Sett det på några användare här på garaget att det är flertalet som är otroligt duktiga på att rita och lagt upp bilder, så jag gör denna tråd för att förhoppningsvis se fler som ritar & skissar på fritiden precis som jag.
Behöver inte vara bil relaterade motiv, tycker det är roligt att se sånt andra ritat i vilket fall som helst Jag bidrar själv med en bild på en av mina senaste bilder jag ritat till tråden då Behöver väl dock inte påpeka att jag inte är klar med bilden, vilket synes på skuggningarna
Ritar furries, pokemons m.m när jag känner för de Inte så mycket intressanta bilder för detta forum antar jag, petar in mest relaterade..
Tanken med denna tråd var inte enbart bilrelaterade bilder, jag ritar även mkt mera än bilar. Är mest roligt att se vad andra personer ritar och håller på med, bra för kreativiteten och få inspration anser jag Kanske en dum fråga... vad är furries ?
Manga och sånt har jag även prövat på, fast det var inte riktigt min grej. Resultatet av min första sån relaterade bild