Eftersnack "Slutet på Säsongen den 2 Oktober" Till den 25 September istället

Clintan66
26 september 2010 · 2 011 Inlägg

Var tyvärr inte alla som kom, men vi blev 8 bilar och körde rundan.

Själv tycker jag det gick bra och trevligt folk som var med.

Hade ju regnat en del under natten, så det var tyvärr vissa fukt fläckar på de 3-4 mil kurviga vägar, men vi höll lagom tempo, så man fick lite känsla av dem endå smile.

Det var även Jakt Pågår såg vi på en skylt, så vi fick tyvärr se en hjort som hade gjort sitt. Likaså en som sprang över vägen.

Alla verkade nöjda och det blir av fler gånger, men vi tar det nog mer under sommar tid. Lite torrare och framför allt ljusare. Blev stundtals mörkt ikväll smile.

I det stora hela är vi nog nöjda och hade lagom tempo smile.

Tack alla som var med för en trevlig kväll. På återseende nästa säsong med fler nya rundor eller?

Dessa rundor i lagom tempo och "Fiddes" Over The Edge.big_smile ser vi fram emot big_smile

Senast redigerat av Clintan66 (26 september 2010)

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Tegulen Pro Street Driver
26 september 2010 · 82 Inlägg

Vill bara tacka Clintan66 för en rolig och kurvig runda:) Fick lära känna några från forumet.

Mk-supra
26 september 2010 · 91 Inlägg

Tack för denna rundan Clintan, enligt min åsikt tyckte jag det var verkligen jätte roligt och köra lite kurviga och snabba landsvägar smile hoppas på ett det blir flera nästa säsong.. Och så klart lite torrare väglag så jag slipper släpa och köra drifting i varje kurva big_smile för att hänga med. Och tack för snälla Poliser som tog in oss för flygande besiktning för att imponeras och kolla in våra fina bilar wink

Toyota Supra MKIV "White Beauty" (1995)
Clintan66
26 september 2010 · 2 011 Inlägg

Mk-supra skrev:
Tack för denna rundan Clintan, enligt min åsikt tyckte jag det var verkligen jätte roligt och köra lite kurviga och snabba landsvägar smile hoppas på ett det blir flera nästa säsong.. Och så klart lite torrare väglag så jag slipper släpa och köra drifting i varje kurva big_smile för att hänga med. Och tack för snälla Poliser som tog in oss för flygande besiktning för att imponeras och kolla in våra fina bilar wink

Ja de var trevliga smile Skönt vi bara behövde prata och blåsa lite. Inga böter för någon av oss.
Ber så mycket om ursäkt Supralady för att jag fick henne att vinka in oss big_smile.

Tack själv annars både Tegulen och ni andra.wink

Senast redigerat av Clintan66 (26 september 2010)

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
eke_aero
26 september 2010 · 11 Inlägg

Tack för en kanonrunda & Trevligt sällskap!! Ser fram mot fler kurvor nästa säsong!! smile

Clintan66
26 september 2010 · 2 011 Inlägg

eke_aero skrev:
Tack för en kanonrunda & Trevligt sällskap!! Ser fram mot fler kurvor nästa säsong!! smile

Tack själv. Det fixar vi smile

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Supralady
26 september 2010 · 79 Inlägg

Clintan66 skrev:

Mk-supra skrev:
Tack för denna rundan Clintan, enligt min åsikt tyckte jag det var verkligen jätte roligt och köra lite kurviga och snabba landsvägar smile hoppas på ett det blir flera nästa säsong.. Och så klart lite torrare väglag så jag slipper släpa och köra drifting i varje kurva big_smile för att hänga med. Och tack för snälla Poliser som tog in oss för flygande besiktning för att imponeras och kolla in våra fina bilar wink

Ja de var trevliga smile Skönt vi bara behövde prata och blåsa lite. Inga böter för någon av oss.
Ber så mycket om ursäkt Supralady för att jag fick henne att vinka in oss big_smile.

Tack själv annars både Tegulen och ni andra.wink

Ja, hade hon inte sett din vinge, hade vi nog sluppit bli invinkade.... Men prata å blåsa LITE? Jag fick prata utav bara den. Totalt utfrågad! Men så fick jag en spekulant på bilen oxå.. wink

Annars var det en toppendag, förutom Badboys punktering!

Toyota Supra MkIV "Familjeracern" (1993)
Clintan66
26 september 2010 · 2 011 Inlägg

Supralady skrev:

Clintan66 skrev:

Mk-supra skrev:
Tack för denna rundan Clintan, enligt min åsikt tyckte jag det var verkligen jätte roligt och köra lite kurviga och snabba landsvägar smile hoppas på ett det blir flera nästa säsong.. Och så klart lite torrare väglag så jag slipper släpa och köra drifting i varje kurva big_smile för att hänga med. Och tack för snälla Poliser som tog in oss för flygande besiktning för att imponeras och kolla in våra fina bilar wink

Ja de var trevliga smile Skönt vi bara behövde prata och blåsa lite. Inga böter för någon av oss.
Ber så mycket om ursäkt Supralady för att jag fick henne att vinka in oss big_smile.

Tack själv annars både Tegulen och ni andra.wink

Ja, hade hon inte sett din vinge, hade vi nog sluppit bli invinkade.... Men prata å blåsa LITE? Jag fick prata utav bara den. Totalt utfrågad! Men så fick jag en spekulant på bilen oxå.. wink

Annars var det en toppendag, förutom Badboys punktering!

Håller med dig Lady big_smilewink men skönt vi fick det fixat en lördag och däck gubben ställde upp. big_smile Tack

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Gyllin
26 september 2010 · 7 Inlägg

Tack för en härlig runda och ett trevligt sällskap big_smile. Hopas på fler till nästa år

Clintan66
26 september 2010 · 2 011 Inlägg

Gyllin skrev:
Tack för en härlig runda och ett trevligt sällskap big_smile. Hopas på fler till nästa år

Tack ska du själv ha

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
sulan-1
26 september 2010 · 62 Inlägg

Jag måste också tacka för en trevlig o kurvig runda big_smile  ,  kommer att hänga på fler gånger nästa år !   Vill också passa på att tacka polismyndigheten för att ni INTE hade hastighetskontroll i hällsobacken wink

Det är inte farten som dödar det är smällen
(it´s not the fart that kills it`s the smell)
Peugeot 206cc "le petit" (2005)
Clintan66
26 september 2010 · 2 011 Inlägg

sulan-1 skrev:
Jag måste också tacka för en trevlig o kurvig runda big_smile  ,  kommer att hänga på fler gånger nästa år !   Vill också passa på att tacka polismyndigheten för att ni INTE hade hastighetskontroll i hällsobacken wink

Ha ha så sant så. Vi 3 andra uppehöll dem, så ni andra kunde glida förbi lol

Tack ska du själv ha. Vi ordnar fler rundor.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Tegulen Pro Street Driver
26 september 2010 · 82 Inlägg

sulan-1 skrev:
Jag måste också tacka för en trevlig o kurvig runda big_smile  ,  kommer att hänga på fler gånger nästa år !   Vill också passa på att tacka polismyndigheten för att ni INTE hade hastighetskontroll i hällsobacken wink

lollollollollollol Håller med dig

Tegulen Pro Street Driver
26 september 2010 · 82 Inlägg

Clintan66 skrev:

sulan-1 skrev:
Jag måste också tacka för en trevlig o kurvig runda big_smile  ,  kommer att hänga på fler gånger nästa år !   Vill också passa på att tacka polismyndigheten för att ni INTE hade hastighetskontroll i hällsobacken wink

Ha ha så sant så. Vi 3 andra uppehöll dem, så ni andra kunde glida förbi lol

Tack ska du själv ha. Vi ordnar fler rundor.

lollol Familjebilar räknas ju inte som racecars tonguetongue

Senast redigerat av Tegulen (26 september 2010)

Clintan66
26 september 2010 · 2 011 Inlägg

Tegulen skrev:

Clintan66 skrev:

sulan-1 skrev:
Jag måste också tacka för en trevlig o kurvig runda big_smile  ,  kommer att hänga på fler gånger nästa år !   Vill också passa på att tacka polismyndigheten för att ni INTE hade hastighetskontroll i hällsobacken wink

Ha ha så sant så. Vi 3 andra uppehöll dem, så ni andra kunde glida förbi lol

Tack ska du själv ha. Vi ordnar fler rundor.

Familjebilar räknas ju inte som racecars lolloltongue

tongueloltongueloltongueloltonguelolwinkwink

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Transporter89
26 september 2010 · 957 Inlägg

HAHah  roligar  kommentare  grababr    tack  Clintan66  för en trevligt  ronta  den sista  delen  var  bäst  menar inte hälsobacken då HAHHAHA  min bil  fick köämpa som fan  sen  hade man punktering inan  sorry  att det hände  och att det tog  tid  men det  ordade sig  jag blev 1000kr  fatigare  haha  500kr  för  däcken och  500kr  för assistansen
A vi få tacka  polisen för de  inte  gjorde  någon kontrol  för det  gick ganska  fort i backen   funderar på  köpa  bil nästa  år  någon annat  så  det kanske  hänger på lite bättre 
Trevligt  sällskap var det ochsåbig_smile  Kvällens höjdpunkt var det  Snyline  som  krossade  totalt  den där  volvo   HAHAHH fyfan  va han körde  ifrån han  i hamnen:D 
Och på vägen hem rastade jag en Honda Civic Type R Fn2 hahah(det var  minkompis som körde så han blev inte rikti glad ) hahahah   hoppas på flera  såna här  roliga grejer:D
Änu en  gång  tack:d

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
Tegulen Pro Street Driver
26 september 2010 · 82 Inlägg

BadBoy89 skrev:
HAHah  roligar  kommentare  grababr    tack  Clintan66  för en trevligt  ronta  den sista  delen  var  bäst  menar inte hälsobacken då HAHHAHA  min bil  fick köämpa som fan  sen  hade man punktering inan  sorry  att det hände  och att det tog  tid  men det  ordade sig  jag blev 1000kr  fatigare  haha  500kr  för  däcken och  500kr  för assistansen
A vi få tacka  polisen för de  inte  gjorde  någon kontrol  för det  gick ganska  fort i backen   funderar på  köpa  bil nästa  år  någon annat  så  det kanske  hänger på lite bättre 
Trevligt  sällskap var det ochsåbig_smile  Kvällens höjdpunkt var det  Snyline  som  krossade  totalt  den där  volvo   HAHAHH fyfan  va han körde  ifrån han  i hamnen:D 
Och på vägen hem rastade jag en Honda Civic Type R Fn2 hahah(det var  minkompis som körde så han blev inte rikti glad ) hahahah   hoppas på flera  såna här  roliga grejer:D
Änu en  gång  tack:d

Tack Badboy! Jag var mycket nöjd med min bil igår

Som jag sagt innan, ett STORT tack till Clintan som ordnade det hela. Ett stort tongue till er som svek oss.  Vi hade antagligen fått vänta in er på Rundan wink

MrJAM
26 september 2010 · 1 464 Inlägg

Clintan66 skrev:
Var tyvärr inte alla som kom, men vi blev 8 bilar och körde rundan.

Ja, fick närkontakt av ett djur ett par timmar innan jag skule köra så jag fick ägna tiden till skadekontroll istället. Lite irriterad så jag tänkte inte på att iallafall lägga in en rad. mad

Inget haveri dock. Men bilen skulle behöva sig en ny front, dimljus och en omlackering. mad

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Clintan66
26 september 2010 · 2 011 Inlägg

MrJAM skrev:

Clintan66 skrev:
Var tyvärr inte alla som kom, men vi blev 8 bilar och körde rundan.

Ja, fick närkontakt av ett djur ett par timmar innan jag skule köra så jag fick ägna tiden till skadekontroll istället. Lite irriterad så jag tänkte inte på att iallafall lägga in en rad. mad

Inget haveri dock. Men bilen skulle behöva sig en ny front, dimljus och en omlackering. mad

Tråkigt att oturen skall vara framme för dig. Hoppas det löser sig till det bästa med din bil.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Supralady
26 september 2010 · 79 Inlägg

sulan-1 skrev:
Jag måste också tacka för en trevlig o kurvig runda big_smile  ,  kommer att hänga på fler gånger nästa år !   Vill också passa på att tacka polismyndigheten för att ni INTE hade hastighetskontroll i hällsobacken wink

Jag vill bara meddela att polisen stod lasern i backen, men de blev ju helt upptagna av oss stackare som blev invinkade. Så varsågoda!! wink

Toyota Supra MkIV "Familjeracern" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang