Holmqvist;s Dodge Magnum SPL Dynamics. Sugen på nått nytt
Projektet startade vintern 2010/2011 med att göra om inredningen samt ljudbygge. Kommande vinter fick bilen ett helt nytt utseende med bland annat ny lack. Strax innan Elmia 2012 stod bilen kvar och den visades upp för... Visa mer
Idag tog jag mig lite i kragen och gjorde ett litet ryck i garaget Blev dock inte så mycket gjort då jag fick fara fram och tillbaka till Biltema några gånger då jag köpte fel alt. glömde köpa nått Sen ringde självklart jourtelefonen när jag kom in i ett bra flyt. Bara att bege sig iväg på ett avloppsstopp som tog några timmar.
Men jag mår bättre och ska försöka göra ett ryck imorn igen Då med lite bilder kanske
Det går sakta men säkert framåt Just nu är det spackling och slipning av sidopanelerna som pågår. Idag är det dock ledigt från garaget Imorn blir det ett ryck igen
Det spacklas och slipas ganska mycket nu som sagt. Har även fått göra om göra rätt på lite ställen men det blir nog bra när det blir färdigt Passade på att ta lite ledigt från bilen i veckan och förlovade mig med sambon
Har införskaffat MDF till baslåda och golv som jag ska börja kika på till veckan. Än så länge för jag nöja mig med spackla och slipa.
Här kommer en bild på lågnivån om någon ville ha
Spacklat den ena sidan. Andra ser likadan ut
Provmonterat
Provmonterad igen
Hade tänkt att göra ett ryck idag men det är ingen idé att åka iväg till garaget när snön vräker ner och det ska komma några dm idag så jag lär ut på jobb när som Men imorn ska det bli ett litet ryck
Ja detta blir nog bra bara det blir färdigt Hehe jo jag har det i åtanke denna gång. Därför jag fått göra om lite så det ska gå fritt osv Tackar tackar
Gjort ett litet ryck nu sista dagarna Ett jävla eveighetsjobb detta med att spackla och slipa Kablarna till högtalarna i dörrarna fram är färdig dragna, sidopanelerna bak där slutstegen ska sitta är så gott som klara för att kläs, lagt igen högtalar gallren bak då det inte ska vara några högtalare där längre samt demonterat dörrsida fram I helgen ska baslåde bygget samt bagagegolvsbygget börja
Lagt igen högtalargallren bak. Inge högtalare där längre
Slipat färdigt och dragit på finspackel så den är så gott som färdig Ska bara kompletteras lite.
Sidopanelerna där slutstegen ska sitta är provmonterade Blir nog att ev köra iväg dom till veckan och få dom klädda. Förar dörren är demonterad och nya kablar dragna dit fram. Gamla högtalarna runt om är urplockade, svärfar ska ha det gamla ljudet förutom basarna(blir en JL Audio bas) i sin Cheva 37 hotrod Baslådan har börjat ta form.