Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
De flesta mekaniska verkstäder bör klara av det det om man har koll på hur stora verjtyg dem kan använda. Elelr så borrar man bara. Eller så hoppar man över det helt bara.
kan man hoppa över det? såg att du hade gjort det malboroman kan du skicka någon bild på hur det ser ut? kan man göra det själv? mvh chrisse
Ja, som slav under modet så har jag också gjort det. Och nej, jag har inga bilder på det från när det blocket gjordes iordning tyvärr. Som sagt, man kan göra hål själv om man vill ha såna.
I en normal motor så är det inte så viktigt att fräsa upp. Nu har det ju gått mode i det och alla gör det utan att ens fundera på varför. Men håller man sig inder 400hk så är det inget msåte. Finsn dem som menar att det är fördelaktigt att inte fräsa upp med.
blocket borde ju bli stabilare om man inte gör det men jag hade tänkt att förbereda bottendelen för ca 500hk och då borde man väll fräsa upp vevhusventilationen?
blocket borde ju bli stabilare om man inte gör det men jag hade tänkt att förbereda bottendelen för ca 500hk och då borde man väll fräsa upp vevhusventilationen?
Som sagt, siktar man på över 400 är det ide att göra det.