Hur får egentligen folk körkort i det här landet???Stötte idag på ett adrenalin stinnat puckhuvud i en svart Seat Leon! För att dra hela historian så hade jag varit och kört go-cart i 2 timmar och var riktigt mör i kroppen. Trött som man då var bestämde jag mig för att äta på McDonalds. Här i Halmstad så går man över där drive-in kunderna kör med sina bilar. Jag gick helt sonika över vägen och då dök en tomte ut från rutan på bilen och började hojta "att jag fan inte kan gå framför bilen". Han hade väl så extremt bråttom till luckan där man skulle betala, fastän där redan stod en bil.
Skulle tomten istället kollat runt lite där han stod så skulle han sett att där var två stora skyltar framför honom, ni kan gissa vad det var för skyltar. Skulle han även kollat på vägen så skulle han sett 3 stora tjocka sträck rakt över vägen. Undra vad skyltarna och strecken betyder???. Ser man inte det när man har stått still i en kö i ett antal minuter så undrar jag hur man lyckas se vägmärkena när man kör.
Du skulle kört i näven i genom rutan och klappa käften på han, sen ätit din hamburgare.
fel svar, han skulle använt sin blogg här på garaget...
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-