Angående: Banträff på Falkenbergs motorbana!

Eiiiiik
27 augusti 2010 · 337 Inlägg

Hej!
Nu har vi äntligen hitta en lösning med Flakenberg's motorbana för att arrangera en bankväll.
Nu vill vi kolla intresset för detta! (Inget bindande i detta läge)

Det tänkta upplägget nu är 3timmars open pit-lane. Alltså fri på och avkörning. Kvällen skulle mest troligt börja runt 18.00 och sluta runt 21.00.

Eventets planering är inte helt spikad än, och kanske kommer behöva ändras efter hur stort intresse vi får.
Maila gärna oss på info@epevent.se vid frågor eller andra funderingar.

Som det ser ut nu kommer priset för denna kväll landa på runt 750kr/bil. Är ni två förare på samma bil tillkommer det en extrakostnad på 100kr.

Sjukvårds personal och flagvakter kommer finnas på plats!

Intresseanmälan görs på:

http://www.epevent.se

Med vänliga hälsningar.
Erik & Patrik

Senast redigerat av Eiiiiik (27 augusti 2010)

j0nas Lastbilschaffis
27 augusti 2010 · 811 Inlägg

intressant smile  e nog på men först vill ja veta vart flakenberg's motorbana ligger wink

Eiiiiik
27 augusti 2010 · 337 Inlägg

kaxxen skrev:
intressant smile  e nog på men först vill ja veta vart flakenberg's motorbana ligger wink

I Falkenberg såklart min kära vän! wink ligger bara ett stenkast från södra Falkenbergs-avfarten smile

SKriv gärna upp din på listan. På detta sätt ät det enkelt för oss att kunna planera och kolla intresset! smile

Mvh Erik

dodo
27 augusti 2010 · 204 Inlägg

blir de av bygger jag en banbil av crxen=)

BMW 325 m50 turbo "bruzzes gammla e30" (1988)
Thias_81
27 augusti 2010 · 109 Inlägg

Det är lätt som bara den och hitta dit.. Det låter intressant detta Erik..

BMW 320i (2002)
j0nas Lastbilschaffis
27 augusti 2010 · 811 Inlägg

vet ju vart men jag har aldrig hört talas om flakenberg's motorbana som erik skrivit hihi tongue

Angel_vbg
27 augusti 2010 · 69 Inlägg

Intressant.. Vet dock inte om d e så kul å köra bana me 4hjulsdrift.. Hade tänkt ställa av den snart me...

Eiiiiik
27 augusti 2010 · 337 Inlägg

Angel_vbg skrev:
Intressant.. Vet dock inte om d e så kul å köra bana me 4hjulsdrift.. Hade tänkt ställa av den snart me...

Klart det är roligt att köra bana med 4hjulsdrift? tongue Jag gör det!

Klart du ska vara med smile

Senast redigerat av Eiiiiik (27 augusti 2010)

ekelund88
27 augusti 2010 · 2 656 Inlägg

Eiiiiik skrev:

Angel_vbg skrev:
Intressant.. Vet dock inte om d e så kul å köra bana me 4hjulsdrift.. Hade tänkt ställa av den snart me...

Klart det är roligt att köra bana med 4hjulsdrift? tongue Jag gör det!

Klart du ska vara med smile

beroende på när de e e jag ganska sugen

malaguti_fabbe Exporterad Colombian
27 augusti 2010 · 812 Inlägg

kaxxen skrev:
vet ju vart men jag har aldrig hört talas om flakenberg's motorbana som erik skrivit hihi tongue

Jaha, du menar så tongue Alla vet väl att banan ligger på vägen till Ullared wink

j0nas Lastbilschaffis
27 augusti 2010 · 811 Inlägg

malaguti_fabbe skrev:

kaxxen skrev:
vet ju vart men jag har aldrig hört talas om flakenberg's motorbana som erik skrivit hihi tongue

Jaha, du menar så tongue Alla vet väl att banan ligger på vägen till Ullared wink

Nej inte jag tongue måste hitta flakenberg tongue men körning blir nog ganska svårt tongue måste lyckas få bilen under 95db vilket den inte är tongue

torre
28 augusti 2010 · 38 Inlägg

när blir detta av och 750kr är det ink pr license?

Ford Focus RS "White Knight" (2010)
Volkswagen Caddy TDi "Jobbe Bilen" (2006)
Eiiiiik
28 augusti 2010 · 337 Inlägg

Om vi bara får ihop tillräckligt med folk så ska vi försöka köra detta redan denna säsongen. Någon gång i slutet av september smile

alex84
28 augusti 2010 · 29 Inlägg

Låter intressant detta, men hur är dom angående körstilar??? får man drifta på deras bana???

Tazer
28 augusti 2010 · 2 Inlägg

torre skrev:
när blir detta av och 750kr är det ink pr license?

Vi siktar på slutet av september om vi ser att det är tillräkligt stort intresse för ett sånt här event.
Det är utan license och det är inget krav att ha license.

BMW M3 (2005)
Tazer
28 augusti 2010 · 2 Inlägg

alex84 skrev:
Låter intressant detta, men hur är dom angående körstilar??? får man drifta på deras bana???

Drifting kommer inte vara tillåtet på detta event. Tyvärr

BMW M3 (2005)
Angel_vbg
28 augusti 2010 · 69 Inlägg

Eiiiiik skrev:

Angel_vbg skrev:
Intressant.. Vet dock inte om d e så kul å köra bana me 4hjulsdrift.. Hade tänkt ställa av den snart me...

Klart det är roligt att köra bana med 4hjulsdrift? tongue Jag gör det!

Klart du ska vara med smile

Mjjaaa får se.. Jobbar ju varannan helg me.. Så blir väl klart på en helg då ja jobbar så då skiter d sej ändå.... )=

Eiiiiik
28 augusti 2010 · 337 Inlägg

Angel_vbg skrev:

Eiiiiik skrev:

Angel_vbg skrev:
Intressant.. Vet dock inte om d e så kul å köra bana me 4hjulsdrift.. Hade tänkt ställa av den snart me...

Klart det är roligt att köra bana med 4hjulsdrift? tongue Jag gör det!

Klart du ska vara med smile

Mjjaaa får se.. Jobbar ju varannan helg me.. Så blir väl klart på en helg då ja jobbar så då skiter d sej ändå.... )=

Eftersom att vi bara komma köra i ca 3h kan det bli en vardag också smile

bearrr Bmw<3
29 augusti 2010 · 340 Inlägg

Detta låter som en kul grej smile. Kommer troligen hänga på med ådin eller bmw:n

peegee Forummoderator
29 augusti 2010 · 2 924 Inlägg

Det står "anmälan" på er hemsida men eftersom eventet inte är 100% fastställt så förmodar jag det är som det framgår i texten, nämligen bara en Intresseanmälan?

~ Life is short, have FUN! ~
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang