Hjälp ang viktnedgång

Nitrometanskada Gött mos
29 mars 2011 · 1 096 Inlägg

Gött mos!

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Tommy_F Dkv
30 mars 2011 · 592 Inlägg

Läs den här länken, nyttig info om man vill lära sig lite om att gå ner i vikt..
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=26881

Mvh Tommy

En del tror på gud, jag tror att jag ska ta en öl till....
snipercat
5 februari 2014 · 669 Inlägg

jävla piss!! har drullat med maten å motivaation försvann när man blev utan jobb, gick upp allt detta på 6månader. nu ligger man på 99kg ........
ajja ja började köra stenhårt med maten i söndags. ska dra ner riäält med bärsen.
va nere i 83.4 som minst senast, nu siktar ja på 80 hellst lite under för att slå rekord sen ja gick i 6an.

peppning vore toppen för ökad motivation
mvh !

TobbeTT
5 februari 2014 · 948 Inlägg

snipercat skrev:
jävla piss!! har drullat med maten å motivaation försvann när man blev utan jobb, gick upp allt detta på 6månader. nu ligger man på 99kg ........
ajja ja började köra stenhårt med maten i söndags. ska dra ner riäält med bärsen.
va nere i 83.4 som minst senast, nu siktar ja på 80 hellst lite under för att slå rekord sen ja gick i 6an.

peppning vore toppen för ökad motivation
mvh !

Vet själv hur det är att bli utan jobb.. men ett tips är att försök tänka på vad du äter och sen om du vill börja träna försök gå med i nån träningsgrupp eller liknande.. för det gör grymt för motivationen om man är ett gäng som peppar en/varandra, jag började t ex med militaryfitness, grymt jobbigt men samtidigt jätteroligt och man träffar folk och umgås och har kul tillsammans, det gör mkt med sitt självförtroende.

Hoppas det ordnar sig!! smile

matteeee Ingen himmel är så blå som min
5 februari 2014 · 2 972 Inlägg

snipercat skrev:
jävla piss!! har drullat med maten å motivaation försvann när man blev utan jobb, gick upp allt detta på 6månader. nu ligger man på 99kg ........
ajja ja började köra stenhårt med maten i söndags. ska dra ner riäält med bärsen.
va nere i 83.4 som minst senast, nu siktar ja på 80 hellst lite under för att slå rekord sen ja gick i 6an.

peppning vore toppen för ökad motivation
mvh !

Mer pepp då:

Tänk att ju mer du tappar i motivation och ju mer du ökar i vikt - desto svårare att få ett nytt jobb. Så, vill du ha ett nytt jobb är det en bra morot för att hålla igång och kämpa på!

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
snipercat
5 februari 2014 · 669 Inlägg

Just nu är ja så jävla sugen på öl att ja mår dåligt.. vare nykter en vecka nu... men vill inte förstöra bantningen heller... :-(

cewee
5 februari 2014 · 349 Inlägg

snipercat skrev:
Just nu är ja så jävla sugen på öl att ja mår dåligt.. vare nykter en vecka nu... men vill inte förstöra bantningen heller... :-(

Vad är det du känner sug efter, är det öl eller alkohol?

Sen har du varit jävligt stark och gått ner otroligt bra med vikt en gång tidigare, så det klarar du en gång till. smile Kom ihåg att det bara är nu i början det känns jobbigt, när måttbanden börjar visa mindre siffror så kommer du vara så jävla nöjd!!

snipercat
23 april 2014 · 669 Inlägg

Jag har en ny fundering. Jag jobbar på byggen i stockholm jobbar 12 timmar om dagen å springer å går runt, bär stämp å stag gjuter monterar etc. Då är de såhär att jag äter bara 1000kcal om dagen och jag mår bra som fan förutom att jag fryser. Kommer jag gå ner i vikt? De är de jag är ute efter å sålänge ja mår bra förutom lite seg i skallen på kvällarna å fryssenheten så äre vell självklart? Tacksam för tipps å olika åsikter. Vad som är fel å inte. Skriv snälla

Muttley
24 april 2014 ·

Du bör nog öka lite.   De funkar några veckor sen kommer du antagligen bli tröttare.

666_Beast
7 maj 2014 · 1 863 Inlägg

Du äter alldeles för lite för det jobb du har, gå upp till 1500-2000 kcal. Ät NYTTIG mat, inte godis eller halvfabrikat för att komma upp i kalorier. Mycket grönsaker och mycket vatten.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.
Sushikocken Sleeper
10 maj 2014 · 3 084 Inlägg

Själv skulle man vilja gå upp en 20kg utan att få kula och utan att trycka i sig chips och skit. Det är fan asdrygt då man har dålig ämnesomsättningsverkningsgrad tongue

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
pukan2
10 maj 2014 · 3 182 Inlägg

Frontline skrev:
Ät kycklingfile, broccoli, tonfisk, makrill, mörktbröd (aldrig mycket bröd), keso, kassler, spenat, nötkött, då kommer du se resultat och sluta med läsk med socker, drick inte alkohol.

helvete där sprack allt drick inte alkohol, har planerat att gå ner med men att sluta med bira det kommer bara aldrig att hända.

xXSammy
11 maj 2014 · 6 569 Inlägg

pukan2 skrev:

Frontline skrev:
Ät kycklingfile, broccoli, tonfisk, makrill, mörktbröd (aldrig mycket bröd), keso, kassler, spenat, nötkött, då kommer du se resultat och sluta med läsk med socker, drick inte alkohol.

helvete där sprack allt drick inte alkohol, har planerat att gå ner med men att sluta med bira det kommer bara aldrig att hända.

Äter du vegetariskt kommer du också rasa i vikt. wink

De/Dem
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang