Hoaken skrev:
Shit asså skönt å hitta den men fyfan asså

.. tycker verkligen det är förjävligt... tycker det är konstigt när dom snor tändstift?! å så sitter det kvar 6.9or i dörrarna? asså det e vekrligen idioter som tagit bilen asså :S... hur fan orkar man!! ... ska hålla koll på blocket om ja ser dina fälgar... söker ständigt på 200sx fälgar å bult cirkeln...
Men i det stora hela behöver du nytt plast runt ratten? å tändningslås? eller är det bara kablaget dom klippt i?
"citerar ditt här"
Dom tog huvudenheten(stereon), mina slutsteg, baslådan, 3 tändstift, racingdomkraft, massa verktyg, sportluftsfiltret, dumpventilen och fälgarna
billjudet är tjurigt men som sagt det är skit samma så länge bilen fungerar... så vet att det tar emot men försök skaffa en liten service med luftfilter å tändstift iallafall .. kolla oljan så dom ej dratt pluggen ..
å plugga för dumpventilen å starta ... går den igång skaffa ett par piss fälgar så du får den på rull å provkör den så de ej kommit massa missljud å dylikt..
håller verkligen tummarna för dig å hoppas du får ordning på den ... men jag hade provat det till en början tagit en sak i taget... å ha de börjat rasa grejjer hade ja sålt den som den står å börjat om på nytt istället men tror de löser sig!

Ja tändstiften är faktiskiskt lite roliga, dom tog mina gamla tändstift som låg i bilen o inte mina nya

Så dom kan ju inte varit smarta precis!
Men detta är ännu roligare. Alla högtalare är sprängda, likaså baslådan

.. Så där kommer dom gå i förlust!
Var o titta på den idag igen och märkte att det var mer än så

Dom tog mina mätare, men dt e skitsamma, dom var ändå värdelösa.
Men dom tog även mina ic rör/slangar, kylarslangen och batteriet. Och även min pysventil ( men den var ändå dålig

)
Men det jag saknar för att få igång den är just, rören/slangarna, batteriet, tändningslås( kanske inte behöver ngt för att starta men i framtiden) glykol, olja, ev. bensin

...
Så jag har nästan bestämmt mig för att göra en billig lekbil utav den! Så nu måste jag bli av med lite dyra grejer till den, för att dom lär nog försvinna ändå, hehe ..
Sedan får jag skylla mig själv att jag inte hade en halvförsäkring. Bara i bita i det sura äpplet brukar man säga