Inför: Karavan från Stockholm till Elmia, 23 April 2011 (UPPDATERAT)

Zorz Touch by U
4 januari 2011 · 910 Inlägg

Tjena motor entusiaster!
Ja då jag ser att det är flera som börjar lägga upp trådar om karvaner till Elmia den 23 April 2011, så ja enkelt så gör väl även jag en fast från Sthlm istället och vi möter upp restrerande karavaner osv nere i Mjölby. (Se länkar)

OBS!!! OCH INGEN LEK PÅ PARKERINGEN!!! OBS!!!
Och ta det lugnt över södertäljebron iår smile

Skulle det vara någon som kommer på villospår eller liknande så är mitt nr: 0703439000

Hade tänkt att vi kör uppsamlingen vid Ica/elgiganten parkeringen i kungens kurva. ( Samling kungens Kurva 07:00! Avgång 07:20 Den 23:e April!! ). https://www1.garaget.org/gallery/archive/65530/large/1039203_k42vdr.jpg


KLOCKAN 10.00 SAMLING MANTORP CITY GROSS
avgång från mantorp 10.20
ankomst jönköping ca 11.50


Här möts alla karavaner i Mantorp: http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?z=3&a … %3C/pts%3E

Vi kommer möta upp karavanen från Linköping och från Västerås i Mjölby.
Från Linköping/Mjölby: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=200045
Från Västerås (hälla): http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p2547639
Från Örebro: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 78&p=1

I karavanen gäller dessa REGLER!

*Inga omkörningar, ska du fota anmäl det gärna i förväg så att inte alla följer efter! så alla ser i denna tråd vilka bilar som är fotografer.
*Håll hastigheten!
*Ingen kör om ledarbilen!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ge gärna tips och trix!

Andino och jag (Fprobban) är dom ni kontaktar angående frågor tips och trix m.m.!

Anmälan kan ni göra i PM med anv namn - förnamn - bil - reg nr - ort till mig. Ser även till så att vi slår ihop denna lista med den som går från citygross i mjölby/mantorp.

Antal bilar just nu: 87st! (Plus MÅNGA fler!! Många team som kommer + Karavanen från Uppsala!)


    Anv. namn      Förnamn              Bil                              Regnr                           Ort

1. Fprobban         Robin          Audi GT Coupé TURBO        MOB678                      Sigtuna/Märsta
2. Andino            Anders         Ford Focus                          GKY995                     Märsta
3. Andro         Andro Badia       BMW 328i Coupé M-Sport  RTM598 
4. Funkiee                             Saab 9000 cse
5. Dahllin                              Volvo 940 turbo
6. Matte_dj                            Ford Sierra 
7. Defeatist        Christoffer    Honda Civic Type-R            TRF090                        Hässelby
8. Charem                            Bmw e36 318is coupé          TSM595
9. Dobrow                                      ?
10. Xhion                              Mitsubishi Lancer Evo IV      CLU347
11. TimmiE_Boy                    Audi TT
12. Svarten1                         Saab 9000 2,3t A50
13. edbergs        Zakarias       BMW 323m                        TZN988                       Haninge
14. kryckan_08      Crille          Saab 93 aero                  TDN227                             Hägersten
15. Mackan-the-maniac         Mitsubishi Eclipse
16. Eddhedd         Edvin        Mitsubishi Lancer Evo GSR    XTR176                          Dalarö
17. Mulleri                            Volvo 940
18. Aceairgt3                        Toyota Supra MKIV
19. Jp_24              Jocke        Opel Omega 2,0                   JGA464                          Sollentuna
20. Timzor            Tim           Volvo s70                            GOW989                         Vagnhärad
21. Bagarn           Mattias       Volvo s70                            OER844                         Tumba
22. Lunden89       Mattias        Opel vectra                         HJN966                          Märsta
23. Fredri-k          Fredrik       Saab 9-3 Aero                     SFE 605                         Haninge
24. Gt-Robban                             ?
25. Spidermaniac                   Alfa Romeo Spider
26. Ekma-n           Filip           BMW M5                              DNB187                          Knivsta
27. Nicke8            Niclas         Honda Civic type-R              UYR561                         Nyköping
28. wirree             Viktor        Volvo 945                           HGR039                          Solna
29. XL-Dempa                        Nissan Skyline R33 GTR
30. volvo_soder                      Saab 9-5
31. J_84               Micke          Ford C-Max                         KHW686                       Nynäshamn
32. Spiike                               Subaru sti
33. Zlatko-Dz     Zlatko      Mercedes-Benz E55 AMG Kompressor          UAF818           Spånga
34. Timp_aa       timmie timpa    BMW M5 (E39)                                                    Stockholm
35. Jac0b                               Saab 95 AERO                       SLE764
36. 10-1567         Sebastian     Volvo V70 TDI                  JMG970              Värmdö
37. Grottan                             Honda Prelude                       PRF630                     Vallentuna
38. jensedman      Jens           Volvo 850 glt                          PGE843                    Nynäshamn
39. Roos               Jessica         Chevrolet Silverado 4x4       Borta PGA inbrott          Järfälla
40. DSoderman     Dennis        Audi A4 1,8ts                    RNL290                          Stockholm
41. Danne-v        Daniel         Vw Passat 1.8T                   TKU648                         Stockholm
42. Frilllan        Kristofer         Peugeot 206 Rc                  WJR412                          Bålsta
43. Porraz        Daniel     Mitsubishi Lancer Evolution X GSR           EFL621              Brandbergen
44. Rock-Star                         BMW 525i(E60)
45. Roffer         Roffe             Ford Mustang GT                 CEX221                         Åkersberga
46. Alexen        Alexander      Audi Ur-S4                          GZP535                        Uppsala
47. nsa            Aaron             BMW 330d Touring              DBB109                        Järna
48. Rosens                            Peugeot 607 hti
49. Marroe       Marcus           Audi A4 1.8TSQ                   UFE549                         Tyresö
50. Tendensen    Henrik         Subaru Impreza GT             SCR187                        Nynäshamn
51. Patrik8          Patrik          Volvo v70                           TKY153                        Gnesta
52. Enkronan     Jesper          Seat Ibiza FR                       XZW913                       Lidingö
53. overload325    Mattias      Dodge Ram 2500                 CLZ445                        Huddinge
54. Anders142     Anders      Mercedes Benz 220 CDI         JHG625                        Trångsund
55. Turbo-Performance    Markus     Saab 9-3 Aero            SOJ158                        Vendelsö
56. Jass3s         Jasmin          Audi a6                                RBL-kommer ej ihåg     Bålsta
57. KryckanB     Krischan      Volvo S40 T4                        ELR777                         Bålsta
58. Nesko          Daniel          BMW M3                              XWW120                       Stockholm
59. Hamberg      Jimmy       VW Transporter T5/Audi A4 1,8T       URE087/THT50      Bålsta
60. Freestyles    Jonte         Saab 9-5                                TUF720                         Strängäs
61. Rizze_89     Rickard      Audi A4 1,8 TS                        RTU326                        Bromma
62. Taunus_1978     Richard     Bmw 530D                         TKY448                        Märsta/Sigtuna
63. Widing_          Andreas      Volvo 850 T5                      PGK 481                       Nyköping
64. E.Friberg          Eddie     BMW E24 635 CSI                   ingen aning...               Uppsala
65. sharif             Amir       Peugeot 206 GTI                     STM573                         Solna
66. persson-89   Matte +4,   Volvo v50 2,4i                                                         Haninge
67. voidc            Kim           Ford Explorer                        TEA148                        Södertälje
68. Karri-92       Karri           vw caddy tdi                          EDR 121                      Vagnhärad
69. Snaku         Anders       Golf R                                    - N/A -                         Strängnäs
70. Richard-940T   Rico        Audi S6                                 NHF098                        Södertälje
71. pki              Johan        Volvo V70N                            AEM392                        Nacka
72. simonetti                     Fabia rs                                  WBJ969                        Nyköping
73. Poontuz       Pontus     BMW 318is E30                            HKZ497                       Uppsala
74. Carlssoon   Alexander    Volvo 740 GLT 16V               OUH 257                        Nacka
75. 940-R        Rasmus     Volvo 940 turbo                      PMA073                          Stockholm
76. Kungkimmo                 Bmw 330i E46                        SJJ918                           Huddinge
77. Timpolanen  Tim         Pontiac Firebird                       AWG212                         Haninge
78. toja83          Tommy   Fabia RS                                 LKK467                          Nynäshamn
79. mikkis88                    vw Golf                                                                      Nyköping
80. 66kvadrat    Dennis     vw passat                              ANK431                           Huddinge
81. roger67       Roger      V70                                       TTW516                          Stockholm
82. 42emil         Emil        BMW 330xi                             SFS840                           Alby
83. Rider19        Mircea     Seat Leon RR                                                                Haninge
84. Jimmy-        Jimmy       Volvo 940 LTT                      BZY575                            Hässelby
85. Kompis till Zlatko-Dz     e55 amg kompressor            UKT619                            Spånga
86. amilo                           Bmw 525 e34                                                              Stockholm
87. Ployser                        Subaru Impreza GT                                                      Stockholm



Det kommer MAX bli 3 Fotografer! Vi har 3 Anmälda! DÄRAV FULLT!
Och Team UXR följer med.
Och TNM följer med.
M.FL.


Här är länkar till lite bilder som CarpeDiem tog förra året när vi åkte ner till Elmia:
Bilder från karavanen förra året!
Bilder från karavanen förra året!
Bilder från karavanen förra året!
Bilder från Elmia förra året! Lätt den snyggaste! wink

PS: Dekaler är nu klara från Dekaltrim.nu! OBS!!! ENDAST DOM SOM STÅR PÅ LISTAN KOMMER FÅ DEKALER!!

Nu närmar det sig att börja ta ut alla vackra pärlor på gatan å göra gatorna osäkra ännu en sommar! Hoppas ni haft en bra vinter och hunnit fixa det ni ska smile

Senast redigerat av Fprobban (22 april 2011)

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
andino TMR|Team Moisty Racing
4 januari 2011 · 454 Inlägg

Bara att anmäla sig pojkar och flickor! tongue
i den här karavanen håller vi hastigheten, vi i täten kommer ta det lungt så att alla hänger med smile

TMR|Team Moisty Racing
Supra projekt:
PROJEKTTRÅDEN
Volkswagen Caddy "Ior" (2011)
Toyota Supra MKIV "Moistness" (1997)
BlauMes
4 januari 2011 · 1 801 Inlägg

Hoppas på att kunna hänga med.

Årsdag med tjejen den 23e hmm Blir RIKTIGT knivigt! tongue

Säger till hur det går! smile

Saab 9-3 (2008)
Zorz Touch by U
4 januari 2011 · 910 Inlägg

BlauMes skrev:
Hoppas på att kunna hänga med.

Årsdag med tjejen den 23e hmm Blir RIKTIGT knivigt! tongue

Säger till hur det går! smile

Bara att ta med henne på en "enkel" tur wink haha vi håller tummarna för att du hakar på oss smile

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
BlauMes
4 januari 2011 · 1 801 Inlägg

Fprobban skrev:

BlauMes skrev:
Hoppas på att kunna hänga med.

Årsdag med tjejen den 23e hmm Blir RIKTIGT knivigt! tongue

Säger till hur det går! smile

Bara att ta med henne på en "enkel" tur wink haha vi håller tummarna för att du hakar på oss smile

Hon hatar mitt bilintresse så chansen att hon vill följa med är inte stor! tongue Tack så mycket!

Saab 9-3 (2008)
andino TMR|Team Moisty Racing
4 januari 2011 · 454 Inlägg

då åker du själv wink

TMR|Team Moisty Racing
Supra projekt:
PROJEKTTRÅDEN
Volkswagen Caddy "Ior" (2011)
Toyota Supra MKIV "Moistness" (1997)
thelaughingmadman
4 januari 2011 · 711 Inlägg

BlauMes skrev:

Fprobban skrev:

BlauMes skrev:
Hoppas på att kunna hänga med.

Årsdag med tjejen den 23e hmm Blir RIKTIGT knivigt! tongue

Säger till hur det går! smile

Bara att ta med henne på en "enkel" tur wink haha vi håller tummarna för att du hakar på oss smile

Hon hatar mitt bilintresse så chansen att hon vill följa med är inte stor! tongue Tack så mycket!

Ser det framför mig...
"Heeeeej älskling!!! Du, föresten... Luktar den här trasan kloroform?"
Fixat!

Volvo 940 SE 2.3 "Den gråa faran" (1997)
andino TMR|Team Moisty Racing
4 januari 2011 · 454 Inlägg

thelaughingmadman skrev:

BlauMes skrev:

Fprobban skrev:

Bara att ta med henne på en "enkel" tur wink haha vi håller tummarna för att du hakar på oss smile

Hon hatar mitt bilintresse så chansen att hon vill följa med är inte stor! tongue Tack så mycket!

