3582
Sök

Möller's Nissan 200SX S13 | DRIFTING | TPD WISEFAB Återförsäljare

Thedriftking
4 december 2011
fint köp !!
Va säljer du din s13 för?

479 Inlägg
4 december 2011
Fan gött!! big_smile Ser fram emot 2012 !!

I´m living my life a quarter mile at the time!

TEAM PONY DRIFT
225 Inlägg
4 december 2011
Trådstartare
Tacktack så mycket! Vi ser också fram emot 2012!  big_smile

Blocketannons för den röde S13:

http://www.blocket.se/helsingborg/Nissa … _3&w=1

873 Inlägg
4 december 2011
Vad blir det för bil till nästa år ??? Hoppas på nått med V8 i smile

mitt nissan 200sx projekttråd www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=177432

1 101 Inlägg
4 december 2011
NOOX skrev:

Han fick väll spons på den s14,5an med supramotor? smile

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet

Gött mos
1 096 Inlägg
4 december 2011
Woojen skrev:
NOOX skrev:

Nej. Rasmus har köpt den själv.

Mvh

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck

1 679 Inlägg
4 december 2011
Får säga grattis till lyckad säsong smile
När dyker ny bilen upp då? big_smile

Yrkes Chafför
380 Inlägg
5 december 2011
Som någon tidigare skrivit så följt sesången å riktigt kul att se din utveckling!
Lycka till 2012 smile
Nya bilen är ju mer än trevlig wink

It's Not a Hobby!! It's Way Of Life!!
ProjektTråd
Sponsor: KRT kramfors Rekond & Tvätt, Skyltverkstan Kramfors, Ådalens Bildemontering
Jönssons Glas, Japtuning, Bilskade centrum, Ådalsskolans industri program

TEAM PONY DRIFT
225 Inlägg
5 december 2011
Trådstartare
Tackartackar, nya bilen kommer om en månads tid ca. smile
Mvh

77 Inlägg
5 december 2011
Nitrometanskada skrev:
Woojen skrev:
NOOX skrev:

Mvh

Måste bara fråga. hur är det möjligt att en kille på 17 år har råd med en sån bil helt själv då han har kört drifting hela sommaren och byggt på en bil som det lagts ner en massa pengar på? Han kanske har en fet plånbok inte vet jag, men låter konstig att pröjsa en sån bil helt själv... Aja men önskar dig all lycka till 2012 års sesong och hoppas den nya bilen visar sig vara en bra investering wink

2 077 Inlägg
5 december 2011
kxponta skrev:
Nitrometanskada skrev:
Woojen skrev:

Mvh

Måste bara fråga. hur är det möjligt att en kille på 17 år har råd med en sån bil helt själv då han har kört drifting hela sommaren och byggt på en bil som det lagts ner en massa pengar på? Han kanske har en fet plånbok inte vet jag, men låter konstig att pröjsa en sån bil helt själv... Aja men önskar dig all lycka till 2012 års sesong och hoppas den nya bilen visar sig vara en bra investering wink

Undrar detsamma och nej det är ingen svensk avundsjuka..
Men jag tror det är mååånga som undrar smile
Just sayin!

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

2 419 Inlägg
5 december 2011
JDMCRAZE skrev:
kxponta skrev:
Nitrometanskada skrev:

Mvh

Undrar detsamma och nej det är ingen svensk avundsjuka..
Men jag tror det är mååånga som undrar smile
Just sayin!

Hårt jobb?

Gött mos
1 096 Inlägg
5 december 2011
kxponta skrev:
Nitrometanskada skrev:
Woojen skrev:

Mvh

Jag förstår att ni undrar för detta hör ju inte till vanligheterna. Jag kan svara, om någon tvivlar på trovärdigheten så ligger det till så här att Rasmus är min bror.

Jag skojar inte när jag säger att Rasmus sparat till bil sen han var 4-5 år. Rasmus har jobbat på lov osv. Och han har aldrig lagt en enda krona på idioti som spel, snus eller cigg. Kreativitet och företagsamhet är väl de två bästa orden för att sammanfatta det hela, senast idag sattes det upp lappar där han erbjuder hjulskifte för en peng.. många bäckar små brukar man säga.
Visst har det spenderats en del pengar iår men vi har jobbat hårt för att få så mycket som möjligt betalt av sponsorer och arrangörer, för att hålla alla kostnader nere, det är de små utgifterna som gör det..och många bäckar små som sagt.

Utan att gå in på för många detaljer eller för privat..Det fanns inga planer på att byta bil tills nästa säsong men denna bilen dök plötsligt upp, och har man pengar i rätt tid kan man göra klipp..speciellt när ekonomin är orolig ute i världen. Så det var bara att gnugga geniknölarna, vrida och vända på siffror och planer och så gick köpet att genomföra, snabbt innan någon annan.
Jag vill poängtera att det finns inga lån eller skulder till NÅGON.

Jag hoppas inte jag framstår som irriterad eller otrevlig, jag vill bara vara väldigt tydlig så inga rykten eller liknande går, det gör det gärna om sådana här saker. Undrar ni något mer så är det bara att fråga.

