 Inlägg
22 augusti 2010
Var precis likadant för mig... prenumererade på några trådar, men hittade dom aldrig sen igen så fattade aldrig vad knappjäkeln var bra för! smile

Mvh/Jon

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

Sök