6625
Sök

Internet frånkopplad en ruta som envisas att ploppa fram trots internet uppkoppling

464 Inlägg
23 augusti 2010
Trådstartare
Hej! det är så att det kommer fram en ruta där det står internet frånkopplad trots att jag är internetansluten.
Jag kör med internetkabel. varför kommer denna ruta fram någon som har en bra förklaring, finner detta lilla problem som enormt störande använder vista mvh anders
Senast redigerat av lixer (23 augusti 2010)

Random
480 Inlägg
23 augusti 2010
trådlöst kanske?

Smålänning
7 887 Inlägg
24 augusti 2010
Fimp3n skrev:
trådlöst kanske?

Byt OS wink

Nä, kolla alla nätverkinställningar, har för mig det ska finnas en ruta att bocka ur...

Du har inte fått nått virus i den då? För såna rutor ska inte bara börja komma...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
24 augusti 2010
Inaktivera alla nätverksanslutningar som du inte använder.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

825 Inlägg
26 augusti 2010
Det är inte fel 815 du ha fått ? Det brukar nämligen jag få . Vet inte varför , Har inte haft det problemet innan jag flyttade dit jag bor nu och fick min nuvarande internet levernatör . Får ofta upp den rutan .
" Ansluter Genom WAN Miniport " ( PPPOE ) Fel 815 .+ en hel del text .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

464 Inlägg
26 augusti 2010
Trådstartare
nej inte det felet heller, nu funkar allt som det ska men ibland händer det att det att det står internet frånkopplad trots att jag är internetansluten med kabel.

Sök