De sket sig direkt det Kollade igår vad jag behövde för bult och köpte det idag! men tänkte ju inte på att bulten till startmotorn är gängade i startmotorn! så får se ifall jag hinner fixa längre imorgon!
Idag har det hänt lite iaf! har flyttat omkring lite och fått upp motorn i stativet! så nu har jag bägge motorerna och allt annat från 740in i samma rum! mer har det tyvärr inte hänt men det går framåt med verkstan
Tjenare! Idag har det blivit lite tid över till motorn så nu är det typ bara topp och block kvar! Får fortsätta med den när verkstaden är färdig
Så ser det ut just nu Grenröret åkte av det också! Trodde det var sprickfritt men när jag vände på det var det två fina sprickor i det Men det håller nog igenom bes! Mindre fin kabelhärva då tidigare ägare tyckte det var enklare att klippa av alla kablar istället för att ta isär kontakterna
Har även skirivit ut elschema och inkopplings schema över farthållaren! Så snart rycker den
Började med att jag satte mig och skrapa hjulhusena som inte är ett dug roligt med då kom syrran och tyckte det var jätte kul så det fick hon göra Bara lite kvar sen skall dett tvättas med lacknafta eller nått liknande för att få bort den sista massan!
Och när hon skrapade hjulhus så tog jag och kopplade ur farthållaren, ingen ide att ha en massa onödig vikt Men vänta det är inte slut än! Jag och pappa byggde sen adaptrar för att kunna flytta bilen med framvagnen borttagen! Blev riktigt bra tycker jag
Drar vell en liten update idag igen då! Fortsatte med hjulhusena, sprutade på lacknafta och lät det stå ett tag, medans lacknaftan fick göra sitt så rensade jag bilen på lite kablar! hela farthållaren med kablage samt alla kablarna till draget borta med!
Ser inte ut att vara så mkt när det ligger utsträckt i bilen men tillsammans väger det fan endel!
Kort vecka i skolan så ni får nog en update snart igen
Fint att du fått upp bilen på stödhjul så du kan flytt den åtminstonde Nu när du ändå håller på och river ut farthållaren Strandberg, kan man få alltihopa??? Vill gärna ha det på min
Fint att du fått upp bilen på stödhjul så du kan flytt den åtminstonde Nu när du ändå håller på och river ut farthållaren Strandberg, kan man få alltihopa??? Vill gärna ha det på min
MVH VAnd3rsson
Du kan få köpa Pm om du är intresserad!
Håller på att skrapa för fult nu! update får ni när det är klart