2509
Sök

R.I.P Mitch.

BMW Power
2 362 Inlägg
11 juli 2006
Trådstartare
ErskPersk skrev:
jag fick följa med min faster när hon skulle avliva 2 av sina slädhundar! ja fick hålla i en av dom när den avlivades! fyffan de va inte kul! kände hur han tynade bort liksom...sad sad sad sad

Sådant jag inte vill känna, då står man väl där och stor bölar tongue nää fan, farsan får åka själv iväg med honom tongue

BMW, bogsering med wire :/

dARKiE
5 031 Inlägg
11 juli 2006
tråkigt att höra Fugitive verkar ju vara en jädrans snäll vovve!, själv ska min katt också avlivas idag.. klockan 14:00 :S han har ätit råttgift och plågas innefrån.. suck.. men han blev ju också 12 år.. ganska mycket för en kissekatt..

tror ingen kan ersätta han dock.. det var nåt speciellt med den katten smile.. sad

Stackars oss du!.. bara å gå vidare känns det som!

/skoglund

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

BMW Power
2 362 Inlägg
11 juli 2006
Trådstartare
Darkie skrev:
tråkigt att höra Fugitive verkar ju vara en jädrans snäll vovve!, själv ska min katt också avlivas idag.. klockan 14:00 :S han har ätit råttgift och plågas innefrån.. suck.. men han blev ju också 12 år.. ganska mycket för en kissekatt..

tror ingen kan ersätta han dock.. det var nåt speciellt med den katten smile.. sad

/skoglund

Tråkigt att höra! sad återigen, är det enda bästa, inte ska man låta djuren lida.

Lyckat till där borta! sad

Jo han är jävligt snäll faktiskt, lite väl snäll kanske. Han gick fram till en löpande Rottis tongue vart biten på nosen så det spruta typ blod, men 2min senare var han allt framme igen på henne! tongue han gjorde inte ett skit.

Bara att ta nya tag och leva vidare.

Mvh Kevin
Senast redigerat av FugitivE (11 juli 2006)

3 113 Inlägg
11 juli 2006
en riktigt fin hund måste jag säga och det var absolut det bästa man kunde göra i den sittsen.
måste vara tufft att lämna en hund efter 12år hmm jag skulle grina i flera dagar om min lilla hund skulle försvinna efter domhär 2åren som har gått sen jag fick honom.

Semper Fi

dARKiE
5 031 Inlägg
11 juli 2006
FugitivE skrev:
Darkie skrev:

/skoglund

Tråkigt att höra! sad återigen, är det enda bästa, inte ska man låta djuren lida.

Lyckat till där borta! sad

Bara att ta nya tag och leva vidare.

Mvh Kevin

Nej, det ska man verkligen inte! men det är ändå nåt som säger att man inte vill göra det utan få vara med han så länge han orkar..  men men, sen vill man ju också att dem inte ska lida.. så man gör antagligen det bästa av sitatiuonen trots allt..

som du säger bara försöka gå vidare!

/skoglund.
Senast redigerat av Darkie (11 juli 2006)

BMW Power
2 362 Inlägg
11 juli 2006
Trådstartare
AkkE skrev:
en riktigt fin hund måste jag säga och det var absolut det bästa man kunde göra i den sittsen.
måste vara tufft att lämna en hund efter 12år hmm jag skulle grina i flera dagar om min lilla hund skulle försvinna efter domhär 2åren som har gått sen jag fick honom.

Det kan man lugnt säga att det blir, men försöker ha så mycket att göra som möjligt så man inte får så mycket tid över att tänka djupt in i det hela.

Mvh Kevin

79 Inlägg
11 juli 2006
R.i.p

Press any key... were is the "any key"???

Gorgilus addictus
4 769 Inlägg
11 juli 2006
FugitivE skrev:
ErskPersk skrev:
usch! tycker det e hemskt tråkit att avliva en trogen vän som man har haft vid sin sida i över tio år! vi hadde en stor hund när jag var liten som pappa var tvungen att ta bort, nu har vi en jack russel terrier som börjar bli gammal, kan inte ens tänka på hur lessen ja kommer att vara när hon är borta!
sörjer verkligen med dej kompis! sad

Jack Russel är fina! smile Ja man blir ju alltid ledsen när sådant här händer, men jag håller mig mest på avstånd när dom ska avliva honom, sedan det jobbiga efter det är väl när man ska ta bort alla saker, vattenskål, matskål, koppel etc hmm sådant är jobbigt tycker jag iallafall.

Mvh Kevin

Ja de är jobbigt. Jag var i skolan när min avlivades. När jag kom hem så kom han inte fram och hälsade. Sen fick jag reda på vad som hänt. Då....visste man inte vad man skulle göra.

Allt för den där jävla hatten!

1 639 Inlägg
11 juli 2006
Usch vad hemskt, vet precis hur det är... sad

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

180 Inlägg
11 juli 2006
jobbigt me sånnt där hmm
R.I.P Mitch

trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!

130 Inlägg
11 juli 2006
r i p

-=//[b-6]\\=-

107 Inlägg
11 juli 2006
jag har två hundar men har aldrig varit med om att någon har gått bort. den äldsta är 6 år och jag hoppas att den kommer leva ett bra tag till. jag var på semester för nte så länge sedan och när jag kom hem så hadde jag hunvakt och man gick runt hela tiden och kollade efter dom så det kommer bli jobbigt när dom går bort sad . sörjer med er

mer bas en gas :)

293 Inlägg
11 juli 2006
ne shit sad sånt där är inte alls kul...  hmm

lider med dig Kevin !

Mvh Glad

Du Ska Synas Eller Höras När Du Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt!

BMW Power
2 362 Inlägg
11 juli 2006
Trådstartare
Tack sad är inte många timmar kvar nu förens han åker in sad får väl se när farsan dyker upp.
Sedan är det goodbye Mitch sad

BMW Power
2 362 Inlägg
11 juli 2006
Trådstartare
Tog en sista bild på honom nu, han ligger ute på tomten just nu.

http://i67.photobucket.com/albums/h312/Fugge/RIP%20Mitch/PICT2595.jpg

House/Trance diggare
287 Inlägg
11 juli 2006
Fysatan vad jobbigt neutral

R.I.P

dARKiE
5 031 Inlägg
11 juli 2006
Ja, nu sitter man ju och smågråter lite faktiskt..

BMW Power
2 362 Inlägg
11 juli 2006
Trådstartare
Darkie skrev:

Hur gick det där borta? sad

482 Inlägg
11 juli 2006
Lider med dig verkligen.
Även jag har en belgisk vallhund, han har fyllt 8 år nu.
Orkar inte tänka på att även han ska bort en dag hmm.

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

1 163 Inlägg
11 juli 2006
Darkie skrev:

Är du inte själv om! sad

3månader innan jag föddes skaffade Mamma sin första Blodhund, Rudolf, han växte jag upp med och han var genom snäll mot allt och alla.
Fick tyvärr cancer när han var 13år, han avlivades här hemma i vardagsrummet men jag kunde inte vara med, pallade det inte!
Usch, nu sitter man här och gråter när man tänker på det...

Just nu har vi 2 Blodhundar, 7år resp 8år gamla och det är inte så många år kvar nu för dom.
Och jag får min första egna hund nu nästa vecka, vill inte tänka mig den dagen han går bort!

Vet hur det känns FugitivE, och lider med dig!

Mvh Joel

Sök