3927
Sök

S40 trim

4 Inlägg
5 september 2010
Trådstartare
Hej,
Går en  steg 3 trimmad s40 t4 -00 mycket bättre än en steg 1 trimmad?

Rejsa ?
2 959 Inlägg
5 september 2010
Ph2 skrev:
Hej,
Går en  steg 3 trimmad s40 t4 -00 mycket bättre än en steg 1 trimmad?

Mjaa.... 20 Hkr till ungefär.
Drar lite bättre på höga varv då den får ut avgaserna bättre.
Det är värt priset om du väljet ett JT avgassystem men inte om du kollar på tex Ferrita, då blir det för dyrt/hästkraft om du frågar mig.

Autotech

4 Inlägg
5 september 2010
Trådstartare
okej för hade en steg 3 t4 innan. Har en helt original nu och jag tycker inte jag känner så mycket skillnad på dom.

Rejsa ?
2 959 Inlägg
5 september 2010
Ph2 skrev:
okej för hade en steg 3 t4 innan. Har en helt original nu och jag tycker inte jag känner så mycket skillnad på dom.

Är bilarna friska så ska det ju skilja drygt 50 hästar så det känns allt.

Autotech

Forummoderator
10 576 Inlägg
6 september 2010
steg 3 fas1 går ofta lika me d original fas2.   dels pga åldern och dels pga motoruppdateringsr hos fas2

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

4 Inlägg
6 september 2010
Trådstartare
Okej för båda jag har haft är -00or och jag drog andra steg3 t4or med den andra så friska är dom iaf. Men om man hade satt på en race katt på orginal röret sen steg1 chipp hur hade den gått då?

4 Inlägg
8 september 2010
Trådstartare
?

Forummoderator
10 576 Inlägg
8 september 2010
Ph2 skrev:
?

Hade du skrivit en väl formulerad rubrik hade fler tittat på tråden och du hade fått svar utan att behöva bumpa tråden...  nu vart den låst istället.  trist

6§ Lyftning av trådar och innehållslösa inlägg
•Inlägg vars huvudsyfte är att lyfta en tråd är inte tillåtna.
•Innehållslösa inlägg som ej för diskussionen framåt är inte tillåtna. Som innehållslöst inkluderas t.ex. inlägg som "+1", "word", "hehe" med mera.

3§ Rubriksanvisningar: Allmänna
•Informativt och beskrivande - Det är viktigt att läsaren snabbt kan bilda sig en uppfattning om vad tråden handlar om innan man läst inlägget. Därför är det viktigt att få med trådens syfte direkt i rubriken genom en tydlig formulering. Det ger dig bästa möjliga respons. Var övertydlig!
•Ej kort och generellt - Rubriker som "Hjälp", "Trim?", "Nån som vet?" eller annat intetsägande som "Kolla in den här" är inte godkända.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök