Eftersnack: Köpingträffen 2 oktober

_Performance_ NIVÅ 5 I LIVSNJUTNING
3 oktober 2010 · 2 390 Inlägg

FreddeK skrev:

_Performance_ skrev:
På högra sidan längst in stod det knappt nån bil, om du ville visa upp hur slö din bil är kunde du lika bra gjort de där.
Eller så kunde du åkt ut på vägen bredvid parkeringen och skämt ut dig, Som du gjorde!

Tråkigt för alla som blev drabbade

det har inget med bilen att göra utan hur personen är funtad och uppfostrad!

Jo exakt, mena bara att visst en liten burn på en träff lättar ju alltid upp stämmningen.
Men innan man burnar kan man tänka sig för iaf, spelar ingen roll vad eller vilken bil som blir drabbad. Är bara brist på respekt från den person som gjorde de, och såna hör inte hemma på en bilträff.

Skbg Performance Team.
Projekt : Volvo S70 2.5T http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 6#p2755566
Projekt : Volvo 745 Turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=192658
Hummer H2 "Skbg Performance Team" (2003)
Spawn_
3 oktober 2010 · 9 Inlägg

Kommer EJ synas på några fler träffar..

FreddeK
3 oktober 2010 ·

Spawn_ skrev:
Kommer EJ synas på några fler träffar..

vadårå?

Spawn_
3 oktober 2010 · 9 Inlägg

har lovat det..

FreddeK
3 oktober 2010 ·

Spawn_ skrev:
har lovat det..

äsch sluta fjanta! det är glömt om en vecka! nya tag nästa år och nu vet du ju hur man sköter sig=) inget att hänga läpp för! tongue

attackhamster
3 oktober 2010 · 475 Inlägg

FreddeK skrev:
missa tydligen ingenting om man läser här i eftersnacket=) synd att det kommer muppar som försöker stila och vara balla...muppar är vad ni är!

nej då... jag tyckte det var en HELT ok bil träff i det hela... trevligt folk... trevliga bilar..
mycket skratt och humor etc. lätt att man kommer nästa gång!

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor
Mazda RX-7 (1993)
Works Huh? (`´,)
3 oktober 2010 · 518 Inlägg

Spawn_ skrev:
Kommer EJ synas på några fler träffar..

Kom gärna på fler träffar bara för att nått som detta har inträffat så ska du inte ruttna för det. Du var stor nog att be om förlåt för det du gjort, men du behöver inte säga att du inte kommer på fler träffar.

Men sunt förnuft är något alla har sen om det står folk och hejar på en att burna eller så på en träff eller på en parkering så är det upp till en själv att tänka till om det är en bra plats att burna eller sladda på.

Jag vill passa på att tacka alla som kom fram till mig och frågade frågor om min Skyline. Det är alltid kul att den uppskattas, så räkna med att jag kommer fler träffar iaf. Mechanimal i den blåa subarun och Attackhamster i den silvriga rx7an vi ses fler gånger.

Senast redigerat av Works (3 oktober 2010)

Förr i tiden uppfattades förekomsten av brinnande bävrar som ett tecken på att något väldigt skumt var på gång.
Nissan Skyline "R34 GT-R" (2000)
Volvo V70 "GLT" (2000)
attackhamster
3 oktober 2010 · 475 Inlägg

Works skrev:

Spawn_ skrev:
Kommer EJ synas på några fler träffar..

Kom gärna på fler träffar bara för att nått som detta har inträffat så ska du inte ruttna för det. Du var stor nog att be om förlåt för det du gjort, men du behöver inte säga att du inte kommer på fler träffar.

Men sunt förnuft är något alla har sen om det står folk och hejar på en att burna eller så på en träff eller på en parkering så är det upp till en själv att tänka till om det är en bra plats att burna eller sladda på.

Jag vill passa på att tacka alla som kom fram till mig och frågade frågor om min Skyline. Det är alltid kul att den uppskattas, så räkna med att jag kommer fler träffar iaf. Mechanimal i den blåa subarun och Attackhamster i den silvriga rx7an vi ses fler gånger.

Klart vi kommer wink  alltid kul med trevligt folk med trevliga bilar
än otrevliga personer i fula bilar wink

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor
Mazda RX-7 (1993)
_lee_jr TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
3 oktober 2010 · 1 123 Inlägg

Works skrev:

Spawn_ skrev:
Kommer EJ synas på några fler träffar..

Kom gärna på fler träffar bara för att nått som detta har inträffat så ska du inte ruttna för det. Du var stor nog att be om förlåt för det du gjort, men du behöver inte säga att du inte kommer på fler träffar.

Men sunt förnuft är något alla har sen om det står folk och hejar på en att burna eller så på en träff eller på en parkering så är det upp till en själv att tänka till om det är en bra plats att burna eller sladda på.

Jag vill passa på att tacka alla som kom fram till mig och frågade frågor om min Skyline. Det är alltid kul att den uppskattas, så räkna med att jag kommer fler träffar iaf. Meckanimal i den blåa subarun och M i den silvriga rx7an vi ses fler gånger.

Du får nog räkna med _lee_jr också
du kommer inte och blir av med mig eller Attackhamster så lätt
Vi syns på träffarna nästa år
det otroligt trevligt och få snacka med dig

Toyota Supra MKIV N/A "Naturally Aspirated" (1993)
Toyota Supra MKIV "DESIREE" (1995)
Works Huh? (`´,)
3 oktober 2010 · 518 Inlägg

Spawn_ skrev:
har lovat det..

Förresten, jag säger som min pappa sa till mig: Heller plåtskador än personskador. Plåt och lack går att laga, det finns folk som tillverkar delar till bilar hela dagarna. Men en person tar längre tid det finns inte samma mängd delar till en människa.

Mvh Danne

Förr i tiden uppfattades förekomsten av brinnande bävrar som ett tecken på att något väldigt skumt var på gång.
Volvo V70 "GLT" (2000)
Nissan Skyline "R34 GT-R" (2000)
Works Huh? (`´,)
3 oktober 2010 · 518 Inlägg

_lee_jr skrev:

Works skrev:

Spawn_ skrev:
Kommer EJ synas på några fler träffar..

Kom gärna på fler träffar bara för att nått som detta har inträffat så ska du inte ruttna för det. Du var stor nog att be om förlåt för det du gjort, men du behöver inte säga att du inte kommer på fler träffar.

Men sunt förnuft är något alla har sen om det står folk och hejar på en att burna eller så på en träff eller på en parkering så är det upp till en själv att tänka till om det är en bra plats att burna eller sladda på.

Jag vill passa på att tacka alla som kom fram till mig och frågade frågor om min Skyline. Det är alltid kul att den uppskattas, så räkna med att jag kommer fler träffar iaf. Meckanimal i den blåa subarun och M i den silvriga rx7an vi ses fler gånger.

Du får nog räkna med _lee_jr också
du kommer inte och blir av med mig eller Attackhamster så lätt
Vi syns på träffarna nästa år
det otroligt trevligt och få snacka med dig

Lee jag glömde tacka dig med! Jag måste få titta närmare på din supra någon dag.
Mvh Danne

Förr i tiden uppfattades förekomsten av brinnande bävrar som ett tecken på att något väldigt skumt var på gång.
Volvo V70 "GLT" (2000)
Nissan Skyline "R34 GT-R" (2000)
Spawn_
3 oktober 2010 · 9 Inlägg

klart man lär sig av sina dumheter, Man vill ju på fler träffar var ju trevligt innan oansvarig burn och full gubbe.. jag står vid mitt ord så vi får se om det blir några fler träffar för mig. Jag startade den här "garaget" profil för att be om ursäkt därför är det än så länge "anonymt". Works din skyline r34 GTR var lätt träffens höjdpunkt för mig, Och attackhamsters rx7 kom på än tät 2a wink Älskar japanare fattar inte varför det blev en tysk..

Kopenga
3 oktober 2010 · 133 Inlägg

kameramannen skrev:
Som jag sa i PM - det finns egentligen inga regler förutom sunt förnuft dit glasflaskor och lakritssnören bland parkerade bilar inte hör till. Vill man stila så gör man det utanför parkeringen - INTE bland folk och andra bilar, framförallt när det sprang runt småknattar ner mot 2-års åldern på parkeringen.

Det är inte olagligt att stå parkerad på en parkeringsplats och prata med andra bilintresserade, så det snacket kan vi lägga ner. Vidare behöver jag inte ljuga mig till prylar - jag har råd att pynta dem själv, tack som frågar - men nu vet jag att den tog stenskott då jag stod precis där när det hände.

Ursäkten mottagen, vart skickar jag kvittot på lackjobbet? Och känner du inte för att betala, well - då kan du stanna i garaget med din bil i framtiden.

ja nu är det ju så att min var ju inte lika tålig mot sten skott då min är omlackad , och fick sånna stenskott så att grundfärgen kommit fram på många ställen. "snyggt med vita prickar?" och på min kolfiber motorhuv har jag inte ens velat kolla efter skador på...

when words "Honda" and "sport coupe" meet together it's a hot combination.
http://www.Honda-Prelude.com/
Mazda Rx-7 (Efini) "Violent" (1995)
Spawn_
3 oktober 2010 · 9 Inlägg

Min bil är oxå ny lackad och jag vet att det blir snabbt stenskott och vita prickar men du borde fått med lite extra färg så du kan fylla i med pensel. Det syns inget då. det har jag fått gjort.

Works Huh? (`´,)
3 oktober 2010 · 518 Inlägg

Spawn_ skrev:
klart man lär sig av sina dumheter, Man vill ju på fler träffar var ju trevligt innan oansvarig burn och full gubbe.. jag står vid mitt ord så vi får se om det blir några fler träffar för mig. Jag startade den här "garaget" profil för att be om ursäkt därför är det än så länge "anonymt". Works din skyline r34 GTR var lätt träffens höjdpunkt för mig, Och attackhamsters rx7 kom på än tät 2a wink Älskar japanare fattar inte varför det blev en tysk..

Spawn du verkar som en reko kille men låt inte ett felsteg som detta avskräcka dig från att åka på fler träffar. Tack, det är kul att du tycker om min bil om vi ses på fler träffar kom över och skaka hand vetaja. Jag tyckte själv om Hamsters RX7a och en svart R32a som var där med. JDM for life!

Mvh Danne

Förr i tiden uppfattades förekomsten av brinnande bävrar som ett tecken på att något väldigt skumt var på gång.
Nissan Skyline "R34 GT-R" (2000)
Volvo V70 "GLT" (2000)
Kopenga
3 oktober 2010 · 133 Inlägg

Spawn_ skrev:
Min bil är oxå ny lackad och jag vet att det blir snabbt stenskott och vita prickar men du borde fått med lite extra färg så du kan fylla i med pensel. Det syns inget då. det har jag fått gjort.

ja,, yes,, vill verkligen sätta mig och pensla igen alla stenskotts hål pga dig...

when words "Honda" and "sport coupe" meet together it's a hot combination.
http://www.Honda-Prelude.com/
Mazda Rx-7 (Efini) "Violent" (1995)
SweHedis
3 oktober 2010 · 238 Inlägg

Lägg upp bilder nu smile om min bil är med är det ett stort +

JP Samlare
FreddeK
3 oktober 2010 ·

Kopenga skrev:

Spawn_ skrev:
Min bil är oxå ny lackad och jag vet att det blir snabbt stenskott och vita prickar men du borde fått med lite extra färg så du kan fylla i med pensel. Det syns inget då. det har jag fått gjort.

ja,, yes,, vill verkligen sätta mig och pensla igen alla stenskotts hål pga dig...

grabbar ta det via pm nu=)

Works Huh? (`´,)
3 oktober 2010 · 518 Inlägg

Förresten alla som blev stoppade och så på parkeringen vid utfarten vissa blev ståeende längre än andra fick ni böter eller vad ville polisen er?

Jag vill även tacka polisen för nykterhets kontrollen, det tycker jag iaf är bra jobbat av dem ingen vill nog möta en "drunk driver" men om ni fick böter vad fick ni för?

Förr i tiden uppfattades förekomsten av brinnande bävrar som ett tecken på att något väldigt skumt var på gång.
Nissan Skyline "R34 GT-R" (2000)
Volvo V70 "GLT" (2000)
dalgren92 Fotograf
4 oktober 2010 · 198 Inlägg

här finns alla bilder från igår big_smile // mvh jimmy "dalgren92"




http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=108738

Senast redigerat av dalgren92 (4 oktober 2010)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang