6694
Sök

Facebookgrupp MOT Garaget.org

DLS
1 147 Inlägg
19 december 2010
Trådstartare
Hittade denna sidan och fick mig ett gott skratt:

http://www.facebook.com/group.php?gid=1 … amp;ref=ts

Är fjortisarna sura för att dom inte kan visa upp sina epa-traktorer? Garaget är för bilar, inte moppebilar som dånar som fan.

Pulverlackerare/Taxichaffuör
455 Inlägg
998 Inlägg
19 december 2010
löjligt bara för att hans epa och 740 blev borttagna, men kul läsning smile

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

809 Inlägg
19 december 2010
hahaha  :p stackare inte få ha sin bil uppe smile

Saabifierad
2 031 Inlägg
19 december 2010
Tyvärr måste jag faktiskt hålla med gruppen, Chrizz och Co på detta forum utnyttjar faktumet med garaget.org dels att det heter garaget dels att forumets slogan är "Sveriges största community för motorentusiaster" och så får man enbart snacka bilar och ha bilder på bilar hmm Falsk marknadsföring med andra ord så det är kul att någon mer än jag reagerar på detta smile

Skulle faktiskt vara kul om man kunde ha en Epa-del eller något, finns rätt häftiga och avancerade Epa-byggen smile

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

Meldem
917 Inlägg
19 december 2010
skulle också tycka att det skulle vara roligt med en underrubrik (epa traktorer), men inte mopeder och sånt tjaft, finns andra forum för det.

Däremot så skulle jag önsta en upprensning av ointressanta fordon, då man 90% av fallen använder "slumpa fordon" så får man upp en profil med 3 bilder på en originalvolvo eller något annat liknande, faktiskt helt ointressant, hata mig för att säga det men det är sant.

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻

6 708 Inlägg
19 december 2010
Epa traktorer hör inte hemma här..tycker jag, det flesta av dem idag är ju kapade 740s eller Duetter som är dränkta i fuskpäls

MC-del vore bättre

De/Dem

DLS
1 147 Inlägg
19 december 2010
Trådstartare
Malheus skrev:
Epa traktorer hör inte hemma här..tycker jag, det flesta av dem idag är ju kapade 740s eller Duetter som är dränkta i fuskpäls

MC-del vore bättre

Håller med.. Kanske delvis för att jag hatar Epa-traktorer mer än allt annat..

Muttley
19 december 2010
töntarna med epa traktorer kan fasen hålla sig här.  http://www.epatraktor.org/forum/

För övrigt varför gnäller folk över att de inte får ha sina sletna skitbilar uppe ?.

8 921 Inlägg
19 december 2010
Diskussionen om bilars vara eller icke vara har redan avhandlats i otaliga tråden.

Låser här.

Mvh
Hamilton

Fotograf på Tierp iDag

Sök