Eftersnack "Slutet på Säsongen den 2 Oktober" Till den 25 September istället

Transporter89
26 september 2010 · 957 Inlägg

Supralady skrev:

sulan-1 skrev:
Jag måste också tacka för en trevlig o kurvig runda big_smile  ,  kommer att hänga på fler gånger nästa år !   Vill också passa på att tacka polismyndigheten för att ni INTE hade hastighetskontroll i hällsobacken wink

Jag vill bara meddela att polisen stod lasern i backen, men de blev ju helt upptagna av oss stackare som blev invinkade. Så varsågoda!! wink

då måste de  varit  klängre upp för  det  var vi  var  har aj itne set de  elelr du kanske menade  hon tjejn  så kan hon inte ta  oss   hur mtk jag vet  för  lasern måste vara  nere  på  marken  på den  3 ben grejen

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
Mk-supra
26 september 2010 · 91 Inlägg

Supralady skrev:

sulan-1 skrev:
Jag måste också tacka för en trevlig o kurvig runda big_smile  ,  kommer att hänga på fler gånger nästa år !   Vill också passa på att tacka polismyndigheten för att ni INTE hade hastighetskontroll i hällsobacken wink

Jag vill bara meddela att polisen stod lasern i backen, men de blev ju helt upptagna av oss stackare som blev invinkade. Så varsågoda!! wink

Ja Lena, de var helt upptagna med besiktning av våra bilar så de andra kunde lugnt glida förbi. Men poliserna blev mökta imponerade av bilarna¨iaf.. han ville sitta i min och höra ljudet big_smile han sa grymmt smile hahaha

Toyota Supra MKIV "White Beauty" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang