härligt att bilen tas tillvara. detta bygge kollade man på när jag var ung. bibehåll hela bilen i det skick den byggdes, lovar att värdet om 20 år är jäkligt högt. mvh kenth66
vad fan! hela stolpen behöver inte vara grön, kör....
härligt att bilen tas tillvara. detta bygge kollade man på när jag var ung. bibehåll hela bilen i det skick den byggdes, lovar att värdet om 20 år är jäkligt högt. mvh kenth66
Ja bilen ska bevaras så som den har sett ut. Det enda jag tänker ändra på är att jag inte vill ha något scoop på huven
Ja bilen ska bevaras så som den har sett ut. Det enda jag tänker ändra på är att jag inte vill ha något scoop på huven
härligt!!!! om du nu inte vill ha scoopet, se bara till att gömma undan originalet. kommer att följa uppfrächningen.
vad fan! hela stolpen behöver inte vara grön, kör....
FRÄN färg va lite knappar de där ..kul att klä alla dom lr inte synd att du köpt dom redan de här e lättare http://ellbe.noxshop.se/?category_id=108 osså vill vi ha massooooooor me bilder mvh patrik
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
FRÄN färg va lite knappar de där ..kul att klä alla dom lr inte synd att du köpt dom redan de här e lättare http://ellbe.noxshop.se/?category_id=108 osså vill vi ha massooooooor me bilder mvh patrik
Jäkla synd att jag redan köpt alla knappar.... Men jag ska definitivt spara den länken. Tackar för tipset.
Har börjat svetsa fast skärmen. Jag svetsar hellre än bra så det blir ju inte jättesnyggt men duger allt tycker jag hehe Men nu är gasen slut så ska fylla den i veckan har jag tänkt så jag kan fortsätta.
Har även varit iväg å köpt lite roliga tillbehör. Gaspedalen ska iaf hamna i amazonen har jag tänkt. Dom andra grejerna hamnar nog på framtida projekt
Liten update nu då.. Har inte orkat åka å fylla gasen till svetsen än men har spacklat en del på framskärmen så lite har jag fått gjort iaf Men annars har den mesta tiden gått åt till å fixa med mitt andra projekt. En a ford tudor -29 Men ska ta tag i amazonen igen efter helgen.