Mycket mycket trevligt är det:) Måste bara fixa en hållare till telefonen nu med:)
ett tips från mig är att köpa en med en bra lösning när man ska ta ut mobilen från den här hållaren. Den jag har nu måste man trycka på en knapp på baksidan samtidigt ska man hålla telefonen så den inte trillar och detta ska man göra med en hand när det ringer och man kör bilen...
byt till 95ans knappar dom nya runda,sen kanske byta belysning till blå i instrumenthuset,samnt stänkskydd i bilens färg,handtagen gör mycket för helheten...armstödet i bilen gör sig bra med...
Mycket mycket trevligt är det:) Måste bara fixa en hållare till telefonen nu med:)
ett tips från mig är att köpa en med en bra lösning när man ska ta ut mobilen från den här hållaren. Den jag har nu måste man trycka på en knapp på baksidan samtidigt ska man hålla telefonen så den inte trillar och detta ska man göra med en hand när det ringer och man kör bilen...
Bara ett tips se till så du får en bra hållare.
Okej, du har inte något tips på någon specifik? hade tänkt att ha den vid luftblåsarna, (kallas det så?) aja där över stereon iallafall för jag vill inte ha den i rutan:)
turbodeath skrev:
byt till 95ans knappar dom nya runda,sen kanske byta belysning till blå i instrumenthuset,samnt stänkskydd i bilens färg,handtagen gör mycket för helheten...armstödet i bilen gör sig bra med...
knapparna har jag tänkt på, men är inte det ett väldigt jobb för måste man inte plocka bort hela panelen och allt för att byta det? sen instrument belysningen gillar jag som den är, och stänkskydd fram och bak är tänkt samma sakt med handtag:) sen ska vingen på med:)
Jag har min i rutan dock, med en lång arm så den sitter nära och bra men det finns så många olika både prisskillnad och kvalite.. Men svårt att ge tips se till att det känns bra att kunna öppna "låset" som håller fast mobilen med en hand utan problem
Nu händer det lite roliga saker här:) Beställde nya fälgar och däck igår, och idag var jag på JB skroten och hämtade lite små grejer:) se bild! Kommer ytterligare uppdatering när fälgarna är hemma:D
Jag har blivit så sugen på att göra massa roligt med motorn. De planer jag har ÄN sålänge är att skaffa nytt tryckrör m.m sen kanske lite andra små slangar så det blir fint och då blir dom antagligen blå, men har även tänkt att lacka en del plast delar MEN vet ingen färg som skulle passa bra om nu slangarna skulle bli blå och känns inte som den gröna färgen på bilen passar helt med blått eller? Sen ska bilen chippas men har ni några fler roliga och inte allt för komplicerade arbeten?
Njao, var inte och kollade längre ner, gick bara till första bästa och hämta det jag skulle ha:) men skulle gissa mellan 15-20 kanske, men ganska dåligt med delar beroende på vad som ska has:)