Idag har jag varit och lämnat bilen hos Kent med de nya delarna
blir väll klar snart lackeraren ringde idag och sa att jag kan hämta mina spoilers på onsdag runt 2 på dagen så förhoppningsvis är bilen klar tills dess
Andra goda nyheter är att jag blev godkänd på tentan jag snackade om tidigare och att vår nya router kommer på fredag... den skulle dock redan har varit här förra fredagen! Vi får väll se om Telia kan hålla vad dom lovar......
Har tagit lite bilder på en annan bil jag pillat på.. kommer upp senare när jag fått en router som fungerar
Ska du fixa dubbelt utblås på bilen sen eller kör du på ett enkelt? (:
hehehe
UPDATE:
Nu har man hemma sina nylackerade front/bak-spoilers imorrn får jag tillbaka min bil från verkstaden. sååååå... vi får väll se vad som händer inom en snar framtid ;D
Ja när jag lämna bilen så pillade vi med en annan: EN CITORÉN ZX!
FÖRE:
EFTER:
FÖRE: EFTER:
blev jäkligt fin! Riktigt nöjd med det arbetet. *tummen upp*
Sen har jag hämtat mina spoilers: (det är INTE en skada nere till vänster.. det är damm )
Sen är bilen på verkstad MEN kopplingsatsen som Skruvat.se visade upp efter att jag matat in min bils regnr... är HELT FEL! Så.. ska skicka tillbaka den kopplingsatsen och fick köpa en som är dubbelt så dyr från verkstaden då dom snart stänger för sommaren x( men men.. då vet jag iaf att det är rätt saker som sitter i motorn
Följande problem har blivit åtgärdade: - Förardörr, fönsterhiss - ny vajer då den förra trasslade in sig - AirBag lampan har blivit släckt efter att förra batteriet dog - Spolarpumpen till vindrutan har bytts ut mot pumpen till bakrutan (ny behövs till bakrutan) - Ny kopplingsats 18.000mil