Sökes: förare som bjuder på en åk tur, låt min dröm gå i uppfyllelse!

Thedriftking
25 oktober 2010 ·

men tänk om folk man frågar bli värsta arga? tongue

Works Huh? (`´,)
25 oktober 2010 · 518 Inlägg

Thedriftking skrev:
men tänk om folk man frågar bli värsta arga? tongue

Du kan aldrig få mer än ett nej.

Förr i tiden uppfattades förekomsten av brinnande bävrar som ett tecken på att något väldigt skumt var på gång.
Volvo V70 "GLT" (2000)
Nissan Skyline "R34 GT-R" (2000)
Thedriftking
25 oktober 2010 ·

Works skrev:

Thedriftking skrev:
men tänk om folk man frågar bli värsta arga? tongue

Du kan aldrig få mer än ett nej.

det har du rätt i, men ändå pinsamt ifall dom blir as arga osv tongue

Works Huh? (`´,)
25 oktober 2010 · 518 Inlägg

Thedriftking skrev:

Works skrev:

Thedriftking skrev:
men tänk om folk man frågar bli värsta arga? tongue

Du kan aldrig få mer än ett nej.

det har du rätt i, men ändå pinsamt ifall dom blir as arga osv tongue

Våga fråga. Blir dom snea eller så, gå till nästa.

Förr i tiden uppfattades förekomsten av brinnande bävrar som ett tecken på att något väldigt skumt var på gång.
Nissan Skyline "R34 GT-R" (2000)
Volvo V70 "GLT" (2000)
Thedriftking
25 oktober 2010 ·

Works skrev:

Thedriftking skrev:

Works skrev:

Du kan aldrig få mer än ett nej.

det har du rätt i, men ändå pinsamt ifall dom blir as arga osv tongue

Våga fråga. Blir dom snea eller så, gå till nästa.

får väl ta o våga fråga irl smile

JDMCRAZE
25 oktober 2010 · 2 077 Inlägg

Ja fan det e bara fråga wink
Jag är snart 25 och även jag blir knäsvag för vissa bilar,bara fråga ju!!

Sist jag spontan frågade så fick jag åktur i en 517 hästars 300zx smile haha!!

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Skoda Octavia RS "Smurfen" (2007)
SkylinePeter
25 oktober 2010 · 388 Inlägg

tror nästan ingen på typ gatebil säger nej om det kommer någon och frågar om dom får åka med. så länge dom har åk licens och är relativt nyktra

SPONSORER
BRL - SONAX - 59 north wheels -
Spacer.se
Mojfen
25 oktober 2010 · 40 Inlägg

tror inte heller nån säger nej..
Fick dras me massa folk i sommras för dem ville åka me i hemi chargern.

Thedriftking
25 oktober 2010 ·

okej, men jag lär iaf ta licens för att få åka med på mantorp park (gatebil osv)
får väl hoppas på det bästa smile kanske har hunnit träffa nya vänner som känner folk med skyline osv som jag kan få åka med smile

jimmzzan
25 oktober 2010 · 1 168 Inlägg

klart inga säger nej om du inte är spydig och uppför dej extremt omoget, släpp loss och tjaffsa så du blir lättpratad med! annars blir det lite stelt när du väl ska snacka sen kanske.
frågade en kille här på garaget om jag kunde få skjuts hem ifrån strippen vi var på då jag visste att han åkte förbi min stad. va först lite tveksamt men så började jag fjäska och erbjöd mig att hjälpa till med att byta hans däck, iaf släppa muttrarna för han. det behövdes inte och som tur de fick jag skjuts hem. riktigt trevlig kille och jävligt sjysst bil fick jag åka, vart jävligt stolt över det. 15år och åka 330hk s70 smile

Senast redigerat av jimmzzan (25 oktober 2010)

Thedriftking
25 oktober 2010 ·

okej, jag är aldrig spydig osv. jag är rätt mogen, visst ibland kan man ju skoja lite men inte så mkt så att folk skulle bli arga smile
får ta modet, o fråga nån i sommar smile

Sweeper Rostskadad
29 oktober 2010 · 194 Inlägg

En sak som jag lärt mig är att man inte ska "tänka om", man bara gör det! Jag tycker att det inte kan finnas en anledningen varför nån skulle bli lack på en person som kommer fram o ser glad ut o frågar snällt.

De endra bilarna jag har åkt med som är värda o nämna är saab 9000 2.3t med ca 290hk och min farsans AC cobra med v8 440ci har jag för mig.

Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
29 oktober 2010 · 991 Inlägg

Söta ni är smile blir glad att se att folk även här kan vara hövliga mot en ung motorintresserad 'tummarna upp*
KRAM PÅ ER!

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "Supercharged.se" (2006)
DusanMandick Random Hero
29 oktober 2010 · 4 047 Inlägg

du skulle vart på gumball i anderstorp " thedriftking ". Jag var sjukt nära att få åka med i en ferrari 458 italia på banan där. precis när ja skulle hoppa in sa nån att dom skulle åka mot stockholm, araben som körde sa "som other time, i promise" hoppas han håller det big_smile

Men kul att du försöker uppnå dina mål här i livet! hade ja haft kvar subarun hade du fått dig en åktur i den, Forden är väl inte så mkt att hänga i granen... Lycka till! smile

Senast redigerat av DusanMandick (29 oktober 2010)

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
Sweeper Rostskadad
29 oktober 2010 · 194 Inlägg

Förresten så tycker jag att du ska lägga Subaru Imbreza WRX STI i din lista wink

RaceRobban
1 november 2010 · 102 Inlägg

Får väl se vart man hamnar i sommar.. om bilen blir klar.. jag är aldrig dålig på at bjuda på roliga turer.. skrämt många smile på brehäng smile mest på vintern men med min 200sx s13 lär det bli en hel del drifting i sommar..

- som sagt.. bara fråga när du ser en bil du vill åka..

Senast redigerat av RaceRobban (1 november 2010)

EmilErik
1 november 2010 · 191 Inlägg

Kul att du vågar ta upp det! Man ska inte vara för feg här i livet för man ska ändå dö smile haha big_smile lycka till och de låter som du kommer få dig en hel del roliga åk i sommar wink

Man måste våga dö för att kunna leva
Toyota GT86 (2012)
Nissan 200sx s14 "Drift Missile" (1994)
shogun
1 november 2010 · 2 117 Inlägg

Är jag i krokarna till sommaren (vilket jag hoppas), finns det alla chanser att bli bjuden på en åktur så länge som du lyckas kravla dig ned i sätet.

Nissan 200SX "Shogun" (1989)
Thedriftking
4 november 2010 ·

tack alla för svar, ska våga gå fram o snacka med ägaren till den bilen jag vill åka i!

men en liten fråga, vart/när kan man ta licens för att få åka med på t.ex gatebil smile (på mantorp park)

Krist
5 november 2010 · 716 Inlägg

Kommer du upp till sthlm till sommarn så får du åka me i min evo 6. Ska då finmappas, räknar me runt 500+hk i motorn, runt 400 på hjulen och en vikt på runt 1200kg. :}

BMW 525d F10 "Alpinvit III" (2011)
BMW 525d F11 "Carbonschwarz" (2011)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang