Inatt har jag funderat och lagt upp en liten plan.. Som ni kanske vet så är jag inte den som gillar att ta saker på avbetalning, speciellt inte "prylar". Vill ha saker betalda i den mån man kan.
Nu under december kommer jag iaf köpa följande:
Antenn (Beställd och ska komma nu i veckan).
Stereoram.
Rattinterface (Så rattknapparna funkar till nya stereon).
Antennadapter.
Kolfibermatta för att gjuta/drapera.
Det KAN tänkas att jag köper huvudenheten nu under December också då jag fått ett bra pris på den. Annars får den vänta till Januari då jag ska köpa lågnivå+strömkabel och lite annat. Känner jag mig själv rätt så kommer jag installera den samma timme som jag kommer hem ungefär, och då måste jag ju riva allt när lågnivån ska in sen.. Så vi får se. Kolfiberdraperingen/gjutningen kommer nog bli riktigt ball i alla fall, och monteringstillbehören till stereon behöver jag ju förr eller senare i vilket fall. Det tråkiga är ju att man ska handla julklappar snart, och då känns det väl inte så kul att lägga 2000kr på adapters direkt, PLUS då en huvudenhet och kolfibret.. Trots allt har man ju bara ett vanligt svenssonjobb..

Vad gäller allsparklådan så skall jag ge den ett försök till hade jag tänkt. Jag ska köra med mindre stift/skär denna gång och inte ha så bråttom.
Nu jobbar jag till onsdag morgon, på kvällen är det julbord. Tors-Fredag lär jag vara i Uppsala så då blir inget gjort, men till helgen kanske

Det enda jag kan komma på på rak arm är ju då att nya antennen skall monteras men det är ju en skitsak egentligen.. Nåväl, bilder och info följer.. Utöver detta behöver bruksbilen nya skivor och belägg fram