Äntligen börjar det bli klart fick sova 2 timmar förut när den var på polering. sista små sakerna så blir det ca 2 timmar sömn igen sen packa klart och dra mot jönköping
jo ja tog fel bild och orkade inte ändra hehe kolla min profil istället på bilder. inte så många än här men det kommer och väntar på bättre bilder med riktig kamera också..
Lite seg i benen efter 12 timmar på golvet o stått och gått runt. men det är ju väldigt skoj att få vara här kom med i tidningen igår också (bohusläningen) så man ser ju iaf att man va ute i sista minuterna.
Ja fy faan vad sjukt snygg denna bilen är alltså... är denna bilen som en bruksbil åxå.. eller ställs den bort direkt den varit på nån utställning eller så.. ?
** Volvo 765 Dieselkonvertering på G, D24TIC motorpaket sökes **
Hallå, dar var jag som kom och mätte upp din bil (DB), hoppas du kommer ut på lite tävlingar under året. Bilstereoforbundet.se där finns kalendern, för din bil spelade på riktigt bra!
Hallå, dar var jag som kom och mätte upp din bil (DB), hoppas du kommer ut på lite tävlingar under året. Bilstereoforbundet.se där finns kalendern, för din bil spelade på riktigt bra!
mvh Jens
Hej ! fick se att basen på stereon var nedställd på minus 20 hehe så det brde bli bättre resultat nästa gång man mäter/tävlar
Ja fy faan vad sjukt snygg denna bilen är alltså... är denna bilen som en bruksbil åxå.. eller ställs den bort direkt den varit på nån utställning eller så.. ?
Tack Självklart körs den med som bruksbil, till ica stan ut i skogen till föräldrar osv en bil ska användas men man får ju vara lite försiktig när det är ny lack och lågt
mvh Jens
Hej ! fick se att basen på stereon var nedställd på minus 20 hehe så det brde bli bättre resultat nästa gång man mäter/tävlar
ska kolla eran sida
hur högt spelade du då? Kollade allt in din pärla på lördagen... men du verkade inte vara närvarande just då så fick tyvärr inte se bilen på nära håll men du kommer väll förhoppningsvis på andra träffar