6281
Sök

Felbyggda hus?

281 Inlägg
21 december 2010
Trådstartare
Jag skrev lite fel förut när jag grunnat på ett gammalt "arkitektritat" hus till salu men jag tycker att sovrummen ligger fel, för de flesta vill inte ha sol där vad jag vet. Men det har pöl, 2 garage och carport. Det jag inte begriper är att folk bygger på det viset då man får bestämma själv. Att hyra eller köpa hus/lgh som man vill ha det är svårt, i början är man glad att få en bostad och sedan byter man upp sig. Tyvärr kan man sällan fråga de som byggt, när husen säljs är det sällan av första ägaren.
Jag har bott fel större delen av livet och vill bygga nytt men det är så dyrt och skitväder här nu på vintrarna. Så det är inget större fel om du bor lite svettigt, att få allt man vill ha utan en massa pengar är svårt sad

Frågan var alltså hur klokt det verkar vara, att bygga så man får det soligt olika tider på dygnet, där man ska sova? hmm

Dom gör det även i Djursholm har jag sett lol

Förövrigt vill jag ha 3 garage med infart rakt in och möjlighet att vända så man köra in/ut framåt, det har jag nog aldrig sett till ett hus, apropå ett forum som heter garaget cool
Senast redigerat av Notte (21 december 2010)

Om tråden spårar ur, svara här istället
http://www.motorforum.nu/index.php

8 921 Inlägg
21 december 2010
Du gör klokast i att sluta posta sådana här inlägg, misstänker starkt att vi har med ett Troll att göra.

Låser härmed tråden.
Mvh.
Hamilton

Fotograf på Tierp iDag

Sök