Nejdå. I snitt så har de Suprorna jag har kollat på legat på cirka 350k. Har sett ett bra antal original Supror som har legat på desto mer. De flesta av dem var dock BPU trim, men det kostar inte ett antal hundra tusen.
Var tittar du då? Jag har slaviskt haft koll på Supror på blocket nu i två års tid och kan inte riktigt hålla med dig.
Rinnegan: Jag tror inte att originalbils fanatism är så vanligt bland suprafrälsta. Och att köpa "färdigtrimmat" sparar man mycke pengar på. Ser så sällan orörda v-styrda e-spec, manuella , TT med targa att jag har svårt att ha någon analys på hur eftertraktade dem är. Det är en sak at begära ett pris, en annan att få sålt.
Då till slutliga frågan från mig ang. inköpet! Kan man hitta en vänsterstyrd, manuell, targa med turbo (skiter i skick på inredning för den byts nog ut vart eftersom ändå) för runt 150.000 kr under vinterhalvåret på någon sida?! Röstfiske är ej tillåtet //moderator
Då till slutliga frågan från mig ang. inköpet! Kan man hitta en vänsterstyrd, manuell, targa med turbo (skiter i skick på inredning för den byts nog ut vart eftersom ändå) för runt 150.000 kr under vinterhalvåret på någon sida?!
Då till slutliga frågan från mig ang. inköpet! Kan man hitta en vänsterstyrd, manuell, targa med turbo (skiter i skick på inredning för den byts nog ut vart eftersom ändå) för runt 150.000 kr under vinterhalvåret på någon sida?!
Rösta gärna på min bmw btw
Det lär inte komma någon vänsterstyrda med turbo för under 200k inom dom närmsta åren.
Rinnegan: Jag tror inte att originalbils fanatism är så vanligt bland suprafrälsta. Och att köpa "färdigtrimmat" sparar man mycke pengar på. Ser så sällan orörda v-styrda e-spec, manuella , TT med targa att jag har svårt att ha någon analys på hur eftertraktade dem är. Det är en sak at begära ett pris, en annan att få sålt.
exakt deamons supra har väl legat ute ett bra gäng månader nu
exakt deamons supra har väl legat ute ett bra gäng månader nu
Rösta gärna på min bmw btw
För att den har så mkt gemensamt med en Supra, eller? ...