Önskar förslag på nya fälgar till ovanstående bil. Har tänkt mig 18 kanske 19 tum. Jag är lite sugen på en mörkare färg då bilen är vit. Kom gärna med förslag.
Någon mörkare färg som folk nämnt ovan, sedan så skulle jag tipsa om att utesluta 18" och köra på 19" då dessa bilar har gigantiska hjulhus vilket gör att 18" kommer se väldigt litet ut.
Nya RS6 fälgen i grått som Tigerofsweden har nämnt tycker jag är en klockren fälg på dessa bilar, går även att få till ganska rätt kurs, dock replicor men.
Någon mörkare färg som folk nämnt ovan, sedan så skulle jag tipsa om att utesluta 18" och köra på 19" då dessa bilar har gigantiska hjulhus vilket gör att 18" kommer se väldigt litet ut.
Nya RS6 fälgen i grått som Tigerofsweden har nämnt tycker jag är en klockren fälg på dessa bilar, går även att få till ganska rätt kurs, dock replicor men.
Hej,
Hur ser denna fälg ut? har Du möjlighet att lägga in en länk eller bild?
Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
2 bra svar!
Har även ett alt. som är motsatsen till ovanstående: Tomason TN1
Det beror på vad man jämför med. Har man köpt bil för kanske 300k så är splitter nya 3 delade 19" split för 25-30k inte så farligt egentligen om du frågar mig.
Men absolut, jämfört med RS6 ripoffs så absolut men lite värdighet får man väl ha?
Absolut, men du har inte hittat några bilder med dessa monterade på en bil? Kan skilja en hel del på utseendet från en sådan produktbild till en fälg monterad på en bil