Grill stulen från Volvo 740 i Huskvarna.

krokawara
10 oktober 2010 · 1 Inlägg

Hejhej

Tänkte bara droppa några rader om det här.

Kommer ut till bilen som stod parkerad på drottninggatan och ser att grillen på min bil är försvunnen.
Grillen är en risigt ombyggd GLT/Turbogrill med snedribba från en GL-grill, nya S40emblemet nedslipat att passa(52mm) och de två bulorna från fästet från gamla gltribban igenlagda med glasfiber, nedslipade för att matcha nya ribban samt oseriöst målad... Har inte sett en enda grill som sett ut som den här tidigare..

Grillen vart ej målad på baksidan så glasfibret o spackel o skit syns fortf där.. som sagt, ganska risig smile Men den var fin så länge den fick leva ;D Går inte ta miste på den om ni ser någon med en sånhär grill iaf...

Rövhålet som stal grillen har förmodligen tagit tag och slitit eftersom snabbfästena och de övre fästena till grillen fortfarande satt kvar i bilen. Grillen är alltså sopor för den som stal den. Fattar inte hur man kan vara såhär jävla dum. Lite sprickor o skit i plast och fästen runt om, kostar säkert några lappar att få det lagat på verkstad då framlykta och kylarram måste plockas bort om det ska lagas smile

Jaja.. jag är inte jätteledsen över det här, ringer o gör en polisanmälan för statistikens skull.. Om någon hör något kan ni väl skriva eller droppa ett pm... Huskvarna har blivit en sån jävla håla. Så tragiskt att behöva bo på samma ställe som så jävla många svin.

criller Aktiv Medlem
10 oktober 2010 · 1 303 Inlägg

Surt...fick ha min v90 torkare i 2 dagar på rosenlund sen va den väck sad

Mvh Christian
JofooN Skrap
5 december 2010 · 2 098 Inlägg

Jag har hört att det är många som är ute efter grillar & v90 torkare. Dem är visst väldigt populära.

Titta gärna in min sida och lägg en kommentar :)
Koffez
5 december 2010 · 48 Inlägg

Det är tragiskt att man inte får lov att ha något ifred. Jag vet hur det är blev av med min XC grill för 1 månad sen nu.

criller Aktiv Medlem
5 december 2010 · 1 303 Inlägg

JofooN skrev:
Jag har hört att det är många som är ute efter grillar & v90 torkare. Dem är visst väldigt populära.

Japp dom är ju tyvär det hmm

Mvh Christian
JofooN Skrap
5 december 2010 · 2 098 Inlägg

criller skrev:

JofooN skrev:
Jag har hört att det är många som är ute efter grillar & v90 torkare. Dem är visst väldigt populära.

Japp dom är ju tyvär det hmm

Japp

Titta gärna in min sida och lägg en kommentar :)
MrDegis Ingen fast bostadsort
5 december 2010 · 54 Inlägg

någon/några stal framlyktorna på min pappas touareg för någon vecka sen! de var tydligen riktiga proffs då de inte tog bort fronten, något som dom på volkswagen sa var ett måste.. :S

JofooN Skrap
5 december 2010 · 2 098 Inlägg

MrDegis skrev:
någon/några stal framlyktorna på min pappas touareg för någon vecka sen! de var tydligen riktiga proffs då de inte tog bort fronten, något som dom på volkswagen sa var ett måste.. :S

Fyf*n. Det finns stollar som kan allt

Titta gärna in min sida och lägg en kommentar :)
TFkarlsson Varningar. 36
5 december 2010 · 1 200 Inlägg

Någon snodde min antenn från min gamla volvo, TJI FICK HAN FÖR JAG LYSSNAR ÄNDÅ ALDRIG PÅ RADIO.

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
pladd021 Orginal är för gubb jävlar :)
7 december 2010 · 57 Inlägg

Inge kul när folk inte ser skillnad på deras och andras. vart nyss av med fram spoilern på 140:in surt som fan sad

Orginal är för gubb jävlar ;)
criller Aktiv Medlem
7 december 2010 · 1 303 Inlägg

TFkarlsson skrev:
Någon snodde min antenn från min gamla volvo, TJI FICK HAN FÖR JAG LYSSNAR ÄNDÅ ALDRIG PÅ RADIO.

woot yikes fan ska dom med den till haha idioter lol

Mvh Christian
Brinley Hellre ökänd än okänd ;) ^^
12 december 2010 · 370 Inlägg

criller skrev:

TFkarlsson skrev:
Någon snodde min antenn från min gamla volvo, TJI FICK HAN FÖR JAG LYSSNAR ÄNDÅ ALDRIG PÅ RADIO.

woot yikes fan ska dom med den till haha idioter lol

Haha ! sikka jävla nötter de finns alltså, nog för att man kan använda antennen till att låsa upp volvo 240/740/940, men de va väl de enda dom tog för dej ? dom gick inte in i bilen eller ?

Mreque89 Oturen själv
20 december 2010 · 593 Inlägg

pladd021 skrev:
Inge kul när folk inte ser skillnad på deras och andras. vart nyss av med fram spoilern på 140:in surt som fan sad

Var inte diket som snodde den? wink

Brum
te_wik Forummoderator
20 december 2010 · 12 813 Inlägg

MrDegis skrev:
någon/några stal framlyktorna på min pappas touareg för någon vecka sen! de var tydligen riktiga proffs då de inte tog bort fronten, något som dom på volkswagen sa var ett måste.. :S

Dom kanske var snäll och skruvade tillbaka den? smile



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
pladd021 Orginal är för gubb jävlar :)
20 december 2010 · 57 Inlägg

Mreque89 skrev:

pladd021 skrev:
Inge kul när folk inte ser skillnad på deras och andras. vart nyss av med fram spoilern på 140:in surt som fan sad

Var inte diket som snodde den? wink

haha neejfan;) skulle vart bättre om det var så för då är det ju självförvållat tongue

Orginal är för gubb jävlar ;)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang