Ja du.. Du fick ihop lådan med motorn.. Ser att du oxå satt i den. Gick de bra då? Då är de inte så långt kvar tills du får fart på den. Ska du snart test starta motorn då?
satan va du jobbar på va blir de för fälgar sen då??
Ja det kommer stötvis! Ibland hinner man med en hel del medans andra gånger så känns det som att man knappt öppnar garageportarna! Har inte en aning en om vad det blir för fälgar, vilken typ, et, eller färg? Vet att det iaf kommer bli 15" för att få plats med bromsar! Men vi får se! Lite sugen på nån av dessa kanse?? Va tycks om det?:
Lina- skrev:
Vad fint det blir.
Tack så mycket!
krambalo skrev:
Ja du.. Du fick ihop lådan med motorn.. Ser att du oxå satt i den. Gick de bra då? Då är de inte så långt kvar tills du får fart på den. Ska du snart test starta motorn då?
Japp jag fick ju det! På egen hand! Jo det gick bra å sätta i den! Inga problem! Jo det kommer ta ett tag innan man kan teststarta tyvär.. Behöver grenrör, bygga avgas, Fixa allt i bränsleväg då ja enbart har tank.. så tankrör, banden för å hålla uppe tanken, pump, slangar och en hel del! Men det kommer så smoning om!
skutte skrev:
Läst igenom hela tråden nu och är sjukt imponerad, vilket satans fint jobb du gör!!! Keep up the good work
Roligt att du orkat dig igenom hela tråden!!! Och man får tacka för dom orden!!
Mvh Tommy
En del tror på gud, jag tror att jag ska ta en öl till....
Jo, är mer sugen på dessa jag med! Fast dom översta är snygga dom med trots allt! Och sen är frågan om "guld" eller svart passar bäst!? Hmm.. båda är snyggt! Va helt inne på svart tidigare men nu är man osäker!
Mvh Tommy
En del tror på gud, jag tror att jag ska ta en öl till....
Jo, är mer sugen på dessa jag med! Fast dom översta är snygga dom med trots allt! Och sen är frågan om "guld" eller svart passar bäst!? Hmm.. båda är snyggt! Va helt inne på svart tidigare men nu är man osäker!
Mvh Tommy
jag, dom översta va snygga men jag e lite såld på breda fälgkanter (A)
om inget annat e guld så tror jag inte de blir så snyggt :hmm: finns det inga andra färg-alternativ på dom i mitten?