kxponta skrev:
Nitrometanskada skrev:
Woojen skrev:
Han fick väll spons på den s14,5an med supramotor?

Nej. Rasmus har köpt den själv.
Mvh
Måste bara fråga. hur är det möjligt att en kille på 17 år har råd med en sån bil helt själv då han har kört drifting hela sommaren och byggt på en bil som det lagts ner en massa pengar på? Han kanske har en fet plånbok inte vet jag, men låter konstig att pröjsa en sån bil helt själv... Aja men önskar dig all lycka till 2012 års sesong och hoppas den nya bilen visar sig vara en bra investering

Jag förstår att ni undrar för detta hör ju inte till vanligheterna. Jag kan svara, om någon tvivlar på trovärdigheten så ligger det till så här att Rasmus är min bror.
Jag skojar inte när jag säger att Rasmus sparat till bil sen han var 4-5 år. Rasmus har jobbat på lov osv. Och han har aldrig lagt en enda krona på idioti som spel, snus eller cigg. Kreativitet och företagsamhet är väl de två bästa orden för att sammanfatta det hela, senast idag sattes det upp lappar där han erbjuder hjulskifte för en peng.. många bäckar små brukar man säga.
Visst har det spenderats en del pengar iår men vi har jobbat hårt för att få så mycket som möjligt betalt av sponsorer och arrangörer, för att hålla alla kostnader nere, det är de små utgifterna som gör det..och många bäckar små som sagt.
Utan att gå in på för många detaljer eller för privat..Det fanns inga planer på att byta bil tills nästa säsong men denna bilen dök plötsligt upp, och har man pengar i rätt tid kan man göra klipp..speciellt när ekonomin är orolig ute i världen. Så det var bara att gnugga geniknölarna, vrida och vända på siffror och planer och så gick köpet att genomföra, snabbt innan någon annan.
Jag vill poängtera att det finns inga lån eller skulder till NÅGON.
Jag hoppas inte jag framstår som irriterad eller otrevlig, jag vill bara vara väldigt tydlig så inga rykten eller liknande går, det gör det gärna om sådana här saker. Undrar ni något mer så är det bara att fråga.
Med vänliga hälsningar