Ser det framför mig...
"Heeeeej älskling!!! Du, föresten... Luktar den här trasan kloroform?"
Fixat!

hahahah!

TMR|Team Moisty Racing
Supra projekt:
PROJEKTTRÅDEN
Toyota Supra MKIV "Moistness" (1997)
Volkswagen Caddy "Ior" (2011)
BlauMes
5 januari 2011 · 1 801 Inlägg

thelaughingmadman skrev:

BlauMes skrev:

Fprobban skrev:

Bara att ta med henne på en "enkel" tur wink haha vi håller tummarna för att du hakar på oss smile

Hon hatar mitt bilintresse så chansen att hon vill följa med är inte stor! tongue Tack så mycket!

Ser det framför mig...
"Heeeeej älskling!!! Du, föresten... Luktar den här trasan kloroform?"
Fixat!

Hahaha! Nja så långt går jag väl inte. För då blir det ändå ett jäkla liv sen tongue

Saab 9-3 (2008)
andino TMR|Team Moisty Racing
5 januari 2011 · 454 Inlägg

bara att skicka PM till fprobban eller mig, eller anmäla er direkt i tråden om ni vill åka med smile

TMR|Team Moisty Racing
Supra projekt:
PROJEKTTRÅDEN
Toyota Supra MKIV "Moistness" (1997)
Volkswagen Caddy "Ior" (2011)
Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
5 januari 2011 · 1 177 Inlägg

Kommer med min röda pärla, och en hel drös till från Team Night Meet!

Mvh Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
Unknown_Orebro
5 januari 2011 ·

Nu är det länkat från våran Karavan till er. När tror ni att ni kommer till Mantorp?

Zorz Touch by U
5 januari 2011 · 910 Inlägg

Galic_Andro skrev:
Kommer med min röda pärla, och en hel drös till från Team Night Meet!

Mvh Andro

Härligt! smile kommer ni i karavanen redan från kungens kurva? vilka isånnafall ska jag skriva upp? :smile

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Zorz Touch by U
5 januari 2011 · 910 Inlägg

Woodpecker skrev:
Nu är det länkat från våran Karavan till er. När tror ni att ni kommer till Mantorp?

Härligt!!! smile

Än så länge har vi inga tider alls. väntar och ser när 850_GLT tänkte att det är dags att åka från Mjölby/Mantorp så får vi bestämma tid därefter..
Men det blir nog 30 minuter iaf innan avgång därifrån gärna lite tidigare än så.

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
matte_dj
5 januari 2011 · 258 Inlägg

Galic_Andro skrev:
Kommer med min röda pärla, och en hel drös till från Team Night Meet!

Mvh Andro

jag är på big_smile om blien blir klar big_smile

Ford Sierra 2,9i V6 XR 4x4 "Gratis bilen" (1990)
Zorz Touch by U
5 januari 2011 · 910 Inlägg

matte_dj skrev:

Galic_Andro skrev:
Kommer med min röda pärla, och en hel drös till från Team Night Meet!

Mvh Andro

jag är på big_smile om blien blir klar big_smile

Kommer du i V6:an eller i RS? smile

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Noxxer
5 januari 2011 · 1 482 Inlägg

*Håll hastigheten!

Lost me there...

BLT Service
Theracords Music Label
andino TMR|Team Moisty Racing
5 januari 2011 · 454 Inlägg

Noxxer skrev:
*Håll hastigheten!

Lost me there...

Ok synd.
De som vill busköra kan starta en egen karavan, i den här håller vi hastigheten smile

TMR|Team Moisty Racing
Supra projekt:
PROJEKTTRÅDEN
Toyota Supra MKIV "Moistness" (1997)
Volkswagen Caddy "Ior" (2011)
Funkiee Saab älskare!
5 januari 2011 · 4 597 Inlägg

Jag är på, med en polare, så 2 bilar.
Funkiee
Dahllin

Volvo XC70 "Polestar" (2016)
Zorz Touch by U
5 januari 2011 · 910 Inlägg

Funkiee skrev:
Jag är på, med en polare, så 2 bilar.
Funkiee
Dahllin

Vad kommer ni i för bilar? smile

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang