Nu ska jag röra om i grytan lite

Gällande de som tycker att TYSKA bilar är hårda och obekväma har ni åkt airmatic i en nyare MB?
Och kan nån snälla jämföra en Amerikanare mot en mercedes S_klass w220/w221? eller BMW 7serie?
Men när det gäller jänkare så har de alltid respekt för deras brutalitet

men skulle nog ändå valt en mercedes SL300 gullwing.
BMW och mercedes är lika på många punkter med meredes åker man och BMW kör man brukar många säga. Just där kan jag hålla med. Nya mercedes bilar därimot är inte värda ett skit i mina ögon, som någon här skrev så är de mer plast i fanskapet än i en japanare.
Ni på garaget som känner mig privat vet vad som hände med min nya E-klass? och ni andra som inte vet kan jag säga att den bytte ägare efter 20 mil och med orden ALDRIG mer än mercedes nyaren än 2008.
BMW har därimot vunnit mitt hjärta för alltid (så länge de håller samma kvalité) åker bekväm, bästa sportstolarna tycker jag, navin på rätt plats (audi och mercedes har härmat den) iDrive knoppen, skottsäker konstruktion mm mm.
Sen skrev någon att Lexus hade tysk insida?

nja Lexus är en toyota bygd i USA för just amerikaner, så jag tycker inte att den har nånting som kan eller ska jämföras med TYSKLAND!
Sist men inte minst MB och BMW är klassade premium bilar och kommer alltid att vara det oavsett vad vi här på gorg tycker och tänker.