Köra på massa glasfiber spackel är ju inte att rekommendera.. Kommer sjunka och skit.. Ta bort det som är paj och ersätt med ny glasfiber.. borde funka? Det såg inte så farligt ut..
Köra på massa glasfiber spackel är ju inte att rekommendera.. Kommer sjunka och skit.. Ta bort det som är paj och ersätt med ny glasfiber.. borde funka? Det såg inte så farligt ut..
hmm.. slipa ner det som är paj och sätta dit ny glasfiber, låta torka. Slipa. På med glasfiberspackel och slipa till en bra/jämn yta?
hmm.. slipa ner det som är paj och sätta dit ny glasfiber, låta torka. Slipa. På med glasfiberspackel och slipa till en bra/jämn yta?
Ja precis.. Annars kapar du bara bort det som är paj slipar ut kanterna så det inte blir en kant med det nya glasfibret.. Ska funka..
Ja precis.. Annars kapar du bara bort det som är paj slipar ut kanterna så det inte blir en kant med det nya glasfibret.. Ska funka..
hehe okej, ja det låter som en rolig utmaning MEN eftersom jag inte har god lust att paja den så hade det varit gött med en person brevid som kollar så jag inte gör något helt galet x)
ska försöka få tag på Wallinjo som hjälpte mig med Colten Han ska iofs hjälpa mig med svetsningen med fästet i mitten av den gamla vingen så han kan gott hjälpa mig med vingen också eller rättare sagt kolla så jag inte sabbar den mer x)
Tack för svaren allihop! trevligt att se så mycket folk engagerade
För att sidokjolarna ska sitta på plats finns det två stycken metallhållare på vardera sidor. Tog av 2 på vänster sida och så fick de sig en omgång i blästern
De nya bromsarna ska monteras till helgen och nästa vecka ska vindrutan av, rosten fixas och en ny vindruta sättas i OM den gamla brister när den ska ut.
Därefter är Steg 1 nästan klart! Ha de gött!
//mvh, Jens
vad är det för art nr på bromsarna? ska hjälpa en kompis å byta på sin.