2250
Sök

Projekt Neo - Yenza - [Hyundai Coupé] | SÅLD

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
21 juni 2011
Trådstartare
Djo skrev:
Ett par snygga fälgar på det där så blir det ju mumma. smile riktigt snyggt stylad stilrent men endå synligt. smile

Självklart wink ska få ihop cash igen så wink
Tackar, det var det som var lite meningen smile
Senast redigerat av Yenza (21 juni 2011)

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
21 juni 2011
Trådstartare
UPDATE

Idag kommer jag att vara på tisdags-träffen (Löddeköpinge<->Hög), anländer mellan 17.00->18.00 och stannar i några timmar smile

är det någon som har vägarna förbi så tveka inte att ta en sväng in om!

Dock en varnings ord, det är bra väder här så troligtsvis är det massor med folk denna gången.

//mvh,
Jens

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
21 juni 2011
tror det skulle bli snyggt om du satte på röktonad stenskottsfilm på framlyktorna o blinkers.

4 663 Inlägg
21 juni 2011
de var riktigt fina bilder big_smile

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
21 juni 2011
Trådstartare
sir_daniel skrev:
tror det skulle bli snyggt om du satte på röktonad stenskottsfilm på framlyktorna o blinkers.

hmmm... röktonade? Finns det på mekonomen?

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
21 juni 2011
Trådstartare
Saab_Robin skrev:
de var riktigt fina bilder big_smile

Tackar:D

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
7 juli 2011
Trådstartare
Ja vad kan jag säga.. helt broke med med pengar just nu x/

Jobbat hela förra månaden så man hoppas på goda cash så man kan få dit ett par riktigt fina fälgar tongue

Jobbar hela helgen också som det ser ut just nu så fixa bromsoken är en no-way x(

Iaf, nu strax kommer jag att ta en titt inom lödde träffen och se om det händer något, ska tvätta rent bilen och speciellt Vindrutan... ogillar skarpt att det är fettränder på insidan -.-"

1 324 Inlägg
7 juli 2011
Får tyvärr meddela att placeringen på skylten fram var riktigt ful.. hmm Ska du inte ah nät bakom dom andra luftintagen i fronten med? Hoppas du får tag i ett par riktigt fina fälgar.. Sådär kan man ju inte köra runt! smile

Vilken tum har du tänkt dig?

Riktigt bra jobbat!

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
7 juli 2011
Trådstartare
DiZturbed skrev:
Får tyvärr meddela att placeringen på skylten fram var riktigt ful.. hmm Ska du inte ah nät bakom dom andra luftintagen i fronten med? Hoppas du får tag i ett par riktigt fina fälgar.. Sådär kan man ju inte köra runt! smile

Riktigt bra jobbat!

ja jo.. man skulle egentligen fästa den mitt på plasten.. men jag ville inte sabba den ytan. Finns inte så många fler alternativ att placera den på hmm

Jag funderade på det men jag tror det blir för mycket om det är nät i dem också.. om man inte byter ut nätet i mitten och fäster svarta nät istället?

Jag har tänkt 17" svarta fälgar.. lågprofildäck.. kanske en röd linje längst ut på fälgen?smile Svårt att säga om man inte har monterat på några innan tongue

Tackar big_smile

1 324 Inlägg
7 juli 2011
Yenza skrev:
DiZturbed skrev:

Riktigt bra jobbat!

ja jo.. man skulle egentligen fästa den mitt på plasten.. men jag ville inte sabba den ytan. Finns inte så många fler alternativ att placera den på hmm

Jag funderade på det men jag tror det blir för mycket om det är nät i dem också.. om man inte byter ut nätet i mitten och fäster svarta nät istället?

Jag har tänkt 17" svarta fälgar.. lågprofildäck.. kanske en röd linje längst ut på fälgen?smile Svårt att säga om man inte har monterat på några innan tongue

Tackar big_smile

Aha jo det förstår jag.. men gör som så att du monterar skylten med kardborre.. ! Ska tydligen sitta bra, Tror det blir mycket finare.. smile Svart nät låter fint..!

har ev. ett par Ace dino som du kan se i mitt galleri till salu...

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
7 juli 2011
Trådstartare
DiZturbed skrev:
Aha jo det förstår jag.. men gör som så att du monterar skylten med kardborre.. ! Ska tydligen sitta bra, Tror det blir mycket finare.. smile Svart nät låter fint..!

menar du dom vita?

1 324 Inlägg
7 juli 2011
Yenza skrev:
DiZturbed skrev:

menar du dom vita?

Japp smile

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
8 juli 2011
Trådstartare
DiZturbed skrev:
Yenza skrev:
DiZturbed skrev:

menar du dom vita?

Japp smile

snygga men tror inte dom matchar min bil tongue ingenting är vitt på den x) du skulle ha målat dem helt svarta ist!tongue

1 324 Inlägg
8 juli 2011
Yenza skrev:
DiZturbed skrev:
Yenza skrev:
menar du dom vita?

Japp smile

snygga men tror inte dom matchar min bil tongue ingenting är vitt på den x) du skulle ha målat dem helt svarta ist!tongue

Då ser dom mindre ut osv.. Inte fint smile Fixar en PS bild åt dig..

Edit:

http://img801.imageshack.us/img801/2678/jl3x0i8s.jpg

Tror det hade varit fint smile
Senast redigerat av DiZturbed (8 juli 2011)

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
9 juli 2011
Trådstartare
hmm.. ja det ser faktiskt inte så pjåkigt ut yikes big_smile

och det är 17"? Får man däcken med?(A) big_smile

1 324 Inlägg
9 juli 2011
Yenza skrev:
hmm.. ja det ser faktiskt inte så pjåkigt ut yikes big_smile

och det är 17"? Får man däcken med?(A) big_smile

17" ja..smile Jodå Falken däck sitter på..

Meldem
917 Inlägg
9 juli 2011
såga ju nice ut!

(&#9583;°&#9633;°)&#9583;&#8203;&#65077; &#9531;&#9473;&#9531;&#65279;

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
9 juli 2011
Trådstartare
Marticus skrev:
såga ju nice ut!

Visst gjorde det big_smile tror nästan det blir bättre med vita fälgar istället för svarta! Det vita förstärker den röda nyansen smile

10 164 Inlägg
9 juli 2011
vita/silvriga fälgar kommer bliu mycket bätre än svarta. smile kommer bli nice med dom där. smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D

1 702 Inlägg
12 juli 2011
Djo skrev:
vita/silvriga fälgar kommer bliu mycket bätre än svarta. smile kommer bli nice med dom där. smile

Röd bil ska ha vita fälgar toksnyggt. Lite evorally över det.

Tack till C_Lazer, C Sutt, Robertfab, Peter_Eriksson och alla andra.
Tommy Out.

Sök