Chrysler voyager

masen_54
8 november 2010 · 68 Inlägg

Hejsan, Har blivit erbjuden att byta till mej en chrysler voyager-93 3,3, Nu läcker den vatten vid vattenpumpen, är det vanligt? Bör jag strunta i bytet då? Blir lite fundersam eftersom inte ägaren
byter själv och kanske får mer för bilen. Är det svårt att byta den själv?
Mvh Masen

Knugcab
8 november 2010 · 5 111 Inlägg

Vad har du då som han vill byta mot? En viss skillnad på om det är en Scorpio -87 med rosthål fåglarna flyger genom eller om det är en ny R8... tongue

Datsun King Cab "Daisy Diesel" (1985)
masen_54
8 november 2010 · 68 Inlägg

Det var väl egentligen inte det jag frågade om men jag har en volvo 855 Glt-93
som han ville byta till sig.
Mvh Masen

Knugcab
8 november 2010 · 5 111 Inlägg

Nä, men det kan ju vara en grej som avgör om bytet är värt det i förhållande till jobbet det innebär.
Tyvärr aldrig hållt på med Voyager så frågan i sig har jag inget direkt svar på (det är väl kanske rätt motsvarande bilar värdemässigt i detta fallet så...)

Datsun King Cab "Daisy Diesel" (1985)
torpis Forummoderator
8 november 2010 · 10 576 Inlägg

3§ Rubriksanvisningar: Allmänna
Informativt och beskrivande - Det är viktigt att läsaren snabbt kan bilda sig en uppfattning om vad tråden handlar om innan man läst inlägget. Därför är det viktigt att få med trådens syfte direkt i rubriken genom en tydlig formulering. Det ger dig bästa möjliga respons. Var övertydlig!
Ej kort och generellt - Rubriker som "Hjälp", "Trim?", "Nån som vet?" eller annat intetsägande som "Kolla in den här" är inte godkända.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang