Sitter och funderar på.. om man har dom vita fälgarna... ska man måla näten vita då också? Tror jag kommer att montera nät i de två hålen fram också!
Kör svart nät Jens...Du kommer väl ihåg min bmw annars gå in och kolla...svart bil vita fälgar! vitt är snyggt men ett heeeelvete att hålla rent med allt bromsdamm!
Sitter och funderar på.. om man har dom vita fälgarna... ska man måla näten vita då också? Tror jag kommer att montera nät i de två hålen fram också!
Kör svart nät Jens...Du kommer väl ihåg min bmw annars gå in och kolla...svart bil vita fälgar! vitt är snyggt men ett heeeelvete att hålla rent med allt bromsdamm!
Då var det dags igen Går lite trögt på min front.. jobbar om dagarna.. 5-skift x.x
Oturligt nog så har DiZturbed tänkt behålla fälgarna till hösten så får hitta något annat.. lite svårt har jag upptäckt dock.. vita fälgar verkar det vara få av i Sverige Har någon några liggandes så bara att skicka en bild
Regnar varje ***** dag här i Skåne nu också så man kan ju inte jobba med bilen.. men jag har dock uppgraderat mitt ljuse: Nightbreakers!
Och jag har även skickat mail till killen med emblem i korea för att kolla om det är två stycken Funderar på att annars lackera om de jag har.. svarta emblem istället? skulle det funka tror ni?
Planerar annars nästa sak på bilen vilket är : nytt avgassystem samt omlackering av bromsok!
Svar från Korea - Jupp det är två stycken emblem.. dock passar dom inte på min bil xD så nu tror jag att jag kommer att måla om märkena istället. I vilken färg? jadu.. vita? Svarta? Tror jag kommer lägga dem på plats och sen göra photoshop bilder av det och kolla
Hittar inga vita fälgar som passar mitt prisbelopp
Hittat dessa dock:
EDIT:
Det kommer bli så att jag målar om nätet fram och bak till svarta istället och i samma svep ska jag måla om en grå skyddskåpa vid vindrutetorkarna samt originalemblemen.
Sen blir det troligtsvis de svarta fälgarna jag visa ovan med röda bromsok
Det ska nog bli snyggt
Visst, vita fälgar hade varit fint men inget annat på bilen är vitt vilket jag stör mig på tror jag även kommer att hålla inredningen svart men några få tweaks men mer om det sen när jag tycker att utsidan är klar:)
Det kommer bli så att jag målar om nätet fram och bak till svarta istället och i samma svep ska jag måla om en grå skyddskåpa vid vindrutetorkarna samt originalemblemen.
Sen blir det troligtsvis de svarta fälgarna jag visa ovan med röda bromsok
Det ska nog bli snyggt
Visst, vita fälgar hade varit fint men inget annat på bilen är vitt vilket jag stör mig på tror jag även kommer att hålla inredningen svart men några få tweaks men mer om det sen när jag tycker att utsidan är klar:)
Dem där fälgarna va riktigt stiliga Jens!! Du får komma ut och visa den någon dag, går på semester imorgon i ca 3 veckor så hemma kommer jag vara !!!
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Slipa ner dom och sen blev det en tvätt på det... dock så blåste det upp något fruktansvärt så i risk att träffa annat med färgen så lugnar jag mig med att måla till imorrn
Idag blev det färg Här har dom fått några lager på sig
sen tjuvstarta jag med bromsoken dock så fick jag aldrig tag på Jayzone så jag körde vidare solo
Monterade ner, borsta med stålborste och slipa med slippapper... därefter torka rent med trasa och sen på med röd hammarlack Lät det ligga och torka medans jag körde iväg och handlade med farsan...kommer ut och upptäcker att det regnar/duggar !! Fort hem som *** och monterade det sakta så att inte lacken skadades!
Tog de bakre idag... om det är fint väder imorrn blir det dom där framme då
hoppas att kunna montera tillbaka mina vindrutetorkare m.m då också
ser bra ut me oken! bara dem inte skär sig för mycket med den mörkare lacken sen när fälgarna är på?! sen gillar jag detaljen du lackade svart, mycket fräschare!