Inför: Karavan från Stockholm till Elmia, 23 April 2011 (UPPDATERAT)

Defeatist
22 april 2011 · 103 Inlägg

Nu börjar det närma sig big_smile taggad som faen tongue

We must all go through a rite of passage, and it must be physical, it must be painful, and it must leave a mark.
/Captain Howdy
Freestyles
22 april 2011 · 12 Inlägg

sådär då va det sista på bilen klart big_smile
men jag hackar nog på efter södertälje om det går bra?smile

Spiike
23 april 2011 · 1 196 Inlägg

Ta det lungt ner, skit mkt poliser, och dom är hungriga... Mkt flygadebesikningar

Wirree
23 april 2011 · 96 Inlägg

4,5 timmar kvar och bilen är färdig! big_smile

Frilllan
23 april 2011 · 18 Inlägg

Wirree skrev:
4,5 timmar kvar och bilen är färdig! big_smile

Snyggt!
Själv så har man bilen i lackboxen fortfarande, bara klarlack kvar sen montera ihop skiten! Men det hinner vi nog!big_smile

DSoderman
23 april 2011 · 29 Inlägg

Nu är det bara ca 1 timma tills vi träffas i kurvan wink

Enkronan
23 april 2011 · 25 Inlägg

Frilllan skrev:

Wirree skrev:
4,5 timmar kvar och bilen är färdig! big_smile

Snyggt!
Själv så har man bilen i lackboxen fortfarande, bara klarlack kvar sen montera ihop skiten! Men det hinner vi nog!big_smile

Haha, här kan vi snacka sista minuten!

Själv har jag inte hunnit tvätta bilen helt, så fick bli en automattvätt med högtryck... Resultat: Inte bra.
Men vi ses om en timma killar!

jac0b
23 april 2011 · 21 Inlägg

Vart fan är ni?? Vi står och väntar på er:)

Saab 95 AERO "SLETNA" (2001)
Jimmy- Team Lawless Racing
24 april 2011 · 169 Inlägg

Tare lugnt! Höllt på smälla för att en merca tvärnita på motorvägen tack för den! och köra 40km/h på motorväg vad är det? seriöst

Tröttnade ganska snabbt efter att man höllt på krocka!

och mkt poliser? kan jag inte påstå! låg mellan 140-190 från Nyköping till Jönköping!
Inte för att det va nån tävling direkt! smile
Men Ändå!


Jag tycker I alla fall Karavanen va rolig till en början... Men efter tvärniten så kändes det inge bra längre!



Men en stor Eloge till FPROBBAN! som fixade allt!

Senast redigerat av Jimmy- (24 april 2011)

Drive it like you stole it..
Lawless Racing
Gilla oss på Facebook!
Volvo 945 LTT "Refrigerator" (1997)
TimmiE_Boy
24 april 2011 · 8 Inlägg

håller med dig dääär Jimmy, stoooort tack till FPROBBAN som fixa allt, om som telefonkontakt när vi vart tvungna att stanna å kyla subban däär ett tag! Skööönt med nån man kunde ringa! STORT TACK FRÅN OSS I SVARTA IMPREZA GT´n!

Sen vad hände egentligen i Mantorp? alla försvann ba verka det som? meeen tack fööör trevligt sammåk till Mantorp alla! Och FPROBBAN och hans vänner där som vi samåkte med från Mantorp!


såååg det var en hel del som fota våååran bil, såå om någon har kort på den Svarta Impreza GT´n, såå hör av er, vill mer än gärna åt dom!


Tack alla andra också! fick lite bilar här å var på hemvägen å sammåka med också!

timzor www.Alive.se
24 april 2011 · 122 Inlägg

tackar alla för en trevlig dag!!! jag såg några stycken som tog kort på min bil oxå smile kan ni va snälla att kontakta mig wink hehe big_smile en blå s70 big_smile

BMW E30 "Schmetterling" (1988)
kryckan_08
24 april 2011 · 6 Inlägg

en stor Eloge till FPROBBAN! som fixade allt men varför måste alla bromsa för att bli fotade???????

Buick lesabre "slowmobil" (1961)
KungKimmo
24 april 2011 · 96 Inlägg

Tack fprobban som styrt upp denna karavan! Riktigt mäktigt att se alla bilar på led!
Tvära inbromsningar är nog dock tyvärr något man kanske får räkna med om ett hundratal bilar ska åka på led, bromsar den första bilen så blir de en multieffekt på bilarna bakom.

Såg att några knäppte några bilder på min gröna 330 smile skulle va kul att se alla karavanbilder samlade i någon tråd!

Timp_aa Team Whiplash Racing
24 april 2011 · 146 Inlägg

Tack till arrangörerna som styrt ihop detta. Tyvär avbröt vi ganska tidigt pga av ryckig körning samt tvära inbromsningar.

//timpa

Team Whiplash Racing
BMW M5 (E39) "Säpo Edition" (1999)
BMW E46 M3 "FELSTYRD" (2003)
BMW E34 540ia/t "Rosthögen" (1995)
-Mackan- Fire And Silk
24 april 2011 · 2 254 Inlägg

Till dig som kör en Vit Volvo 850 med någon herrejösses framkjol som såg..... Ah i alla fall, rekommenderar dig att kolla "döda-vinkeln" innan du beslutar dig att gå ut i vänsterfilen. Vi låg 3bilar i bredd där ett tag och DU var jävligt nära min bil. INTE coolt......!


/Markus

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Mercedes Benz 500E W124 "Fire And Silk" (1992)
Mercedes 300 TDT "Superturbodiesel" (1993)
Freestyles
24 april 2011 · 12 Inlägg

Tack till arrangörerna som fixade detta till mantorp! Men sen blev det kaos! De va typ att man fick dekalerna å drog 340 knyck därifrån.. Lite synd! Hade vart grymt å åka ända ner till elmia i caravanen!

_DA_
24 april 2011 · 3 Inlägg

tack FPROBBAN för att du fixa karavanen den va nice men jag avbröt efter en timme pga alla tvära inbromsningar och den ryckiga körning.
min bil (blåa passaten) blev fotad några gånger var kan man få tag på bilderna??
/Dennis

Freja84
24 april 2011 · 147 Inlägg

Tack för en rolig dag igår! Elmia va meh men karavanen va kul så länge den höll. Blev en aning forbannad på en vit bil bakom min M3 Som va jobbigt nära att köra in i mig när det bromsades även om inte han kunde hjälpa att det tog stop så kan man hålla avstånd smile men annars skit bra.

BMW M3 E92 "Hulkan2" (2009)
Anders142
24 april 2011 · 75 Inlägg

tack för att du drog ihop detta smile min första samåkning på dehär sättet, fick några tuffa bilder på den låååååånga längan med bilar smile Finns de något gemensamt ställe man kan uppa bilder på? Säker att folk vill ha lite bilder på sina åk smile

kanske uppa album på facebook och göra det totalöppet för alla?

Senast redigerat av Anders142 (24 april 2011)

Freja84
24 april 2011 · 147 Inlägg

Vill se big_smile !

BMW M3 E92 "Hulkan2" (2009)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang