erminsacictuning skrev:
Hoaken skrev:
erminsacictuning skrev:
Ingenting går som det ska. Framlyktorna vill inte poppa upp men dom lyser. blixtljusen vill inte funka. termostathuset blev man lurad på. så ingen start utav motorn i helgen utan det blir att bogsera hem skiten. Ser ut som det fattas något i min ACT kopplingsats. kan inte få av fälgarna för idioten innan mig har tappat bort låshylsan. ljudet från kenwood låter bajs. lägger ner 8000 och det låter skit. Den andra bilen fick en hel bok på besiktningspappret. Saker o ting går inte som det ska!!!!
Åt helvete med bilar! speciellt NISSAN !!!! (hoppas ingen tar illa upp :p )
blixtljusena är säkert bara glapp i eller mät med multimeter så d verkligen är 12 v där... sedan framlyktorna .. kollat så ej strömbrytarna till sleepy eyesen e nere? annars testa koppla väck det å sätt i reläet å felsök problemet vad som gått snett ..
resten e lite skit ... varit med om fälgar som fastnat så med... fick tillverka eget verktyg
är ljudet nytt? såfall tänk på att verkligen spela in det .. kommer låta bättre å bättre ju mjukare basarna blir... annars kolla inställningar så d ej står fel med högpass osv osv... samt kolla så jorden e bra!
se så! inte deppa tomorrow is a new day to solve the problems!
mvh håkan
Tackar håkan!
Känner bara att allt går åt helvete med den bilen sedan jag köpte den! Har fan inte haft ngn tur med den

Blixtljusen är dt ingen glapp i, har även kollat så att det finns spänning, och dt gör det. framlyktorna är väldigt konstiga. när jag kopplade sleepy eyesen så kollade jag minst 10 gng så att allt funkar som det ska innan jag montera dit allt. dvs strömbrytarna på panelen. Funkade första gången idag men sen så stängde jag av tädningen för att kolla en liten grej och efter det så sluta dom funka. Tog loss allt igen o kolla så dt inte var ngt som satt fel eller glappade men det var dt inte. så bestämde mej för att plocka bort dom och sätta dit det vanliga reläet men det funka inte då heller. Fälgarna har jag försökt o få loss i månader nu men utan resultat. Dumt o ha ett par läckra Rota fälgar hemma men inte på bilen.
Men får sova ut idag och hoppas att allt går bättre imorgon !!
mvh
ushh inte kul när d e så

.. humm konstigt med sleepy eyesen... kommer inte på någon ide alls om det inte är så enkelt att knappt man kan fälla upp ögonen manuellt med om den funkar ? eller om d e nån kabel där bakom som strular? ... samt kolla säkringen för själva "pop eye" ska nog finnas
joo ta foto på dom å se om någon ha en lösning annars om du vill ha av dom så får du svetsa fast någon pinne eller liknande å skruva av dom , dock kommer fälgarna bli lite förstörda ... men va ska man göra?
ja sov ut å ta nya tag så ha ja fått lära mig brukar alltid lösa sig ena problemet efter det andra + lite bonus grejjer brukar oxå hända så man somnar lyckligt nästa dag:)
Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!