jag har köpt mig denna tv http://shop.onoff.com/Produkter/Ljud__B … 35601.aspx och har ett grafikkort med 2 st dvikontakter, hur ska jag göra för att utnyttja full-hd o blueray till max? eller ja ska rentav köpa ett kort med hdmi?
Det är exakt samma typ av bildsignal som färdas via DVI och HDMI. Du kommer inte att få ut något ljud med en sån adapter, då får du koppla ljudet seperat med en annan kabel.
Tänk vad tråkig bilvärlden hade varit om alla gillade samma bilar.
Det är exakt samma typ av bildsignal som färdas via DVI och HDMI. Du kommer inte att få ut något ljud med en sån adapter, då får du koppla ljudet seperat med en annan kabel.
då måste jag ju dra 3 st 3,5mm stereokablar, verkar bökigt, finns det inget lättare sätt?
då måste jag ju dra 3 st 3,5mm stereokablar, verkar bökigt, finns det inget lättare sätt?
Så räcker det med en. Ang. nätverk så tipsar jag om manualen, förklaras säkerligen bättre där än vad vi kan göra.
Din TV hade WiFi stöd stod det, dvs TRÅDLÖST! Du behöver ingen nätverkssladd
Men kan man få ut Full HD via DVI då? 1080?
Turboladdad gräsklippare i ratrod stuk ;) Mer bilder i fotoalbumet.
Dock är den ur funktion nu. Inväntar motorbyte. Suzuki Bandit 600cc...
STIGA BANDIT!