Blev väldigt hett angående Volvo s90, menar förståss S90 Executive, med det extra benutrymmet i bak etc, men självklart håller den inte riktigt måtten mot mercedes... Däremot behöver jag inte betala 15 tusen för en AC pump om den pajjar på volvon, vilket jag vet att den aldrig gör, för att det är en volvo

Bmw 7 serien är fin, har kollat på den en hel del, dock ser nästan alla exemplar ut som dragbilar från mora gruva, finns få exemplar som folk hållt efter, precis som med alla bmw jag nånsin suttit i eller stått brevid.
Mercedes gör kassaskåp, verkligen, och man får tag i dom för vettiga priser, men herre gud vad allt kostar runt om! Alla reservdelar är _hutlöst_ dyra, lika så försäkringar! Och det finns tyvärr för mkt rost på dom gamla vägloken för att jag ska lägga mina pengar på en sån.
Jaguaren spelar i en egen liga. Allt är vräkigt och gjort i solitt trä etc etc, det känns som att man kör runt i en radiogrammofon.. Eller ett engelskt vardagsrum.
Alla dom här bilarna går även säkerligen att få tag i för under 30 tusen också, men vilket skick är tex en S500/S600 i om man får den för under 30?
Känns lite granna som att man får mer för pengarna när man satsar på tex Jaguar, eller bmw 7/5 serien med 6an, eller tillomed volvon, executive style...