2538
Sök

Nissan 200sx s13 projekt " What Goes Around Comes Around "

381 Inlägg
5 augusti 2011
Trådstartare
bas315 skrev:
Shit va snabbt du fick dom, jag beställde ett par xxr 962 men fick vänta i 2 månader sen sa dom att dom inte hade några hemma och var tvunga att beställa in så jag sket i det tongue

Men bra blir det iaf smile)

Ahh det var vad dom sa till mig med i början. Så jag bröjade leta efter dom i USA. Men efter 2 dagar så fick jag ett mejl om att dom kan vara hemma hos mig inom 4 arbetsdagar smile

Ja man får ju hoppas på det big_smile !

381 Inlägg
5 augusti 2011
Trådstartare
falkon93 skrev:
liknar mina "börn" fälgar:P

Hehe visst gör dom wink tongue

1 163 Inlägg
5 augusti 2011
erminsacictuning skrev:
Hoaken skrev:
satan najjs vart köpte du fälgarna?smile .. kommer bli riktigt bra! fast du kommer behöva spacra va?yikes

Tackar smile Beställde dom på twsdack.se. Väldigt bra service och trevliga att prata med! Kan starkt rekommendera dom! Spacra ? tongue

ahh najjs! tack:) , ja asså spacers ? dom är ju rätt breda å så tänkte jag på med ET:n å så smile

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!

7 120 Inlägg
5 augusti 2011
Lär inte behöva spacers, kommer sticka ut en hel del ändå. Åtminstone fram. Fast kanske behövs spacers för att klara coilovers

Fitted North
468 Inlägg
5 augusti 2011
Detta projekt ser riktigt nice ut;)

Lexus IS300 Projekttråd ---> Lexus IS300 Projekttråd

381 Inlägg
7 augusti 2011
Trådstartare
Aerodynamik skrev:
Lär inte behöva spacers, kommer sticka ut en hel del ändå. Åtminstone fram. Fast kanske behövs spacers för att klara coilovers

Kan säga såhär:  Det märker jag tongue hehe

381 Inlägg
7 augusti 2011
Trådstartare
Zleem skrev:
Detta projekt ser riktigt nice ut;)

Tackar smile Och bättre kommer det bli wink

381 Inlägg
7 augusti 2011
Trådstartare
142R skrev:
på med fälgarna nu så man får se wink

Måste först hämta ut mina däck som kommer imorgon tongue big_smile

381 Inlägg
12 augusti 2011
Trådstartare
Jä*** fi**a !!!!

NÅGON IDIOT HAR STULIT MIN BIL INATT !!!!

skulle åka till jobbet imorse o upptäckte att bilen var borta. trodde först att farsan hade placerat om den för att skoja med mej men så var det inte. Så nu har man polisanmält den stulen. Så om någon ser några liknande delar jag hade på den säljas på nätet så kan ni väl kontakta mig så jag får tag på den jäveln!

Men det värsta är att jag hade bara trafikförsäkring o jag får inte en krona tillbaka!!!!

sad

7 120 Inlägg
12 augusti 2011
Fyfan va äckligt tråkigt sad Jävla skit att folk inte kan hålla fingrarna i styr. Kommer hålla koll på annonser!

381 Inlägg
12 augusti 2011
Trådstartare
Aerodynamik skrev:
Fyfan va äckligt tråkigt sad Jävla skit att folk inte kan hålla fingrarna i styr. Kommer hålla koll på annonser!

Jag som hade beställt massa nya delar. det var även planerat att få på dom nya fälgarna idag... men nu kommer jag nog bara att sälja dom sad Men tackar för att du kommer göra det !! Skitsnällt!

76 Inlägg
12 augusti 2011
FYFAN vilka jävla tattare det finns.. Ska hålla koll här i trakterna kring grästorp!

1 163 Inlägg
12 augusti 2011
aeee fyfan!! sadsad hoppas verkligen du får tag i honom eller iallafall bilen ... jag själv hade suttit av mina år efter ja fått tag i honom kan jag säg

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!

381 Inlägg
12 augusti 2011
Trådstartare
kontra skrev:
FYFAN vilka jävla tattare det finns.. Ska hålla koll här i trakterna kring grästorp!

Ahh säger samma sak! jävligt snällt !
Senast redigerat av erminsacictuning (12 augusti 2011)

381 Inlägg
12 augusti 2011
Trådstartare
Hoaken skrev:
aeee fyfan!! sadsad hoppas verkligen du får tag i honom eller iallafall bilen ... jag själv hade suttit av mina år efter ja fått tag i honom kan jag säg

Hade inte varit lika sur ifall dom hade bara tagit slutstegen och stereon. Men att dom tog hela bilen kan jag inte förstå... sad

487 Inlägg
13 augusti 2011
Detta är helt sjukt, jag kommer hålla koll, det lovar jag dig. Kan inte ens tänka mig hur dåligt det känns, fyfan...

381 Inlägg
13 augusti 2011
Trådstartare
_NeeX_ skrev:
Detta är helt sjukt, jag kommer hålla koll, det lovar jag dig. Kan inte ens tänka mig hur dåligt det känns, fyfan...

Jag har fortfarande svårt att tro det. Men jag tänker ge det en vecka o se om det händer något. Bryr mig inte om dom har tagit allt, vill bara få tillbaka min bil. Men riktigt snällt utav dig att hålla koll! smile

Fitted North
468 Inlägg
14 augusti 2011
men va fan! jävla idioter de finns. less man blir. Hoppas fan du får tbx bilen för ja vill ju se dehär projektet:)

Lexus IS300 Projekttråd ---> Lexus IS300 Projekttråd

Sök