4237
Sök

KN luftfilterkit eller liknande till BMW M3 E46 ?

Rejsa ?
2 959 Inlägg
11 september 2010
Trådstartare

Att det finns vet jag också, menade bara att Khöler sa att dom inte hade.
Lite halvmycket stålar för ett sådant insug kan jag tycka.
Får bli ett helsystem innan det smile

Autotech

624 Inlägg
12 september 2010
jo jag förstod att du kunde räkna ut att köhler inte var de enda i hela världen som kunde tillhandahålla liknande insug...

ville bara göra dig uppmärksam på att det inte tog särskilt lång tid att ta reda på fler återförsäljare av liknande insug i kolfiber ala´ csl.
och därmed också föringa det du sa om att köhler inte hade ngt.,vilket lät som om att då var ju loppet kört...
eisenmann race låter ju helt galet.. det skulle jag satsa på..dyrt men.,smakar det så kostar det..

who´s the man?

Rejsa ?
2 959 Inlägg
12 september 2010
Trådstartare
guwib skrev:
jo jag förstod att du kunde räkna ut att köhler inte var de enda i hela världen som kunde tillhandahålla liknande insug...

ville bara göra dig uppmärksam på att det inte tog särskilt lång tid att ta reda på fler återförsäljare av liknande insug i kolfiber ala´ csl.
och därmed också föringa det du sa om att köhler inte hade ngt.,vilket lät som om att då var ju loppet kört...
eisenmann race låter ju helt galet.. det skulle jag satsa på..dyrt men.,smakar det så kostar det..

Jo har spanat lite på det men det lutar åt ett Supersprint då det kan köpas till så gott om inköpspris och det är ju inte skitgrejer heller.

Autotech

Sök