3318
Sök

Spärrat steam-konto??

469 Inlägg
3 januari 2011
Trådstartare
hejsan jag har lånat ut mitt steam-konto till en kompis och nu när jag fick tillbaka det så var det vac-spärrat så jag kan inte spela på säkrade servrar. Jag undrar nu hur länge kommer det vara spärrat? för alltid eller bara en stund? Mvh NIklas

"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"

Körv
3 535 Inlägg
3 januari 2011
Bra jobbat, han har garanterat fuskat, och nu kommer du antagligen vara bannad tills typ. Förevigt.. Be polarn tjacka nytt konto åt dig.

Truckdriving Man

Sleeper
3 084 Inlägg
4 januari 2011
schysst polare du har och han har inte sagt något?

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Häst
1 099 Inlägg
4 januari 2011
"En kompis". Så kan det gå. lollolololoololololol.

Än är inte den sista idioten född..

198 Inlägg
4 januari 2011
sant som dom säger, kick his  ass! big_smile

MVH Gabbe
Permanent fartblind

Legitimerad besserwisser
921 Inlägg
4 januari 2011
Är det VAC-bannat så är det tillsvidare och du kan kontakta Steam och försöka få det upplåst igen, men vääääldigt få har lyckats med det.

Hemlös
321 Inlägg
4 januari 2011
Vad jag vet så är det i stort sett omöjligt att få bort VAC ban. "Schysst polare" big_smile

Turboladdad gräsklippare i ratrod stuk ;) Mer bilder i fotoalbumet.
Dock är den ur funktion nu. Inväntar motorbyte. Suzuki Bandit 600cc...
STIGA BANDIT!

6 688 Inlägg
4 januari 2011
Kommer aldrig gå
VAC säger att du får skylla sig själv, plus att alla dina spel kommer vara värdelösa då deras CD-keys bannas ihop med ditt konto

Bara o köpa nytt!
Senast redigerat av Malheus (4 januari 2011)

De/Dem

Legitimerad besserwisser
921 Inlägg
4 januari 2011
Malheus skrev:
Kommer aldrig gå
VAC säger att du får skylla sig själv, plus att alla dina spel kommer vara värdelösa då deras CD-keys bannas ihop med ditt konto

Bara o köpa nytt!

Rättare sagt, din "polare" ska köpa nytt.

84 Inlägg
4 januari 2011
ja håller med , du ska ha ett nytt! vad spelar du 1.6 bara? ja kanske kan fixa ett

Sök