Jätte simpelt å lacka hemma dock? Men mellan 500 - 1000 kr skulle jag nog tippa
ja de var oxå tanken att jag skulle göra, men vart nyfiken på vad man får betala om man lämmnar bort det. 1000 spänn e ju sjukt för en vanlig solid svart. ja jag vet de e jobbet med o blanda osv, men ändå!
faan ögonlock fixa man väl själv va? ......är så liten yta att "sprayburk" med billack duger gott å väl. sen dra över med hagans klarlack"...
ja lacka både vinge å cornersplitter på en bil jag hade förut...
Har en vinge på g som jag ev tänkte lacka själv, men sist jag skulle lacka hemma, delarna i motorutrymmet, så pajja burkjäveln ocjh jag fick rinnigar, så jag måste göra om de oxå! Samt den där avskärmningen! Hagans klarlack, e de den bästa då?
faan ögonlock fixa man väl själv va? ......är så liten yta att "sprayburk" med billack duger gott å väl. sen dra över med hagans klarlack"...
ja lacka både vinge å cornersplitter på en bil jag hade förut...
Har en vinge på g som jag ev tänkte lacka själv, men sist jag skulle lacka hemma, delarna i motorutrymmet, så pajja burkjäveln ocjh jag fick rinnigar, så jag måste göra om de oxå! Samt den där avskärmningen! Hagans klarlack, e de den bästa då?
Jag tycker personligen tycker jag Corrostabils klarlack är bäst. Ställbart munstycke osv, riktigt bra!
skulle inte betala en krona mer än 500 för lackering av ögonlock. Tar 2 minuter max att slipa, 10 sekunder att lacka & en stund i "ugnen" tyckte 500 kr för att slipa & lacka hela våran grill var ok pris.