Kommer du hinna färdigt med denna tills sommaren är igång.. ? Skulle ju vara grymt kul det tycker jag..
Jag ska göra så gott jag kan.. det hänger bara på att jag ska ha tid just nu är det väldigt mycket å stå i men jag ska göra mitt bästa
Låter bra det.. sen är det ju så åxå att allt tar tid och kostar pengar.. oftast får man ta det i den takt som man har tid och pengar.. :S allt har sin tid..
** Volvo 765 Dieselkonvertering på G, D24TIC motorpaket sökes **
Kom på att jag glömde skriva lite om vad jag gjort i min förra uppdate. Jag har lagat avgassystemet, det fattades nån packning och några upphängningar var trasiga.. och så har jag varit ute å provkört den lite till
Igår var jag dessutom iväg å hämtade ett till 80-talsbygge En golf gti som e taksänkt, skärmbreddad och har måsvingedörrar
Ser riktigt bra ut med förarbetet inför lacken tycker jag! Kul att du köpte den där Golfen, den har man själv varit sugen på att göra iordning Du måste verkligen skapa en ny projekttråd för det bygget!
Fy fan vad trist! Han var en kul jävel med sköna idéer... Som någon sa i en av hans byggtrådar, en motvals kärring som gick sin egna väg! Finns för få såna personer idag.