Med vänliga hälsningar

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck

2 077 Inlägg
5 december 2011
Nitrometanskada skrev:
kxponta skrev:
Nitrometanskada skrev:

Mvh

Jag förstår att ni undrar för detta hör ju inte till vanligheterna. Jag kan svara, om någon tvivlar på trovärdigheten så ligger det till så här att Rasmus är min bror.

Jag skojar inte när jag säger att Rasmus sparat till bil sen han var 4-5 år. Rasmus har jobbat på lov osv. Och han har aldrig lagt en enda krona på idioti som spel, snus eller cigg. Kreativitet och företagsamhet är väl de två bästa orden för att sammanfatta det hela, senast idag sattes det upp lappar där han erbjuder hjulskifte för en peng.. många bäckar små brukar man säga.
Visst har det spenderats en del pengar iår men vi har jobbat hårt för att få så mycket som möjligt betalt av sponsorer och arrangörer, för att hålla alla kostnader nere, det är de små utgifterna som gör det..och många bäckar små som sagt.

Utan att gå in på för många detaljer eller för privat..Det fanns inga planer på att byta bil tills nästa säsong men denna bilen dök plötsligt upp, och har man pengar i rätt tid kan man göra klipp..speciellt när ekonomin är orolig ute i världen. Så det var bara att gnugga geniknölarna, vrida och vända på siffror och planer och så gick köpet att genomföra, snabbt innan någon annan.

Jag hoppas inte jag framstår som irriterad eller otrevlig, jag vill bara vara väldigt tydlig så inga rykten eller liknande går, det gör det gärna om sådana här saker. Undrar ni något mer så är det bara att fråga.

Med vänliga hälsningar

Damn så najs smile
Ja men då förstår man smile

Vet exakt hur det där är så^^
Önskar er lycka till i fortsättningen smile

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

77 Inlägg
5 december 2011
Nitrometanskada skrev:
kxponta skrev:
Nitrometanskada skrev:

Mvh

Med vänliga hälsningar

Oj vart mycket där du. men bra med information, och jag tror dig då du säger detta, lät bara så konstigt att en 17 åring utan fast jobb har råd med en sån fräck bil. kul att han är ekonomisk och jobbar och sliter för det han vill ha. sen så kanske den inte var så dyr som vi andra kanske tror den är. sen spelar ju sponsorer en stor roll i spelet. nu har vi nog fått oss en mer klarare blick i det hela. Och åter igen lycka till rasmus med körningen! skulle vara kul å få se dig i denna monster bil med klart mera effekt än nuvarande bil wink

Mvh

Yrkes Chafför
380 Inlägg
6 december 2011
S13Rasmus skrev:
Tackartackar, nya bilen kommer om en månads tid ca. smile
Mvh

Fan så fint kan inte mer än säga ja är avis:cool:

It's Not a Hobby!! It's Way Of Life!!
ProjektTråd
Sponsor: KRT kramfors Rekond & Tvätt, Skyltverkstan Kramfors, Ådalens Bildemontering
Jönssons Glas, Japtuning, Bilskade centrum, Ådalsskolans industri program

133 Inlägg
6 december 2011
Jaha, så det var så det låg till... jag som trodde att det var Mr.Möller himself som skötte hela den svenska undre världen, och gått å blivi mångmiljonär på att smuggla saker från japan big_smile

(det där är ett skämt, om någon torris undrar)

Som tidigare skribenter konstaterat; Skoj med ny bil! Ska bli kul att se vad som kommer ske med den. Vore riktigt skojj att fara å titta då du är ute på banan å kör, så posta gärna någon form av planering (om ni kommer ha någon), så man själv kan planera resa, ev boende/käk osv osv smile

TEAM PONY DRIFT
225 Inlägg
6 december 2011
Trådstartare
Plundgren skrev:
Som tidigare skribenter konstaterat; Skoj med ny bil! Ska bli kul att se vad som kommer ske med den. Vore riktigt skojj att fara å titta då du är ute på banan å kör, så posta gärna någon form av planering (om ni kommer ha någon), så man själv kan planera resa, ev boende/käk osv osv smile

Det kommer det att bli, just nu ligger fokuset mycket på sponsorer inför 2012 vilket kommer avgöra hur många events vi kan åka på och inte minst Team Pony Drifts nya hemsida som snart kommer att lanseras.

För er som inte varit inne på den: www.teamponydrift.com

Mvh

TEAM PONY DRIFT
225 Inlägg
14 december 2011
Trådstartare
Nyheten om Teamet & min nya bil i senaste BILSPORT #26 !

https://www1.garaget.org/gallery/images/124/123542/123542-ad772ca4812e2d314b5b27db73e9c2e3.jpg

Mvh Rasmus wink

222 Inlägg
14 december 2011
S13Rasmus skrev:
Nyheten om Teamet & min nya bil i senaste BILSPORT #26 !

http://www1.garaget.org/gallery/images/124/123542/123542-ad772ca4812e2d314b5b27db73e9c2e3.jpg

Mvh Rasmus wink

Grattis!!! Fy fan vad nice med supra motor!! tongue

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." -Jeremy Clarkson

Sök