Skrev upp o fick 62 rätt, kuggade uppkörningen pga att gubben breve gav mig en av de svåraste vänstersvängarna på landsväg i området... kunde kanske klagat, men men, klara de andra gången utan problem
-My Way - Side Ways!-
En gång Japsare... Alltid Japsare!
Skrev ett par rader upp om min första så tänkte berätta om min andra med. Hur skön snubbe som helst och vi gjorde inte speciellt mkt svåra saker. Vi avslutade det hela på en statoil där vi skulle tanka och han äta en korv, sen fråga han om jag var nöjd och ville ha skjuts tillbaka till vägverket. Nej sa jag och fick lappen i handen där på macken:)
Jag bröt fotleden 5 dagar innan uppkörningen.. så två månader efter första uppkörningen skulle ha varit så klarade jag teorin på måndagen o uppkörningen på tisdagen.. Inga problem alls fick sen köra 120 mil första dygnet.. (småland-skåne-karlskoga-stockholm)
Jag körde upp i morsans Micra'84.Pga att det inte gick att komma upp i 90 på 5'an med den så körde jag på 4'an. Kuggade på att jag inte använde alla växlar.Enligt mig så kuggade jag på att jag inte kört på någon körskola,ALLA som körde upp privat kuggade första gången.Det här var nog 1994.
uppkörningen på andra försöket, dock vet ja inte hur ja kunde klara det kom på en påfartvägs och trodde de bara va att åka ut, men de va väjningsplikt så fick tränga mig in åt sidan för de kom en lite stor lastbil men han titta bara ner i papprerna å skrev något.. haha
klara både teroin å uppköringen första gången... ska troligen göra ny teroi + uppköring för b-e körkort, får se om det är mer svårare att köra upp å så, mot när ja tog b kort för några år sedan.